Mies torjui taas, voiko nöyryyttävämpää olla?!!
Pakko avautua jonnekin, tuntuu taas niin pahalta. Miestä ei ole kiinnostanut sänkypuuhat vuosikausiin tai hyvin vaihtelevasti. Naimisissa ollaan oltu kahdeksan vuotta.
Seksiä on noin 1-3 kk välein. Mä en enää kestä tätä. Mies torjuu jokaisen ehdotukseni, tai useimmiten ei edes ehdi ehdotukseksi saakka kun tulee kommenttia että mene pois, olet tiellä, lopeta, on peli kesken, katson telkkaria, väsyttää, ole paikallasi, haluan nukkua, ei nyt, onko pakko tai tympeä hymähdys ja tietenkin sängyssä käännetään selkä.
Viime viikolla sanoin ihan suoraan sänkyyn mennessä, että haluan seksiä, siltä varalta jos mies ei ihan oikeasti ole tajunnut, mitä haluan. Mies kommentoi, että ei nyt, täytyy herätä töihin ja ajoi minut sohvalle nukkumaan, kun kehtasin loukkaantua.
Mies ei itse ole tehnyt elettäkään seksin eteen viimeisen 2 kk aikana, humalassa tietenkin valittaa kun "ei saa" seksiä. Seksin pyytäminen ääneen oli itseltäni saavutus, jouduin keräämään rohkeuteni siihen, sillä todella pelkäsin torjutuksi tulemista. En silti osannut olettaa, että häädettäisiin SOHVALLE. Sen verran epämiellyttävä aloitteeni oli...
Tapahtumasta ei ole puhuttu muuta, kuin että kerroin miltä minusta tuntui. Mies ei juuri kommentoinut mitään.
Tuntuu niin nöyryyttävältä. Olen tosissani alkanut miettimään sitä, mitä ihmettä teen tässä suhteessa. Itsetuntoni on saatu jo ihan nollaan, olen alkanut hävetä vartaloani ja tuntuu ettei minusta ole mihinkään. En kuitenkaan haluaisi heittää kaikkea hukkaan.
Pitäisikö vielä yrittää vai erota?
Kommentit (86)
Mitä helvettiä?
Jos minun mieheni olisi suhteen aluksi julistanut että HÄN on parasta mitä minä voi saada ja hän saisi kenet vaan ym ylimielistä kökköä niin olisi ollut ehdoton turn off!
Hyvä itsetunto on jotain muuta kuin tuollaista itsekehua ja egobuustia ja yleensä sitä kehutaan kumppania eikä itseä ;)
Eli ap sinä uskot että sinulla on hyvä mies ja et saa parempaa koska mies on sinulle niin sanonut :) nyt on aika käyttää omia aivoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole norsun kokoluokkaa, etkä ihan pimeä päästäsi, löytyy sulle ihan varmasti oikea ja rakastava mieskin. Miksi ihmeessä annat kohdella itseäsi noin? (Ellei ole nyt taustalla jotain muuta, mikä selittäisi käytöksen?)
Jos ei ukko älyä tehdä mitään, niin minkäs sinä sille voit? Jos kovin rakastat, niin ole epäitsekäs ja laita kiertoon jollekin, joka tulee tuollaisen kanssa toimeen. Muistathan, että kello tikittää ja aikasi maan päällä hupenee koko ajan...
Olen hyvässä kunnossa, pidän itsestäni huolta ja mielenterveyskin kunnossa. Mutta pelottaa alkaa etsimään uutta miestä. Ehkä pidän tämän hetkistä miestä jotenkin "liian hyvänä"( kun ei huomioida tätä seksiongelmaa) siksi on myös vaikea päästää irti.
Nonni, miehelläs ei pitäisi kertomasi mukaan olla syytä kohdella seksuaalisesti sinua noin. Unohda ajatus uuden miehen "etsimisestä", vaan etsi nyt ensin oma itsesi sieltä sohvalta. Miksi edes kirjoitat tänne, jos mies on jo "liian hyvä"?
Tuhlaat aikaasi, koska mies ei halua elvyttää suhdettanne tai yleensäkään tehdä mitään. Jos se sinua rakastaisi, ei pitäisi itsestään selvyytenä, eikä hylkisi, vaan pitäisi kiinni. Olisi edes itsekseen neutraali, mutta voi miten halveksien kohtelee. Tottakai irtipäästäminen on vaikeaakin vaikeampaa, kun tulevaisuudesta ei ole mitään tietoa, mutta kyllä tuo suhde on nyt jo läpytelty :/ Ei hyvä.
Mitä halveksintaa mies on harrastanut? Naiset helposti odottaa jotain ylitsepursuavaa empatiaa silloin, kun joutuvat torjutuksi, mutta ei se nyt niin mene elämässä. Jokainen voi joutua ja joutuukin joskus torjutuksi ja se on vain opittava kestämään. Ei sen toisen tarvitse pyydellä anteeksi halujensa puutetta. Jos mies valittaisi tuolla tavalla torjutuksi tulemisesta, niin pitäisitte sitä ihan turhana runkkarina.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee tästä mieleen että ap on ihan liian kiltti...esim. lähtee pois omasta sängystä sohvalle jos mies niin määrää :O
Mies pitää itseään parempana kuin onkaan ja ap on itsestäänselvyys joka ei kovin kiinnosta.
Ap:llä on syystä tai toisesta huono itsetunto ja hän on rakastunut siihen haavekuvaan mikä mies voisi olla jos haluaisi mutta ei halua joten häntä ei ole.
En jaksanut alkaa sanomaan vastaan. Mes olisi raivostunut. En tiedä olisinko siinä tilanteessa edes halunnut jäädä hänen viereen. Huonosta itsetunnosta olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä ikinä suostuisi häädettäväksi sohvalle omassa talossani. Sanoisin moista ehdottavallekinn että ei kuule käy, minä nukun tässä omassa sängyssäni kuten aina.
Miten teillä muuten menee, onko tämä seksiasia ainoa mikä hiertää, vai onko muutenkin suhde ankea eikä teillä ole mitään yhteistä?
'Kyllä se on vaan sohvalle mentävä, jos toinen on menossa aikaisin töihin ja et anna rauhaa nukkua.
Taisi löytää mieheni keskusteluun.
Ap
Ei löytänyt.
Faktat on faktoja. Naiset kyllä ajavat miehen sohvalle, jos sanaa ei kunnioiteta ja hyvä niin. Samat säännöt naisille ja pulinat pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä?
Jos minun mieheni olisi suhteen aluksi julistanut että HÄN on parasta mitä minä voi saada ja hän saisi kenet vaan ym ylimielistä kökköä niin olisi ollut ehdoton turn off!
Hyvä itsetunto on jotain muuta kuin tuollaista itsekehua ja egobuustia ja yleensä sitä kehutaan kumppania eikä itseä ;)
Eli ap sinä uskot että sinulla on hyvä mies ja et saa parempaa koska mies on sinulle niin sanonut :) nyt on aika käyttää omia aivoja!
En tiedä mitä olen tuolloin ajatellut..Aikoinaan hän olikin hyvä mies.
No kuule...mies olisi voinut ihan itse mennä sinne soffalle nukkumaan jos on niin helvetin vaikeaa. Pelkää myös siis että mies raivostuu jos et tottele...aina vaan huonompi suhde!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä ikinä suostuisi häädettäväksi sohvalle omassa talossani. Sanoisin moista ehdottavallekinn että ei kuule käy, minä nukun tässä omassa sängyssäni kuten aina.
Miten teillä muuten menee, onko tämä seksiasia ainoa mikä hiertää, vai onko muutenkin suhde ankea eikä teillä ole mitään yhteistä?
'Kyllä se on vaan sohvalle mentävä, jos toinen on menossa aikaisin töihin ja et anna rauhaa nukkua.
Ap
Ei löytänyt.
Faktat on faktoja. Naiset kyllä ajavat miehen sohvalle, jos sanaa ei kunnioiteta ja hyvä niin. Samat säännöt naisille ja pulinat pois.
Ai jos sanaa ei kunnioiteta... Mulle ei tulis mieleenkään ajaa miestäni sohvalle nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole norsun kokoluokkaa, etkä ihan pimeä päästäsi, löytyy sulle ihan varmasti oikea ja rakastava mieskin. Miksi ihmeessä annat kohdella itseäsi noin? (Ellei ole nyt taustalla jotain muuta, mikä selittäisi käytöksen?)
Jos ei ukko älyä tehdä mitään, niin minkäs sinä sille voit? Jos kovin rakastat, niin ole epäitsekäs ja laita kiertoon jollekin, joka tulee tuollaisen kanssa toimeen. Muistathan, että kello tikittää ja aikasi maan päällä hupenee koko ajan...
Olen hyvässä kunnossa, pidän itsestäni huolta ja mielenterveyskin kunnossa. Mutta pelottaa alkaa etsimään uutta miestä. Ehkä pidän tämän hetkistä miestä jotenkin "liian hyvänä"( kun ei huomioida tätä seksiongelmaa) siksi on myös vaikea päästää irti.
Nonni, miehelläs ei pitäisi kertomasi mukaan olla syytä kohdella seksuaalisesti sinua noin. Unohda ajatus uuden miehen "etsimisestä", vaan etsi nyt ensin oma itsesi sieltä sohvalta. Miksi edes kirjoitat tänne, jos mies on jo "liian hyvä"?
Tuhlaat aikaasi, koska mies ei halua elvyttää suhdettanne tai yleensäkään tehdä mitään. Jos se sinua rakastaisi, ei pitäisi itsestään selvyytenä, eikä hylkisi, vaan pitäisi kiinni. Olisi edes itsekseen neutraali, mutta voi miten halveksien kohtelee. Tottakai irtipäästäminen on vaikeaakin vaikeampaa, kun tulevaisuudesta ei ole mitään tietoa, mutta kyllä tuo suhde on nyt jo läpytelty :/ Ei hyvä.
Mitä halveksintaa mies on harrastanut? Naiset helposti odottaa jotain ylitsepursuavaa empatiaa silloin, kun joutuvat torjutuksi, mutta ei se nyt niin mene elämässä. Jokainen voi joutua ja joutuukin joskus torjutuksi ja se on vain opittava kestämään. Ei sen toisen tarvitse pyydellä anteeksi halujensa puutetta. Jos mies valittaisi tuolla tavalla torjutuksi tulemisesta, niin pitäisitte sitä ihan turhana runkkarina.
No just. Jokainen joutuu joskus torjutuksi parisuhteessa, mutta ap taisi kertoa, että torjunta on jatkuvaa, ja että seksi on täysin loppu heidän väliltään? Tuskin ap tänne edes valittaisi murheitaan jos olisi ihmeissään, kun kolmen kuukauden yhtäjaksoisen rytkytyksen jälkeen mies ensi kerran kieltäytyisi?
Ja mun mielestä jatkuva torjuminen ja jopa sohvalle ajaminen on eräänlaista halveksuntaa, koska ei edes vaivauduta kertomaan syytä siihen. Ajattele sinä asiasta eri tavoin. :)
Vierailija kirjoitti:
No kuule...mies olisi voinut ihan itse mennä sinne soffalle nukkumaan jos on niin helvetin vaikeaa. Pelkää myös siis että mies raivostuu jos et tottele...aina vaan huonompi suhde!
Eihän sen sinne sohvalle pidä mennä jos ei ole se osapuoli, joka toisen unta häiritsee! Totta helvetissä on syytä raivostua jos toinen ei anna nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just. Jokainen joutuu joskus torjutuksi parisuhteessa, mutta ap taisi kertoa, että torjunta on jatkuvaa, ja että seksi on täysin loppu heidän väliltään? Tuskin ap tänne edes valittaisi murheitaan jos olisi ihmeissään, kun kolmen kuukauden yhtäjaksoisen rytkytyksen jälkeen mies ensi kerran kieltäytyisi?
Ja mun mielestä jatkuva torjuminen ja jopa sohvalle ajaminen on eräänlaista halveksuntaa, koska ei edes vaivauduta kertomaan syytä siihen. Ajattele sinä asiasta eri tavoin. :)
Jos jatkuva torjuminen on halveksuntaa, niin ilmeisesti olet sitä mieltä, että miehen pitäisi nussia vastentahtoisesti? Seksi ei ole mikään ihmisoikeus ja toki jos ap:n mies ei suostu asiasta keskustelemaan, on se ongelma. Sohvalle ajaminen ihan asiaankuuluvaa jos toisen nukkuminen on estetty. Niin itsekin tekisin. Pitää puhua asioista ennen nukkumaanmenoaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sen sinne sohvalle pidä mennä jos ei ole se osapuoli, joka toisen unta häiritsee! Totta helvetissä on syytä raivostua jos toinen ei anna nukkua.
Eiköhän parempi vaihtoehto olisi ollut esimerkiksi se että mies olisi sanonut että juuri nyt ei jaksa, mutta katsotaan huomenna ja ottanut kainaloon nukkumaan. Tuskin ap jäi riehumaab sänkyyn ja häiritsemään unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei löytänyt.
Ai jos sanaa ei kunnioiteta... Mulle ei tulis mieleenkään ajaa miestäni sohvalle nukkumaan.
Ei kenenkään tartte menettää yöunia omassa sängyssään. Asiat hoidetaan päiväsaikaan tai sitten mennään sohvalle jos ei osata olla hiljaa ja antaa toisen olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jatkuva torjuminen on halveksuntaa, niin ilmeisesti olet sitä mieltä, että miehen pitäisi nussia vastentahtoisesti? Seksi ei ole mikään ihmisoikeus ja toki jos ap:n mies ei suostu asiasta keskustelemaan, on se ongelma. Sohvalle ajaminen ihan asiaankuuluvaa jos toisen nukkuminen on estetty. Niin itsekin tekisin. Pitää puhua asioista ennen nukkumaanmenoaikaa.
Nukkuminen ei ollut estetty. Torjumisessa ei olisi ollut mitään suurempaa ongelmaa, jos ei olisi häädetty sohvalle. Se oli se hätkähdyttävä osuus.
Ap
Mä en ole ymmärtänyt näissä pihtarikeskusteluissa ikinä sitä, miksi ihmeessä sitä toista ei vain voi hoidella välillä (tai toisen halutessa), vaikka itse ei haluaisikaan. Ei siihen tarvita kullia tai pillua jos ei siltä tunnu. Samalla saisi läheisyyttä, toiselle hyvän mielen ja muutenkin elämä olisi paljon helpompaa kaikin osin ja ei tarvitsisi riidellä asiasta ja kärsiä. En ole ikinä ymmärtänyt miksi siitä pitää tehdä niin ihmeellinen kynnyskysymys, voihan sen nähdä työskentelynä parisuhteen eteen, samalla tavalla kuin jotkut askareetkin on pakko tehdä kodinhoidon nimissä. Meillä tämä on ollut aina itsestäänselvyys ja ei ole tarvinnut olla puutteessa vaikka toista ei olisi haluttanut ties kuinka pitkiin aikoihin. Ja jos se toisen tyydyttäminen on sitten suoranaisesti niin vastenmielistä, että siihen ei vain pysty ilman omia seksihaluja, niin kannattanee miettiä onko koko hommassa muutenkaan sitten enää mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei löytänyt.
Ei kenenkään tartte menettää yöunia omassa sängyssään. Asiat hoidetaan päiväsaikaan tai sitten mennään sohvalle jos ei osata olla hiljaa ja antaa toisen olla.
En tiedä millaisessa suhteessa elät, mutta meille on ihan normaalia ehdottaa seksiä "nukkumaanmenoaikaan" sängyssä. Ja varmasti suurimmalle osalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän parempi vaihtoehto olisi ollut esimerkiksi se että mies olisi sanonut että juuri nyt ei jaksa, mutta katsotaan huomenna ja ottanut kainaloon nukkumaan. Tuskin ap jäi riehumaab sänkyyn ja häiritsemään unta.
No todennäköisesti jäi häiritsemään unta:
"Mies kommentoi, että ei nyt, täytyy herätä töihin ja ajoi minut sohvalle nukkumaan, kun kehtasin loukkaantua."
Vai yksin hiljaisuudessako ap sitten loukkaantui? Kyllä siltä kuulostaa että hän alkoi valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei löytänyt.
En tiedä millaisessa suhteessa elät, mutta meille on ihan normaalia ehdottaa seksiä "nukkumaanmenoaikaan" sängyssä. Ja varmasti suurimmalle osalle.
Niin ja eihän se ollutkaan ongelma, vaan torjuntaa seurannut loukkaantuminen, mikä ilmeisesti häiritsi miehen yöunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todennäköisesti jäi häiritsemään unta:
"Mies kommentoi, että ei nyt, täytyy herätä töihin ja ajoi minut sohvalle nukkumaan, kun kehtasin loukkaantua."
Vai yksin hiljaisuudessako ap sitten loukkaantui? Kyllä siltä kuulostaa että hän alkoi valittaa.
Hyvä juttu kun tiedät paremmin tapahtuneesta kuin minä itse. Olen ollut mieheni kanssa lähes 13 vuotta. Meille on ollut normaalia "häiritä" unta. Ei unet siinä kymmenen minuutin sessiossa paljon häiriinny, pikemminkin päin vastoin nukkuu vain paremmin.
Minun loukkaantumisen ilmaisu oli yksi lause, se ei ihan hirveästi ehtinyt häiritä unta.
Itse olen taas miettinyt, liekö sellaista suhdetta onkaan, missä seksi säilyisi samanlaisena alusta loppuun, siis käykö väistämättä niin, että suhteessa se pitkän ajan kuluessa ainakin harvenee..Jos siis haluaisi kuten alussa useasti viikossa, niin pitäisi varmaan vaihtaa toiseen, mutta onko siinäkään järkeä. Miksi ei suhteessa voida panostaa seksiin eikä vain antaa mennä ja uppoutua väsymykseen ja stressiin, miksi ei voi varata viikonloppua, että nyt harrastetaan seksiä, oli väsymystä.tai ei.
Kyllähän se hiipuu, jos mieli on sellainen, että hirveä päänsärky ( no ota särkylääke ) tai ei pysty ( no älä juo niin paljoa edellsiltana) tai hirveesti töitä ( no tee ne työaikana töissä, kyllä ne odottavat sielä huomennakin, mutta vaimo ei ehkä odota kotona) tai pitää mennä johonkin( pakottaako joku menemään)
Ap