Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi tuli mummolasta kiukkuisena, selvisi että isäni

Vierailija
21.10.2015 |

Oli "ahdistellut" lastani..helvetin vaikea tilanne..muihin serkkuihin ei olluy koskenut kuin omaani. Lapsi on 10-v eli tietää kyllä mikä on oikein ja väärin.

Mutta miten tämä asia pitää hoitaa? Soitan tänään isälleni ja haluaisin pysyä rauhallisena vaikka mieli tekisi huutaa :"sä et lapseeni koske, saatana"...ja se syy miksi edes epäilen että on ahdistellut, johtuu siitä että olen itse kokenut samaa.

Kommentit (208)

Vierailija
21/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekään ei täsmää, että lapsi tulisi kiukkuisena kotiin.

Reakointi on kuitenkin yksilöllistä vaikka ei ehkä kaikkein tavallisinta olisi ilmaista asiaa kiukulla ei se sulje pois sitä että ahdistelua ei olisi voinut tapahtua.

Vierailija
22/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt varmista, että noin ei pääse enää ikinä tapahtumaan, eli kyläilyt loppuvat tähän. Mutta miten siskosikin oli niin välinpitäämätön, ja viekö omia lapsiaankin sinne, vaikka tietää? Nyt ota myös sisko vakavaan puhutteluun, että ymmärtää olla altistamatta omia lapsiaan.

No varmaan sen vuoksi kun on heiltä kysynyt ja isäni ei tee heille mitään!! Vain mun lapselle ..helvetti sentään..ja joku sanoi että ei tunne kiukkua..minä sanon sulle että kyllä tuntee..Lapsi on muttinut täysin..iloisesta tytöstä on tullut kiukkuinen ja surullinen :( se hyvä puoli tässä on että hän uskalsibpuhua asiasta..toisin kuin itse pidin ahdistelut sisälläni kymmenen vuotta. niin monta kertaa toivon että olisin saanut normaalin elämän..ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt varmista, että noin ei pääse enää ikinä tapahtumaan, eli kyläilyt loppuvat tähän. Mutta miten siskosikin oli niin välinpitäämätön, ja viekö omia lapsiaankin sinne, vaikka tietää? Nyt ota myös sisko vakavaan puhutteluun, että ymmärtää olla altistamatta omia lapsiaan.

No varmaan sen vuoksi kun on heiltä kysynyt ja isäni ei tee heille mitään!! Vain mun lapselle ..helvetti sentään..ja joku sanoi että ei tunne kiukkua..minä sanon sulle että kyllä tuntee..Lapsi on muttinut täysin..iloisesta tytöstä on tullut kiukkuinen ja surullinen :( se hyvä puoli tässä on että hän uskalsibpuhua asiasta..toisin kuin itse pidin ahdistelut sisälläni kymmenen vuotta. niin monta kertaa toivon että olisin saanut normaalin elämän..ap

Mistä voitte olla varmoja, että ukki ei tee mitään näille toisille, ei se välttämättä kysymällä selviä! Ihme touhua.

Vierailija
24/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko Mummolassa myös mummo? Tietääkö hän mistään mitään, kuinka suhtautuu, kerrotteko hänellekin jne? Epäilen että jos ukki on tuollainen ei siinä sanomiset mitään auta, uhreja löytyy aina. Järeämmät keinot pitäisi ottaa käyttöön. Ja siskosikin jättäisin omaan arvoonsa jos hänelee riittää että omille lapsille ei ole tehty mitään, mitäpä väliä sinun tytöstäsi.

Vierailija
25/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus! Vaikka isäsi ei mitään tuomiota saisikaan, niin ainakin näyttäisit sille paskalle, että sinä ja tyttäresi pidätte tästä lähtien puolenne. Osoittaisit myös tyttärellesi, että isäsi teki todella väärin. Ja sanomattakin on selvää, että lapsesi ei mene enää koskaan lähellekään isääsi.

Vierailija
26/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voitte olla varmoja, että ukki ei tee mitään näille toisille, ei se välttämättä kysymällä selviä! Ihme touhua.

Ne siskon lapset on pari kertaa viikossa siellä -senkin jälkeen kun olen kertonut mitä mulle on tehty - jos jotain tekisi kyllä se varmadti hänen lapsistasn näkyisi. Se miksi tekee lapselleni..en tiedä..mikä voisi olla syy että vain häneen koskee? ap

Vierailija
27/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- jos jotain tekisi kyllä se varmadti hänen lapsistasn näkyisi. Se miksi tekee lapselleni..en tiedä..mikä voisi olla syy että vain häneen koskee? ap

Sekään ei... valitettavasti... poissuljen sitä etteikö ahdistelua silti voisi olla.

Vierailija
28/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko Mummolassa myös mummo? Tietääkö hän mistään mitään, kuinka suhtautuu, kerrotteko hänellekin jne? Epäilen että jos ukki on tuollainen ei siinä sanomiset mitään auta, uhreja löytyy aina. Järeämmät keinot pitäisi ottaa käyttöön. Ja siskosikin jättäisin omaan arvoonsa jos hänelee riittää että omille lapsille ei ole tehty mitään, mitäpä väliä sinun tytöstäsi.

oli ollut eri huoneessa..ei oo kerrottu..tilanne oli ollut sellainen etyä isäni oli väkisin napannut lapseni keinutuoliin ja keinuttanut - ja tuon lapsi oli kokenut ahdisteluksi. Oöi siis ollut kasvotusten isääni vasten. Ap

Vierailija
29/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänselvä trolli taas kerran. Eipä kannata tähänkään aikaansa hukata.

Vierailija
30/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäni hässi isääni ja sitten minä synnyin

Vierailija
31/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistelua se oli. Ja voi muuttua vielä pahemmaksi jos et tee mitään. Mummollekin kannattaa kertoa, tosin voi olla että hän suuttuu sinulle ja puolustaa isääsi. Defenssi katsos. Tietääkö äitisi sinun kohtalostasi?

Vierailija
32/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule haista sinä trollis kans pitkät! Ole onnellinen jos sulle ei näin ole käynyt. Kyllä minäkin olisin normaalin isän halunnut..mutta sain ihmissaastan ja ne arvet kulkee mun mukana loppuelämän. Vasta nyt alan rakentamaan identiteettiäni uudestaan. Ap

Vierailija
33/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelua se oli. Ja voi muuttua vielä pahemmaksi jos et tee mitään. Mummollekin kannattaa kertoa, tosin voi olla että hän suuttuu sinulle ja puolustaa isääsi. Defenssi katsos. Tietääkö äitisi sinun kohtalostasi?

Äiti ei tiedä. Se on niin vanha että saisi sydärin jos tietää mitä tapahtuu. Lapseni on hänelle aika tärkeä. Ap

Vierailija
34/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule haista sinä trollis kans pitkät! Ole onnellinen jos sulle ei näin ole käynyt. Kyllä minäkin olisin normaalin isän halunnut..mutta sain ihmissaastan ja ne arvet kulkee mun mukana loppuelämän. Vasta nyt alan rakentamaan identiteettiäni uudestaan. Ap

En ole tuo ylempi, mutta sinä olet trolli... identiteetinrakenteluinesi.

Next!

Vierailija
35/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka keksii tämmösiä juttuja? Ja jos olis totta niin miks ihmeessä tuut tämmösestä asiasta tänne kertoon. Ei se asia täällä palstalla selviä/parane. Muuta en voi sanoo ku et tyhmähän sä oot.

Vierailija
36/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti ei tiedä. Se on niin vanha että saisi sydärin jos tietää mitä tapahtuu. Lapseni on hänelle aika tärkeä. Ap

Jos tilanne mielestäsi aina näkyy lapsista, miksi äitisi ei sitä olisi huomannut?

Vierailija
37/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo ylempi, mutta sinä olet trolli... identiteetinrakenteluinesi.

Next!

Sulla on varmasti ollut normaali, hyvä elämä. Onnea siitä.olet kasvanut normaalissa, rakastavassa perheessä jossa kokemiani asioita ei ole tapahtunut -. Tottakai nämä ovat vaikuttaneet identiteettiini...tai mikä se oilea sana myt onkaan. Mutta kyllä tässä oikeesti joutuu itsensä rakentamaan uudelleen. Ap

Vierailija
38/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot naurettava :D

Vierailija
39/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka keksii tämmösiä juttuja? Ja jos olis totta niin miks ihmeessä tuut tämmösestä asiasta tänne kertoon. Ei se asia täällä palstalla selviä/parane. Muuta en voi sanoo ku et tyhmähän sä oot.

Koska kaipaan näkökulmaa ja onko jotenkin määritelty mitä täällä saa keskustella? Ja kyllähän tässä on ihan hyviä kommentteja tuölut, kiitos niistä.

Ton tyhmyyden tietty voisi perustella, mutta jos oot sitä mieltä niin mikäpä siinä. Ap

Vierailija
40/208 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot naurettava :D

Aika tyhmä kommentti ilman perusteluja. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä