Mieheni ystävät käyttävät selän takana outoa nimitystä hänestä
Mieheni parhaan ystävän tyttökaveri on minunki kaveri ja tämä lipsautti tänään ilmeisesti vahingossa minulle lempinimen mitä he käyttävät miehestäni sillon ku me emme ole paikalla. Kerroin ostaneeni miehelleni uuden hupparin nii tää kaveri sano siihen että "joo näinki sen yks päivä hylkeen päällä". ja kerran illanvietossa kuulin ku eräät kaveriporukkaamme kuuluvat puhuvat jotain että "joo ruvetaan jo syömään ku hyljekki tuolla jo oottaa nälissään.". Jäin sillon jo miettiin että kuka kumma on hylje mutta nyt tajusin senki. Mieheni nimi ei ees muistuta lähellekkään mitään hyljettä, että ei se voi kyllä sitä kautta tulla. Muut kaveriporukasta ovat laihoja ja mieheni on vähän pyöreämpi (mutta ei missään nimessä lihava) joten voisko lie tulla siitä tuo nimitys.
Mulle tuli tuosta vähä paha mieli, koska kyseiset tyypit on miehelleni parhaita kavereita. Tai ainakin esittävät olevansa, mutta selän takana nimittelevät ja varmasti muutenkin pilkkaavat. Puhuvat muutenki tosi monista paskaa aina ja arvostelevat. Mietin että sanonko miehelleni tuosta mitään vai annanko vaan asian olla nyt ja sanon suoraan heille jos kuulen tuommosta nimitystä vielä käytettävän. Kaveri ei ilmeisesti tajunnu lipsauttaneensa mitään ja siinä tilanteessa olin nii hämilläni etten osannu sanoa ite mitään..
Kommentit (22)
Oisit ärähtäny et anteeks kuka!! Joopajoooo millasia "kavereita"!
No huhhuh :/ nimenomaan tollanen olo mullekki tuli: kouluajoilta tuommonen nimittely on mullekki tuttua mutta ihan oikeastikko nää AIKUISET ihmiset käyttää tollasta nimitystä mun miehestä meidän selän takana. Mieheni kun kuitenki pitää näitä hyvinä kavereinaan eikä kyllä heidän selän takana ikinä keksis mitään tuommosia nimityksiä.
Ollaan kolmekymppisiä.
Ap