Tympeä perusilme

Vierailija

"Madeleine ja Chris ovat molemmat syntyneet asemaan, jossa ystävät, työpaikat ja mahdollisuudet tipahtavat syliin ilman ponnisteluja. He ovat hyvännäköisiä, rikkaita ja verkostoituneita maailmankansalaisia. Molemmilla on myös hieman kopeannäköiset kasvot ja erityisesti Chrisillä tympeä perusilme"

Ylempi teksti kopioitu toisesta avauksesta

Mulla on tympeä perusilme. Ohuehkot huulet ja suupielet luontaisesti hieman alaspäin kääntyneet ellen hymyile. En voi ihan kokoaikaa aiheetta hymyilläkään, se näyttäisi ja tuntuisi aivan idiootilta, joten olen pahoillani tympeydestäni. 

se pelottava keski-ikäinen nainen

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Valitettavasti aika ja ikä tekee tekosiaan. Minulla myös suupielet taipuneet alaspäin,  ja suun ympärillä selvät juonteet, vaikka olen perusluonteeltani positiivinen ja iloinen ihminen. Samoin posket ovat jo hieman valahtaneet, mikä vielä lisää tuota tympeän ilmeen vaikutelmaa.

En siitä huolimatta aio mennä kasvojenkohotukseen. Kaikki otetaan vastaa, mitä ikä tuo tullessaan ja onneksi minut tuntevat ihmiset eivät pidä minua tympeänä, vaan iloisena.

Tuntemattomista ei ole niin väliäkään.

t. lähes kuusikymppinen

Vierailija

Sama. Mutta erotuksella että olen ihan nuori vielä. Ja ihmiset on niin huonoitsetuntosia että kuvittelee että olen niitä kohtaan vittumainen kun satun katsomaan heihin päin. Noh, ei mun elämää kaada.Useimmiten olen vain ajatuksissani tai sitten tarkkailen ympäristöä muuten vaan. Harvemmin olen vihainen, enkä ainakaan tuntemattomille. 

Vierailija

Naisille aina keksitään kerta toisensa jälkeen uusia haukkumasanoja.

Ei ole vastaavaa "bitchy resting face" termiä miehille. Hohhoijaa vaan taas...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ja sekin johtuu vaan miesten ja miesten harjoittaman vallankäytön myötä myös osan naisista huonosta itsetunnosta. Kun on se niin ilkeä ihminen kun ei katso mua lempeästi. Se vihaa mua. Onpa hirviö. Suurin osa miehistä on aina tympeännäkösiä, miksi naisen pitäs vaivautua sen kummemmin miettimään ilmettään. Tosin mä tykkään suuresti hymyilevistä miehistä vaikken itse usein hymyile. Sillon tiedän että se mies on melko terveitsetuntonen jos se hymyilee vaikka mä näyttäsin tappomielentilaiselta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo "resting bitch face" -termi sopii mielestäsi vain naisille?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis, paremmin "bitchy resting face."

Vierailija

Mua ärsyttää tuo kulunut ilmaus: bitchy resting face. Mä olen iloinen enkä nyrpistele nenää eikä minusta saa ylimielistä vaikutelmaa. Jos murjotatte, niin rypistytte rumasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Termi "bitch" viittaa naiseen. Tämän tietävät kaikki, jotka eivät ole eläneet viimeisiä vuosikymmeniä tynnyrissä. Ja vaikka viittaisi mieheen, koko sana "bitch" on alunperin naiseen viittaava ja vastaavaa haukkumasanaa ei ole jälleen kerran miehellekään.

Kielissä valtaosa haukkumasanoista kohdistuu naissukupuoleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tuo kulunut ilmaus: bitchy resting face. Mä olen iloinen enkä nyrpistele nenää eikä minusta saa ylimielistä vaikutelmaa. Jos murjotatte, niin rypistytte rumasti.

Niin ja sitten mua ärsyttää myös termi "uniikki lumihiutale" Joku tylsääkin tylsempi tavistavis rakastaa viljellä tuotakin kulunutta fraasia. Keksikää jotain uutta murjottavat ämmät.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat