viikon loma budjetti

milla hei

Hei! Paljon teillä on ollut käyttöraha viikon matkalla. Meitä lähdössä minä ja 9 vuotias ensi tammikuussa Kanarialle. Mietin riittääkö 1000e käyttörahaa sinne. Aamiainen on hotellissa ja meinattiin käydä vesihuvipuistossa ja jossain muualla. Muuten vaan shopaillaan ja otetaan aurinkoa rannalla ja altailla....

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Miksi pitää olla joku käyttöraha määriteltynä? Etkö voi nostaa kortilla lisää tai maksaa sillä jos rahat loppuu? Itse koen epämukavaksi ottaa noinkin suurta määrää käteistä mukaan minnekään.

Vierailija

Ruokaan varaisin kahdelle 50€/päivä eli 350€ jos olette siellä vkon. Eli sulle jää 650€ kaikkeen muuhun. Riittää vallan hyvin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla joku käyttöraha määriteltynä? Etkö voi nostaa kortilla lisää tai maksaa sillä jos rahat loppuu? Itse koen epämukavaksi ottaa noinkin suurta määrää käteistä mukaan minnekään.

Lähinnä siksi, että tiedän paljon säästän sinne ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ruokaan varaisin kahdelle 50€/päivä eli 350€ jos olette siellä vkon. Eli sulle jää 650€ kaikkeen muuhun. Riittää vallan hyvin.

Kullostaa vähältä jos on alle satanen päivää kohden ja se vielä kahdelle jaettuna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen hintataso Kanarialla, tarkemmin Las Palmasissa on? Miten paljon ruokaan esim. pitäisi varata?

Las Palmasissa on kaiken hintaisia ravintoloita mutta hinnat vähän alhaisempia kuin Suomessa. Primarkiin ja Benettonille menee eniten rahaa. Muista El Muelle ja Las Arenas ja El Corte Inglesin outlet ylimmässä kerroksessa.

kadi

Itse suosisin tolle 7 päivälle ainakin 200€/naama per pv. Aina voi tulla ikäviä yllätyksiä matkan varrella. Kaikkeahan ei tarvitse käyttää.

Vierailija

Meillä on ollut aina periaate 100€ päivää kohden. Yleensä olemme ottaneet hotellin jossa on all inclusive. Monesti jää rahaa yli matkan jälkeen. Visan höyläys mahdollisuutta ei ees pidetä mielessä vaan se on hätänä.

Vierailija

Meidän 5-henkisen perheen lomabudjetti on juurikin 100 euroa päivässä. Lisäksi otetaan parista ylimääräistä kaiken varalta. Viime kesänä haluttiin sukeltamaan, niin nostettiin vielä vähän ylimääräistä. Mutta raha riitti erinomaisesti esim kesällä Rodoksella. Isosti ei shoppailtu, koska ei tullut juurikaan vastaan asioita joita olisi haluttu ostaa. Syötiin kuitenkin hyvin ja tutustuttiin nähtävyyksiin.

Vierailija

Jaa 2800 käyttiksiä viikoksi? Naurettavaa. Toki jos ryyppää 300 päivässä niin sitten. Viimeksi meni ruokiin 400 minulta ja kahdelta lapselta ja vaatteita ja muuta ostettiin 800 eurolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jaa 2800 käyttiksiä viikoksi? Naurettavaa. Toki jos ryyppää 300 päivässä niin sitten. Viimeksi meni ruokiin 400 minulta ja kahdelta lapselta ja vaatteita ja muuta ostettiin 800 eurolla.

Missä sanottu jotta 2800e, eikös tuolla oo ollu puhe tonnista ja puolestatoista

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat