Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

helvetti että kiehuu! istun naistentautien polillla.....

Vierailija
21.10.2015 |

... aikani piti olla klo 12. 30. Olen istunut
Täällä perse homeessa ja nyt tuli sitten hoitaja sanomaan että pitää mennä labraan ennenkuin lääkäri voi ottaa vastaan, ETTÄ OLIVAT UNOHTANEET ILMOITTAA TÄLLÄISESTÄ "PIENESTÅ" YKSITYISKOHDASTA !

äiti on lapsenvahtina ja tuskailee koirastaan joka haukkuu ollessaan yksin ja suututtaa naapurit. Mies on töissä.

hienoa toimintaa taas, voi jumalauta !

äiti

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä menin labraan antamaan virtsanäytettä. Ohjeena väh. 4 tuntia virtsaamatta joka minulle vaikeaa ylivilkkaan rakon vuoksi. Siellä jonotin hampaat kelluen vuoroani vain että labrahoitaja sanoi että pitää olla aamun eka virsta 😈

Kyllä nykyään puhutaan ihan kilometreistä...

Vierailija
22/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian hyvin meillä menee, ei voi muuta sanoa. Olet menossa hoitoa saamaan, ja sun elämä menee pilalle, koska joudut odottamaan muutaman tunnin? Mutta pääasiahan se on, että saa valittaa.

Todella toivon, ettei sun vaivasi ole mitään vakavampaa, saattaa meinaan muutaman tunnin odotukset TERVEYDENHOITOON olla pienimpiä murheitasi siinä tilanteessa.

No mutta onhan toi toiminta kunnallisella puolella suoraan sanottuna ihan h*lvetin tehotonta kun jonotusajat ovat pitkiä ja potilaalle oleellisista asioista tiedottaminen ontuu. Ei kait se toiminta tuosta miksikään parane jos joku ei siitä valita. Tärkeintä vaan olisi antaa se palaute oikeaan osoitteeseen, mikä ei välttämättä ole tää palsta. Tänne valittaminen auttaa vaan päästämään höyryjä pihalle kun ottaa päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä ei ole muita kuin minä ja lapset, olo on typerä tässä tyhjässä odotushuoneessa.. typerä ja pettynyt. Enpä tosiaan varautunut tälläiseen ! :O :-(

Ap

Vierailija
24/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä todellakin syytä mennä labraan ja naistentautien polille jos perse on homehtunut :O

Vierailija
25/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas, kävin labrassa sekä hakemassa kahvin ja muffinsin . Istun tyhjässä odotushuoneessa. Lievästi sanoen vituttaa..

Äiti tui kohta lapset ja tabletin, katselkoot leffoja tai pelatkoon jotain. Minulla on siis alavatsakipuja ja outoa vuotoa minkä vuoksi aika.. enpä kyllä tule toiste, mielummin yksityiselle sitten !

ap

Mulla ollut samaa vaivaa ja sain 2 vkon antibiootti kuurin ja kaksi todella äkäistä hiivasientä päälle.

Vierailija
26/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eli kysyin nyt hoitajalta ja tässä odotellaan labroja nyt.. tulin nyt kahvilaan lasten kanssa, miehen kanssa olemme viestitelleet ja lupasi että yrittää lähteä töistä aikaisemmin ! Hakee lapset sitten tästä. Viiden, puoli kuuden maissa..

Oikeasti, toista kertaa en tänne suostu tulemaan! Jos päivystyksessä huomataan jotain (kävin siis La-iltana ensiavussa ) niin sanon etteivät suotta laita lähetettä. Revin rahat jostain ja menen yksityiselle.

Ap

Vierailija
27/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas, kävin labrassa sekä hakemassa kahvin ja muffinsin . Istun tyhjässä odotushuoneessa. Lievästi sanoen vituttaa..
Äiti tui kohta lapset ja tabletin, katselkoot leffoja tai pelatkoon jotain. Minulla on siis alavatsakipuja ja outoa vuotoa minkä vuoksi aika.. enpä kyllä tule toiste, mielummin yksityiselle sitten !

ap

Vaadi rahat takaisin!

Vierailija
28/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari kertaa ollut aika klo 12.30 tai 13.00. Olen ollut paikalla hyvissä ajoin, ilmoittautunut jne. ja sitten odottanut. Ja odottanut. Ja odottanut. Välillä olen kysynyt hoitajilta, että meneekö vielä pitkään ja ovat todenneet, että lääkäri kyllä sitten kutsuu. Noin klo 15.30 minulta on tultu kysymään, että mikä asia. Kun kerron varatusta ajasta, on katsottu listoja ja todettu, että niinpä onkin, mutta kun otettiin ensin kiireellisenä joku, jolla oli aika jälkeeni, niin ei huomattu, että jäin sieltä välistä. Hienoa! Poliklinikkamaksu muuten otettiin, vaikka lääkäriä en tavannut.

Vierailija
29/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla piti odottaa aina vähintään 6 tuntia että pääsi lääkärille. Jos oli aika klo 9 pääsi sisään klo 15.

Vierailija
30/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä menin labraan antamaan virtsanäytettä. Ohjeena väh. 4 tuntia virtsaamatta joka minulle vaikeaa ylivilkkaan rakon vuoksi. Siellä jonotin hampaat kelluen vuoroani vain että labrahoitaja sanoi että pitää olla aamun eka virsta 😈

Parempi virsta väärään kuin vaaksa vaaraan!

Vierailija
31/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla piti odottaa aina vähintään 6 tuntia että pääsi lääkärille. Jos oli aika klo 9 pääsi sisään klo 15.

Eipä tuo nykyäänkään ihan tavatonta ole päivystyksessä. 

Vierailija
32/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kurjaa, jos ajat ovat paljonkin myöhässä ja varsinkin, kun labroista on unohtanut kertoa.

Hamassa nuoruudessa eli 70-luvulla ainakin kotipaikkakunnan sairaalan poliklinikoille käskettiin kaikkien potilaiden tulla aamulla klo 8. Siinä sitä sitten odoteltiin omaa vuoroa tuntikausia täpötäydessä odotustilassa. Kerran minulla oli yli viiden tunnin jonotus, ennen kuin pääsin lääkärille. Diabetestä sairastava serkkuni sanoi, että monesti menee vieläkin pitempään. Ajanvarausajat ovat hieno juttu, harvoin aika menee tuntia myöhemmäksi.

Vierailija
33/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eli emätintulehdus- antibiootit ja jos kivut jatkuvat täytyy harkita kierukan poistoa.
se verikoe oli muuten raskauden pois sulkemista varten.. vaikka La vasta katsoivat sen päivystyksessä!:O

Ap

Vierailija
34/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhimilllinen mokahan tuossa oli käynyt, mutta uskon että varmasti harmittaa!  hyvä että sait diagnoosin kuitenkin :)

Vierailija
35/35 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä olisit päässyt silloin kun aika on. Tai jopa aiemmin. Juuri kävin gynellä ja aika pääsin ja aika oli täsmälleen silloin kun oli varattukkin. Lysti maksoi 130€, jossa mukana papakoe. Tästä saa vielä kelakorvauksena pari kymppiä takaisin. Labrat tietty olisi maksanut lisää jos olisi pitänyt ottaa.
Julkisella puolella voi tulla joku äkillistä hoitoa vaativa tapaus, joka sitoo lääkärin pitkäksi aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi