Vierailija

Iskiaskipuun näitä määrättiin. En ole nyt edes syönyt uutta heti kun vanhan vaikutus lakkaa, mutta nyt ottanut jonkun 4-5 tähän mennessä. Siitä asti kun aloitin syömään näitä on melkein koko ajan ollut enemmän vai vähemmän vetelä olo ja pieni tärinä päällä.

  • ylös 1
  • alas 0

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sehän on lihasrelaxantti. Juuri noin sen kuuluukin vaikuttaa.

Joo, mutta kun se tuntuu aiheuttavan myös jotain ihmeellistä darraa. Mietin vaan, että johtuuko se darrakin sirdaludista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on lihasrelaxantti. Juuri noin sen kuuluukin vaikuttaa.

Joo, mutta kun se tuntuu aiheuttavan myös jotain ihmeellistä darraa. Mietin vaan, että johtuuko se darrakin sirdaludista.

Vain jostain muusta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on lihasrelaxantti. Juuri noin sen kuuluukin vaikuttaa.

Joo, mutta kun se tuntuu aiheuttavan myös jotain ihmeellistä darraa. Mietin vaan, että johtuuko se darrakin sirdaludista.

.

Johtuu.

Vierailija

Mä otan noita ainoastaan illalla ennen nukumaan menoa tai päivällä jos on mahdollisuus nukkua päiväunet. Muuten on ihan vetelä ja kumma olo jos hereillä pitää pysyä.

Vierailija

Saattaa "darra" tosiaan johtua sirdaludista. Se meinaan vaikuttaa hävinneen kun kiskoin yhden pillerin vajaa tunti sitten.

Riku

Muutaman päivän käytön jälkeen sivuvaikutukset heikkenevät, mutta kannattaa tosiaan napata illalla vaikka Buranan kanssa yöksi: näin saat parhaat tehot irti ilman päivällisiä oireita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
 
Sisältö jatkuu mainoksen alla