Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun tapaa exän uuden kumppaninsa kanssa?

Vierailija

Erosta ei aivan hirveästi aikaa, ex jätti minut ja on nyt löytänyt uuden. Miten olisi paras toimia tuossa tilanteessa?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Jos tätä palstaa on uskominen, niin käyttäydy mahdollisimman röyhkeästi, käy uuden muijan tukkaan kiinni, huuda, kiroile ja hauku huoraksi. Se on tämän palstan mukaan ihan ok tapa toimia. Syy eroon on kuitenkin miehessä ja tässä uudessa tyttöystävässä, ei sinussa. Jatka tätä käytöstä alkuun ainakin 10 vuotta, varsinkin jos teillä on lapsia .

Vierailija

Miksi sinun pitää ex tavata ja varsinkin miksi exän puoliso? Mielestäni on kohteliasta tervehtiä, mutta juttusille ei tarvitse alkaa ja tervehdyskin yhteisesti exälle ja hänen puolisolle huomioimalla puoliso esim. katseella. Mahdollisimman neutraali tapaaminen ettei hermostu ja ala kikatteleen tai itsemään tai puhu aivan typeriä.

Vierailija

Tervehdit neutraalisti molempia ja jatkat sujuvasti matkaasi ja omaa elämääsi miettimättä asiaa sen kummemmin. Jos sinulla sattuisikin olemaan exääsi kohtaan jotain hampaankolossa, ei ole syytä tuoda sitä julki uuden kumppanin läsnäollessa.

Vierailija

Öö, olemalla ihan neutraali? Itse ainakin pystyn ihan asiallisesti tervehtimään, jos olen jossain joskus törmännyt. En ole exälleni mistään katkera ja erokin oli ihan yhteinen päätös.

Vierailija

Mun exän nyksä ei tervehdi mua. Vaikka kuinka ilosesti moikkaan, niin se toljottaa vaan kun lehmä uutta porttia. Mä kyllä jatkan moikkailua, eiköhän se nyksä joskus huomaa, että mä oon ihan vaaraton.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun exän nyksä ei tervehdi mua. Vaikka kuinka ilosesti moikkaan, niin se toljottaa vaan kun lehmä uutta porttia. Mä kyllä jatkan moikkailua, eiköhän se nyksä joskus huomaa, että mä oon ihan vaaraton.

Jospa hän ei tiedä kuka olet?

Vierailija

Neutraalisti, perus moikat ja se siitä.

Itse itkisin onnesta, jos ex olisi jonkun uuden onnen löytänyt, koska tein sen törkeimmän tempun, mitä suhteessa voi toiselle tehdä ja kaiken katumuksen ja häpeän seasta toivoin vain, että hän löytää ansaitsemansa onnen.

Vierailija

Mun exän nyxän kanssa on hyvät välit. Ihan vaihdetaan kuulumisia ja arvostan häntä. Kumppanini exä on ääliö, siksi etäiset välit. Toki hymyilen kauniisti ja olen kaikinpuolin kohtelias, muttei lähempi tuttavuus kiinnosta. Kun pakosta tapaamme, hänellä on aina kauhea päteminen päällä. Kertoo tietysti huonosta itsetunnosta. Sanoisin, että eroon liittyvät tunteet kannattaa käsitellä ja tajuta että kaikki on ihan vaan ihmisiä. Mahdolliset jännitteet yrittää minimoida. Ja sehän käy niin että itse pyrkii ottamaan vastuun itsestään ja tunteistaan ja kohtelemaan toisia hyvin. Varsinkin jos on lapsia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mutta voihan käydä niin että joutuu juttusille pitempään. Mitäs sitten?

Sanoo, että täytyy mennä tästä tai sanoo reilusti ettei nyt haluta jutella. Ex on ex ja ei pidä olla mitenkään ystävä. Neutraalit välit, jos on lapsia. Jos ei ole lapsia niin sitten vasta voikin olla neutraaali ja jättää huomiotta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat