Perhepäivähoitajaksi

Vierailija

Tulin teiltä arvon av-raati kysymään, että toisitteko hieman päälle parikymppiselle pph:lle lapsenne hoitoon, jolla kuitenkin ammattin puolesta olisi täysi ammattitaito tähän hommaan.

Olen ajatellut ryhtyä perhepäivähoitajaksi, mutta pelottaa ettei kukaan halua jättää lapsiaan "parikymppisen tytönheitukan" armoille. Olen siis kyllä oikeasti vastuuntuntoinen ja vakaa luonne, mutta eiväthän he sitä pelkän ilmoituken perusteella tiedä. 

Olisi myös kiva, jos joku kertoisi omia kokemuksiaan pph:na työskentelystä! :)

Kommentit (3)

Vierailija

Kyllä minä ainakin voisin tuoda. Yleensä nuoremmat jaksaa keksiä enemmän virikkeitä jne.

Mutta onko sinulla hyvät puitteet ottaa kotiisi lapsia hoitoon? Olethan varmasti miettinyt asian loppuun asti? Palkka ei varmasti päätä huimaa.

Vierailija

Kyllä  minäkin voisin tuoda. Olen itse pph ja kyllä taitaa enemmän niissä vanhemmissa olla niitä töihin kyllästyneet hoitajia. Nuori lapseton hoitaja kuulostaa siltä, että haluaa oikeasti tehdä sitä työtä eikä tee siksi, että ei Enää muutakaan ole kun on sitä viimeiset 30v. tehnyt. Tai tee siksi, että saa omat hoidettua siinä samalla kotona, mikä on monen motiivi aloittaa kyseinen homma.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat