Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anne Bogström, meteorologi

Vierailija
02.01.2021 |

Muistan kun hän aloitti 90-luvun alussa pitkähiuksisena tv. ssä meteorologina. Itse kävin iltalukiota ja luulin pääsevänä joskus ylioppilaaksi. Niin ei käynyt. Tuli vain huonot parisuhteet, työelämästä syrjäytyminen ja kotirouvuus. T. Ammattivalittaja

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta sattuu

Vierailija
2/13 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annella oli kyllä upeat hiukset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet ihaillut häntä? Onko kotisi seinät tapetoitu Annen kuvilla? Olisiko sinun mielestä tästä sinun pakkomielteestäsi Anneen hyvä keskustella lääkärin kanssa?

Vierailija
4/13 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olet ihaillut häntä? Onko kotisi seinät tapetoitu Annen kuvilla? Olisiko sinun mielestä tästä sinun pakkomielteestäsi Anneen hyvä keskustella lääkärin kanssa?

Ei minulla ole mitään pakkomiellettä häneen. Tuli vain mieleeni, että omakin elämäni olisi voinut mennä eri tavalla. ap

Vierailija
5/13 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mitään pakkomiellettä häneen. Tuli vain mieleeni, että omakin elämäni olisi voinut mennä eri tavalla. ap

Olet sitten ehkä eri henkilö, mutta näillä foorumeilla on henkilö joka tekee toistuvasti aloituksia Annesta.

Vierailija
6/13 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten ehkä eri henkilö, mutta näillä foorumeilla on henkilö joka tekee toistuvasti aloituksia Annesta.

Tämä on mun eka aloitukseni hänestä. Katsoin vain sääennustusta ja tuli mieleen oma elämäni. ap

Vierailija
7/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

anne on upea nainen

Vierailija
8/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistanko oikein, että Anne oli joskus aika paljon ... ruutua täyttävämpi kuin nykyään, vai sekoitanko johonkin toiseen meteorologiin, joka muuttui aika reippaasti vertikaalisemmaksi?

Vierailija
9/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne menetti upeat hiuksensa sairastuttuaan syöpään.

Mutta ap keksi hassun aasinsillan päästäkseen surkuttelemaan omaa elämäänsä, joten siinä mielessä varmasti tosiaan ammattivalittaja.

Vierailija
10/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta muistanko oikein, että Anne oli joskus aika paljon ... ruutua täyttävämpi kuin nykyään, vai sekoitanko johonkin toiseen meteorologiin, joka muuttui aika reippaasti vertikaalisemmaksi?

Ei hän mielestäni ole koskaan ollut kovin suuri. Ennemminkin hoikka. 

Vierailija
11/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BORGström

Vierailija
12/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan oikeassa.  Minä ainakin olen iloinen onnistuneesta hoikistumisesta.

Vierailija
13/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne B on se meteorologi, joka ei ikinä koskaan pääse maaliin takeltelematta. Aina tulee se kohta, kun ilmansuunta/viikonpäivä/lämpöasteet/tuulensuunta tai mikä tahansa menee sekaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän