Taaperon kanssa saunassa, join kaljaa, vaimo suuttui!
Vaimo sai eilen kauheat kilarit kun saunoin 2.5v taaperon kanssa ja join 3 kaljaa jotka oli itse minulle ostanut kun ei itse voi juoda imettämisen takia. Tämän jälkeen kaikki oli kuulemma taas minun syytä kun lapsi kiukutteli nukkumaanmenossa vaikka itse sen laitoin. Aina ei jaksa ymmärtää miten olis ollu hyvä?
Kommentit (26)
3 olutta pikkuhiljaa hörpittynä ei ole useimmille miehille paljon, ei välttämättä vaikuta mitenkään.
kiitos jälleen kieltolaille, miten kieroon se aikanaan saikaan meidän suomalaisten mielet ja miten uudet sukupolvet jatkavat tätä samaa linjaa <3
Vierailija kirjoitti:
3 olutta pikkuhiljaa hörpittynä ei ole useimmille miehille paljon, ei välttämättä vaikuta mitenkään.
Ei taapero jaksa tai edes saa kauaa saunoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä vaimo jois imetysaikana niin sais lähtee aika nopeesti, ei todellakaan voi juoda jos imettää! Mut jos ostaa mulle kaljaa ja ennestään tietää että niitä saunoessa hörpin niin ihme kitinää tuollanen sitten. Ap
Whaat? Mitä haittaa siitä saunakaljasta on?? Voi jopa saada maidon nousemaan paremmin. Itse olen todellakin juonut ruuan kanssa viiniä, saunasiiderin, joskus perjantaisiiderin tai pari. Kerran kävin myös ihan reippaasti ryyppäämässä..
Niin on meilläkin joskus jonku niin juonu että kun on saanu hyväunisen vauvan nukkumaan niin sit voi jonku ottaa kun vauva herää vasta aamulla, mut en mä sitä hyväksy että juodaan ja imetetään puolen tunnin kuluttua kun alkoholi on veressä ja maidossa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä vaimo jois imetysaikana niin sais lähtee aika nopeesti, ei todellakaan voi juoda jos imettää! Mut jos ostaa mulle kaljaa ja ennestään tietää että niitä saunoessa hörpin niin ihme kitinää tuollanen sitten. Ap
Whaat? Mitä haittaa siitä saunakaljasta on?? Voi jopa saada maidon nousemaan paremmin. Itse olen todellakin juonut ruuan kanssa viiniä, saunasiiderin, joskus perjantaisiiderin tai pari. Kerran kävin myös ihan reippaasti ryyppäämässä..
Niin on meilläkin joskus jonku niin juonu että kun on saanu hyväunisen vauvan nukkumaan niin sit voi jonku ottaa kun vauva herää vasta aamulla, mut en mä sitä hyväksy että juodaan ja imetetään puolen tunnin kuluttua kun alkoholi on veressä ja maidossa. Ap
Kai sä tiedät, että alkoholia on äidinmaidossa KORKEINTAAN yhtä paljon kuin veressä. Jekovit-tipoista saa enemmän alkoholia, kuin äidinmaidosta. Tarjoa vaimolle lasi viiniä, niin pipo ei niin kiristä.
Jostakin syystä tämä ei vaikuta lainkaan miehen kirjoittamalta.