Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

helvetti että kiehuu! istun naistentautien polillla.....

Vierailija
21.10.2015 |

... aikani piti olla klo 12. 30. Olen istunut
Täällä perse homeessa ja nyt tuli sitten hoitaja sanomaan että pitää mennä labraan ennenkuin lääkäri voi ottaa vastaan, ETTÄ OLIVAT UNOHTANEET ILMOITTAA TÄLLÄISESTÄ "PIENESTÅ" YKSITYISKOHDASTA !

äiti on lapsenvahtina ja tuskailee koirastaan joka haukkuu ollessaan yksin ja suututtaa naapurit. Mies on töissä.

hienoa toimintaa taas, voi jumalauta !

äiti

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivotaan, että pääset kuitenkin pian näyttämään sitä persettäsi, home voi olla oire jostain paljon pahemmasta.

Ei vainkaan, on varmasti ärsyttävää, vaikka kuinka olisi inhimillinen erehdys.

Vierailija
2/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tuo äiti tuohon loppuun hyppäsi?
No anyway istun nyt labrassa, soitin äidille että tuo lapset ( 5v ja 9v tänne )
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että joudut ootteleen, mutta äitisi kannattaa ottaa yhteyttä koirakouluttajaan saadakseen ohjeita eroahdistukseen

Vierailija
4/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että joudut ootteleen, mutta äitisi kannattaa ottaa yhteyttä koirakouluttajaan saadakseen ohjeita eroahdistukseen

Se on löytykoira, otettu jostain virosta 2v sitten ja tosiaan kärsii eroahdistuksesta! Meille sitä ei voinut ottaa mukaan koska lapsi on allerginen

ap

Vierailija
5/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on löytykoira, otettu jostain virosta 2v sitten ja tosiaan kärsii eroahdistuksesta! Meille sitä ei voinut ottaa mukaan koska lapsi on allerginen

ap

lääkkeillä (alkuun) ja oikealla koulutuksella sen eroahdistuksen saa kitkettyä pois. Eroahdistus on rankkaa sekä koiralle että äidillesi. 

Vierailija
6/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas, kävin labrassa sekä hakemassa kahvin ja muffinsin . Istun tyhjässä odotushuoneessa. Lievästi sanoen vituttaa..
Äiti tui kohta lapset ja tabletin, katselkoot leffoja tai pelatkoon jotain. Minulla on siis alavatsakipuja ja outoa vuotoa minkä vuoksi aika.. enpä kyllä tule toiste, mielummin yksityiselle sitten !

ap

Vierailija
7/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt siellä riehuu ja kiroaa.

Vierailija
8/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siltä vaikuttaa. Torttua jakanut lähikuppilassa ja nyt on sp-tauti

Vierailija
9/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä varnasti istuisit tyynenä ja typerästi hymyillen vaikka iltayhdeksään asti ?

Ap

Vierailija
10/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni meni labraan, lääkäri oli vain unohtanut sanoa että ennen kokeita pitää olla syömättä ja juomatta 12h.  Ei hänkään kovin iloinen ollut, koska labraakaan on hyvän bussimatkan päässä. Uusiksi sitten seuraavana päivänä.

Vierailija
11/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraaksi alkaa varmaan jäpärys lasten mukana olosta sitten.. alkaa olla olo että menen mielummin "kotio kärsimään", tämä on jo naurettavaa !

Ap

Vierailija
12/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homeisen perseensä kanssa. :x

Vierailija
13/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraaksi alkaa varmaan jäpärys lasten mukana olosta sitten.. alkaa olla olo että menen mielummin "kotio kärsimään", tämä on jo naurettavaa !

Ap

kyllähän 9v pärjää hyvin kotonakin

Vierailija
14/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin naistentautien polilla, mun kutsussa luki että varauduttava tuntienkin odotukseen. Ei sulla mitään sellaista ollut kutsussa?

Vierailija
15/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun kävin naistentautien polilla, mun kutsussa luki että varauduttava tuntienkin odotukseen. Ei sulla mitään sellaista ollut kutsussa?

ei. Eikä niistä labroista ! Oli vain kellonaika.

ap

Vierailija
16/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, no kai se äitis olisi niitä lapsia kuitenkin katsonut siihen saakka, että kotiudut.. Joskus se vaan on sellaista odottelua. Jos tulee väliin jotain kiireisempää..

Vierailija
17/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä menin labraan antamaan virtsanäytettä. Ohjeena väh. 4 tuntia virtsaamatta joka minulle vaikeaa ylivilkkaan rakon vuoksi. Siellä jonotin hampaat kelluen vuoroani vain että labrahoitaja sanoi että pitää olla aamun eka virsta 😈

Vierailija
18/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lukee aina niissä kutsuissa arvioitu aika, joka vaihtelee sen mukaan mitä toimenpiteitä tullaan tekemään. Mutta jos on joutunut menemään esim. naistentautien päivystykseen akuutin tilanteen takia, sinne on aina pitänyt soittaa etukäteen että tietää pitääkö käydä ensin labran kautta ja saa samalla sen arvioidun jonotusajan ja kehoituksen ottaa vaikkapa lukemista mukaan jos tiedossa on odottamista tuntitolkulla.

Vierailija
19/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hyvin meillä menee, ei voi muuta sanoa. Olet menossa hoitoa saamaan, ja sun elämä menee pilalle, koska joudut odottamaan muutaman tunnin? Mutta pääasiahan se on, että saa valittaa.

Todella toivon, ettei sun vaivasi ole mitään vakavampaa, saattaa meinaan muutaman tunnin odotukset TERVEYDENHOITOON olla pienimpiä murheitasi siinä tilanteessa.

Vierailija
20/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ap, olet itse vaivasi aiheuttanut joten kärsi. Lekuritkin erehtyy joskus ja heidän unohduksistaan ei saa hermostua. Teit myös väärin että otit tarpeeksi yksin kotona olemiseen vanhat lapset mukaasi, äitisi koiran eroahdistus ja lapsen allergia on myös omaa syytäsi. Usko muita, fiksuja palstalaisia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän