Miten Anna Abreu muuttui punertavan kalpeaihoisesta suomiblondista tummaksi latinattareksi?

Vierailija

Miten kukaan voi muuttua niin radikaalisti?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Tummempaa väriä hiuksiin ja rusketusta pintaan, eli onnistuu, kun on jo valmiiksi puoliksi "latino", vaikka nyt sitten "vain" eurooppalainen latino. Annan isähän on portugalilainen.

Vierailija

Ei mun mielestä niin radikaali muutos.. Siis vähän rusketusta ja uusi hiustenväri.. Ja sopii kyllä hänelle, kuten todettu, on oikeastikin puoliksi 'latinatar'....

Vierailija

Eihän Anna ole koskaan mikään blondi ollut tyyliin joku Anna Eriksson tai Katri-Helena. On jopa ihan mahdollista, että hänen hiuksensa ovat tummuneet aivan itsestäänkin, mutta eipä tuossä ole mitään pahaa, jos väri onkin purkista.

Vierailija

Mä olen tehnyt saman muutoksen muutama vuosi sitten. Eli purkista tummaa hiusväriä ja alkaa käyttää vähän tummempaa meikkiä myös. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Latinot on latinalaisesta amerikasta, vai olenko ymmärtänyt väärin? Eli portugalilainen ei ole latino. 

Tuota sanaa käytetään kahdessa merkityksessä. Yhdysvalloissa sitä käytetään yksinomaan latinalaisesta amerikasta olevista ihmisistä. Toisaalta Euroopassa kyllä italialaiset, ranskalaiset, romanialaiset, espanjalaiset ja portugalilaiset ovat usein latinoiksi kutsuttuja, nimi tulee siitä että puhuvat latinalaisia kieliä. Ei siis ole väärin sanoa portugalilaista latinoksi näin eurooppalaisessa kielenkäytössä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naisesta latina

Tämä ei kyllä ole suomen kieleen vakiintunut ilmaisu, koska täällä latina tarkoittaa latinan kieltä. 

Tämä on juuri syy miksi näkee näitä "latinatar" yms hassuja ilmaisuja, että latinalaisia kieliä osaavista tuntuu hullulta sanoa vaikka "latino-nainen", koska o-pääte tarkoittaa miestä, eikä siis tunnu luonnolliselta sanoa noin. Toisaalta latina suomessa tarkoittaa vain kieltä, ja olisi ihan hullulta sanoa vaikka että joku on "kuuma latina". 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat