Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei! Windows 10 päivitys!!?

Vierailija

Siis mulla tulee toi päivitä Windows 10 ilmaiseksi, ärsyttää noi mainokset koko ajan. Nyt katsoin mun Windows 8.1 konetta ja se päivittää automaattisesti. Oon lukenu et vuoden jälkee toi Windows 10 tulee maksulliseksi tai jtn, et ärsyttää. En mä oppi millään uutta ohjelmaa ku tää on jo uus kone. Te jotka ootte päivittänyt jo, voisitteko te kertoa lisää tästä aiheesta. Ja kauanko se Päivitys on kestänyt. Olkaa kiltti, noi ohjeet ei paljo auttanut enkä mä oo mikään asiantuntija.

Kommentit (8)

Vierailija

Mä päivitin windows 10. Paljon helppokäyttöisempi kuin 8. Itse ainakin tykkään. Päivittämiseen meni ehkä tunti.

Vierailija

Ei käyttöjärjestelmä muutu automaattisesti. Ne itsestään päivittyvät jutut ovat tietoturva-aukkojen tms korjauspäivityksiä.

Minä en kasista tiedä mitään, en ole kuullut siitä hyvää. Itsellä Win7 professional ja aion jatkaa sillä vuoteen 2024 eli niin kauan kuin tuki on olemassa.

Vierailija

Olen päivittänyt kaksi konetta. Toinen oli 7 ja toinen 8.1. Aikaa meni nopeammalla koneella noin 90 minuuttia, hitaammalla 120 minuuttia. Mitään ei tarvinnut  osata, eikä  koneilta  hävinnyt mitään. Olen uuteen 10:iin tyytyväinen. Eihän varsinkaan tuo 8-versio kovin erinomainen ollut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä päivitin windows 10. Paljon helppokäyttöisempi kuin 8. Itse ainakin tykkään. Päivittämiseen meni ehkä tunti.

Jaahas, eli ei tartte huolehtia mistään. :) kiitos paljon

Vierailija

Itse en aio päivittää. Omasta mielestäni Windows paskistuu jokaisen version jälkeen aina enemmän ja enemmän.

Vierailija

Jos sen win 10:n lataa nyt, niin se ei koskaan siitä muutu mitenkään maksulliseksi vaan on ilmainen, samoin päivitykset, koko tuotteen elinkaaren ajan. Myöhemmin saattaa kyllä tulla niin, että uuden win 10:n hankinta maksaa, mutta siksipä kannattaakin päivittää nyt.

Ja tuo Win 10 on paljon mukavampi ja helppokäyttöisempi kuin aiemmat. Itse päivitin noin kuukausi sitten win 7:sta 10:een ja olen erittäin tyytyväinen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse en aio päivittää. Omasta mielestäni Windows paskistuu jokaisen version jälkeen aina enemmän ja enemmän.

Minusta win 7 -> win 8 muutos oli rankkaa paskistumista, mutta tämä kymppi on kyllä parempi kuin kumpikaan noista.... Siksi ne kai tekivätkin aika paljon muutoksia, koska kasista ei ihmiset tykänneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos sen win 10:n lataa nyt, niin se ei koskaan siitä muutu mitenkään maksulliseksi vaan on ilmainen, samoin päivitykset, koko tuotteen elinkaaren ajan. Myöhemmin saattaa kyllä tulla niin, että uuden win 10:n hankinta maksaa, mutta siksipä kannattaakin päivittää nyt.

Ja tuo Win 10 on paljon mukavampi ja helppokäyttöisempi kuin aiemmat. Itse päivitin noin kuukausi sitten win 7:sta 10:een ja olen erittäin tyytyväinen. 

kiitos! Ota tietoo oon etsinyt! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat