Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku viitsii pimeällä aamulla aikaisin mennä kuntosalille?

Vierailija
21.10.2015 |

Ja sitten lähteä töihin. Mitä järkeä siinä on?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin huomasin oman yleistykseni vasta kun olin lähettänyt kommentin. En siis tosissani ajattele että _kaikki_ aamuvirkut pitäisi iltavirkkuja laiskoina, anopin nyrpistelevä naama päässäni sai alun vähän liian kärkkääksi. :D

Okei :)

Vierailija
22/28 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamutreeni on ihan parasta, ylös puoli neljältä ja seiskaan töihin, hyvin ehtii. En mää illalla enää jaksaisi, kun koko päivän painanu raskasta seisomaduunia.

Minä en jaksaisi tuollaisessa työssä, jos rehkisin aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina odotan treeniaamuja, olen koko päivän pirteämpi salin ja uinnin jälkeen! 

Vierailija
24/28 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten lähteä töihin. Mitä järkeä siinä on?

En ihmettele sitä, että joku käy ennen töihin menoaan kuntosalilla omat liikkeensä tekemässä, mutta ihmettelen suuresti sitä, että joku käy miltei jokaikinen päivä kuntosalilla, ja kuitenkin vartalo näyttää enemmän kuin lihoneelta, koska käsivarretkin ovat kuin muskelit, ja naiselle sellaiset eivät ole viehättävyyttä lisäävän näköiset.  Sitten valitetaan vatsan toimintahäiriöitä ja suoliston ärsyyntyneisyyttä, ja sanonko, mistä kaikki johtuu? Liiallisesta stressistä keskittymisessään oman kroppansa ympärillä pyörimiseen, ja miltähän minä näytän, olenkohan mä nyt kovakuntoinen ja timmissä kunnossa muiden ihmisten silmissä jne.? Kertoo epävarmuudesta keskittyä liiaksi itsensä treenaamiseen. Sitten kuitenkin ihminen on aivan naatti jo iltakuudelta, kun painuu kotiinsa, kun on päivänsäkin viettänyt itseään rääkäten työtuntiensa lisäksi.

Vierailija
25/28 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamutreeni on ihan parasta, ylös puoli neljältä ja seiskaan töihin, hyvin ehtii. En mää illalla enää jaksaisi, kun koko päivän painanu raskasta seisomaduunia.

Minä en jaksaisi tuollaisessa työssä, jos rehkisin aamulla.

Työt on pakko tehdä, siksi ne jaksaa ja tekee vaikka väsyneenäkin, mutta sali on vapaaehtoista, siinä on iso ero. Helposti sitä lipsuisi ajattelemaan, etten mää ihan vielä lähde, istun eka alas jne. kunnes jäisi menemättä koko salille. Ainakin multa. Ja antaahan se kunnon treeni ihan eri energian koko päiväksi, olen paljon vetelämpi niinä päivinä, kun esim. lihasvenähdyksen takia on jäänyt suunniteltu treeni tekemättä.

Vierailija
26/28 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään käydä aamulla kuntosalilla, koska tulee niin virkeä olo loppupäiväksi ja silloin ei ole paljon porukkaa. Myös työ on niin raskasta, että illalla ei vaan jaksa vääntäytyä salille. Ja aamulla yön paaston jälkeen olo on hoikempi ja parempi, kun taas illalla päivän aikana turvonneempi, kun on syönyt yms. eikä edes huvita lähteä silloin salille.

Vierailija
27/28 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan lihavuuttani enemmän kuin pelkään pimeää.

Vierailija
28/28 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olisi ihana käydä aamulla salilla. Heti kun pääsen kuopuksen aamuvienneistä taidan aloittaa taas. Kamat illalla valmiiksi, eväät pakattuna ja herätyskello soimaan 45 min aiemmin. Salilla puoli tuntia tehokasta treeniä ja loppupäivän voi keskittyä muihin asioihin. 

Illalla voi aina tulla jotain hommaa yllättäen, tai vaikka joku kylään. Tai sitten vaan iskee väsymys ja sohva muuttuu liian houkuttelevaksi. Toiset myös piristyy treenistä niin paljon, että kovin myöhään ei voi treenata. 

Ja mulle ainakin aamutreeni toimii niin, että olen paljon todennäköisemmin aktiivinen koko loppupäivän. Teen jonkun extrasiivouksen tai lähden vielä kävelylle. 

Siis tuleeko sinulle joku yllättäen kylään? Miten voit elää tuolla tavalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän