Mitä tekisin hunajamarinoiduista broilerisuikaleista?

Vierailija

Jääkaapissa olisi munia, ananasta, kermaa ja edamia.

Kommentit (12)

Vierailija

Tekisin wokkia tai kananuudeli-kookoskeittoa. 

Mut jos muita aineksia ei tosiaan ole kuin nuo mainitsemasi niin varmaan vaan paistaisin ne kanapalat ja söisin vaikka makaroonin kanssa jos sitä ees löytyis

Vierailija

Minäkään en pidä marinoiduista, mutta tee broileripiirakka! Voita, jauhoja, suolaa ja vettä sekaisin, esipaisto. Päälle paistetut broilerit ym ja munakermajuustoseos.

T. Jauhelihapiirakka uunissa

Vierailija

Älä ainakaan pure ananasta tai leiki munalla. Suikaleet pannulle ja kerma perään plus mausteet. Paistettu sipuli myös. Ja sitten riisiä nuudelit tai pastaa. Avot 😀😀😀😀

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mut jos muita aineksia ei tosiaan ole kuin nuo mainitsemasi niin varmaan vaan paistaisin ne kanapalat ja söisin vaikka makaroonin kanssa jos sitä ees löytyis

Wokkia mä olisin tehnytkin jos olis ollut jotain wokkivihanneksia pakkasessa. :D muttei ollut kuin herneitä. :D
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wokkia mä olisin tehnytkin jos olis ollut jotain wokkivihanneksia pakkasessa. :D muttei ollut kuin herneitä. :D
Ap

OT, mutta oletko sinä ikinä kokannut mitään tuoreista aineksista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huolellinen huuhtelu, keittäminen suolattomassa vedessä, ja sitten koiran kuppiin.

En syöttäis edes koiralle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei taida ap edes ymmärtää, mitä tarkoitat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä oon, mutta niitä kasviksia, joista wokissa tykkään ei saa täällä tuoreena.
Ap

Isomunainen Johtaja

Haitille pariksi viikoksi nämä nirsohuorat niin alkaa pakasteherneet ja herkullinen hunajakana kelpaamaan. Kiitäkää että ruokatalojen johtajat ovat niin kilttejä, etteivät peri teiltä vielä ylimääräisia seksuaalipalveluja siitä että asioitte heidän maan mainioissa hehtaarihalleissaan ja vieläpä ruokaostoksilla. Perisin lisämaksun kaikilta naisilta, jotka uskaltava käydä kaupoissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat