Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmottelen miestäni ja teen herkkuruokia mistä hän nauttii ja seksuaalisia palveluksianu n Ll

Vierailija
25.05.2026 |

Yhdessä avioliittoa yli 22 vuotta. Rakastan ja kunnioitan ja arvostan yli kaiken miestäni. Hän on mun paras ystävä ja rakastaja. Koen olevani haluttu, ihailtu ja rakastettu hänen kanssaan. 

Hän työskentelee puolustusvoimissa ja on perinteinen mies; koti, uskonto ja isänmaa. Hän auttaa kauppakassien kantamisessa, tekee ruokaa, pyykkää, ja toimii perheen päänä. Hän huomioi minua ja arvostaa minua. Hänelle olen tärkein läheinen. 

Minä olen 148 cm ja 42 kg, mies 190 cm ja 100 kg.

Mies hoitaa auton täysin ja on huolehtiva perheen pää. Jos joku yrittää ahdistella minua esim seksiaalisesti hän saa tilanteen välittömästi loppumaan ja turvaa minut (näin käy useasti kun käydään yhdessä viihteellä, kauniina naisena minua lähestytään vaikka en sitä kaipaa) 

Minä taas saan mielihyvää kun annan miehelleni seksuaalisia huomioita, kuten suuhoito ja muutoinkin erittäin tuhmat, eroottiset huomiot, kuten peppuleikit molemmin puolin. Ja roolileikit.

Meidän seksielämä on erittäin ihanaa ja kokeiöunhaluista. Mieheni on loistava rakastaja myös, saan aina monia orgasmeja seksissä. 

Mieheni on minua 12 v vanhempi. Meillä on kaksi ihanaa lasta, ja mieheni on hyvä ja osallistuva isä. 

Mutta itse siis nautin kun hemmottelen miestäni seksuaaöisesti, ja nautin siitä itsekin. Hemmottelen miestäni hänen lempi ruoallaan kuten grilli pihveille ja muulla liharuoalla. 

Ongelma on se, että osa naisista kokee, että petän oman sukupuoleni, kun haluan hemmotella ja miellyttää miestäni ja lasteni isää. Antamalla peppuseksiä tai suuseksiä alistun patralkiseen  himon ja alistuneisuuden alle.  Että miellyttämisenhaluni on heikkoutta tai alistuneisuutta. Että täytän naisen esineellistämisen kriteerit.

Näin puhui feministi aatteellinen siskoni. Jäin jotenkin tyhjäksi tästä väittämästä.

Enkö saa miellyttää rakastamaani ihmstä ilman syyllisyyttä tai arvostaa miesnäkönulmaa? Joka tuo minulle myös hyvää

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalle. Liian täydellistä vaan ollakseen totta. 

Vierailija
2/2 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan