Lapsi tuli mummolasta kiukkuisena, selvisi että isäni

Vierailija

Oli "ahdistellut" lastani..helvetin vaikea tilanne..muihin serkkuihin ei olluy koskenut kuin omaani. Lapsi on 10-v eli tietää kyllä mikä on oikein ja väärin.

Mutta miten tämä asia pitää hoitaa? Soitan tänään isälleni ja haluaisin pysyä rauhallisena vaikka mieli tekisi huutaa :"sä et lapseeni koske, saatana"...ja se syy miksi edes epäilen että on ahdistellut, johtuu siitä että olen itse kokenut samaa.

Sivut

Kommentit (208)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oli "ahdistellut" lastani..helvetin vaikea tilanne..muihin serkkuihin ei olluy koskenut kuin omaani. Lapsi on 10-v eli tietää kyllä mikä on oikein ja väärin.

Mutta miten tämä asia pitää hoitaa? Soitan tänään isälleni ja haluaisin pysyä rauhallisena vaikka mieli tekisi huutaa :"sä et lapseeni koske, saatana"...ja se syy miksi edes epäilen että on ahdistellut, johtuu siitä että olen itse kokenut samaa.

Mitä sitten. Mikä tämän tarinan insta on??

Tää face ei oikein auennut, hä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeksi nyt mutta mitä vittua? Sä oot kokenut vastaavaa ja laitat lapsesi hänen hoiviinsa, koska??

Ei mennyt noin. Oli mun siskon luona hoidossa ja kerroin taustat ja sanoin että ei saa jäädä ilman valvontaa. Mutta oli sitten jäänyt ja näin oli käynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä lapsi siis kertoi?

Kertoi että ukki oli väkisin napannut syliin ja ottanut liian lähelle..ei ollut koskenut arkoihin paikkoihin..mutta tehnyt jotain minkä lapsi koki ahdisteluksi.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeksi nyt mutta mitä vittua? Sä oot kokenut vastaavaa ja laitat lapsesi hänen hoiviinsa, koska??

Ei mennyt noin. Oli mun siskon luona hoidossa ja kerroin taustat ja sanoin että ei saa jäädä ilman valvontaa. Mutta oli sitten jäänyt ja näin oli käynyt.

Tiesikö sisko miksi lapsia ei saa jättää isänne valvolvottavaksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mummola=siskosi?

Vierailija

Soitat ja sanot, että lapsi ei enää tule  vierailulle. Lapsen kanssa keskustelet asiasta kuten kuuluukin.

Millä tavalla ahdisteli? Miksi päästit hänet kylään, jos sinuakin on ahdisteltu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesikö sisko miksi lapsia ei saa jättää isänne valvolvottavaksi?

Kyllä tiesi. Ap

Vierailija

Sori, mutta nyt ei oikeen faktat mätsää. Otsikossa sanot, että lapsi tuli mummolasta, mutta oli sitten kuitenkin siskosi luona??

Hohhoijaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Soitat ja sanot, että lapsi ei enää tule  vierailulle. Lapsen kanssa keskustelet asiasta kuten kuuluukin.

Millä tavalla ahdisteli? Miksi päästit hänet kylään, jos sinuakin on ahdisteltu?

Sisko ja vanhemmat asuu samalla paikkakunnalla. Sisko oli löhtenyt omille asioille ja vienyt lapset (omani ja hänen kolme) vanhemmille hoitoon. Isäni ei ole muita lapsia ahdistellut, vsin omaani. Tiedän mitä helvettiä se on. Soitan ja sanon tosiaan että kyläilyt loppuu nyt! Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta nyt ei oikeen faktat mätsää. Otsikossa sanot, että lapsi tuli mummolasta, mutta oli sitten kuitenkin siskosi luona??

Hohhoijaa...

No voi anteeksi, oli siskolla viikon ja hetken oli mummolassa. Pahoittelut otsikoinnin virheellisyydestä! Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa...

No voi anteeksi, oli siskolla viikon ja hetken oli mummolassa. Pahoittelut otsikoinnin virheellisyydestä! Ap

oliko ukki instassa

Vierailija

Sekään ei täsmää, että lapsi tulisi kiukkuisena kotiin. Lapsi kyllä tietää mikä on outoa. Pienikin ahdistelu on hyväksikäyttöä. Jopa puhe ja katse riittää. Mutta ei lapsi osaa reagoida siihen kiukulla. Se juuri on niin vaarallista näillä pedoilla, ettei laita pai osaa käsitellä asiaa. Näihin sotkeutuu myös lapsen ihastumista ym. Kaikkea mikä vaurioittaa lapsen psyykeä vakavasti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Teki mieleni kysyä ihan samaa!

Mutta kyllä mä tiedän vastaavanlaisen tapauksen ihan omasta kaveripiiristäni. Kaverini isä käytti kaveriani hyväksi, mutta silti tää tyyppi päästi omat pienet tyttärensä vaarin luo kylään. Seuraukset oli arvattavissa... :-(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat