Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facepäivitys, jonka haluaisin julkaista mutten viitsi. Mut ärsyttää.

Ärsyttäää!!!!!

Suoraansanottuna ottaa päähän kun facessa "köyhät" yrittäjät jakaa Jyrki Sukulan puhetta yrittämisen rankkuudesta ja blogikirjoituksia siitä, miten ei yrittäjällä ole varaa mihinkään ja yrittäjän puoliso se vasta kovilla onkin. Ja jumalauta, nämä "köyhät" yrittäjät reissaa ainakin neljä kertaa vuodessa ulkomailla, huonekalut ja sisustus vaihdetaan uuteen pari kertaa vuodessa, talot on miljoonalukaaleja, autot uusia ja vähintään kolme per perhe jne. Eikä tämä todellakaan ole mikään yksittäistapaus, vaan näitä  "köyhiä" yrittäjiä on mun kaveripiirissä useampi.

Hiukan verran sylettää tuollainen "köyhäily", kun itsellä tavallisena duunarina ei ole varaa käydä ulkomailla ollenkaan, talo on vanha rotisko, auto halpa kottero ja huonekalutkin kymmeniä vuosia vanhoja. Mutta joo, mulla on työpäivä "vain" 8 tuntia, mulla on vuosilomaa se 30 päivää ja kyllä, mä saan myös palkallisen sairausloman ja lisiäkin jos joudun olemaan pyhäpäivinä tai öisin töissä.

Tekis mieli sanoa niille, että kun noin köyhää teilläkin raukoilla on, niin tulkaa ihmeessä duunareiksi tekin niin saatte samat huikeat edut kuin mullakin on. Vituttaa tuommoinen tekopyhyys ja tekoköyhäily, kun pankkitilillä on satojatuhansia euroja rahaa ja eräälläkin yrittäjän kotirouvalla työnteko on pelkkä harrastus.

Argh!

Kommentit (4)

Vierailija

Mikset viitsi? Tuohan on ihan normi höttöä. Ei vielä edes mitenkään painokasta tekstiä. Miten puutuneita teidän seinät oikein on ja onko kaveripiirikin yhtä homeessa? Lasten kuvia, koirankuvia, ruuan kuvia ja ulkomaan matkojen kuvia? Eiks niin?

Vierailija

Voin kuvitella miten myös oikeasti köyhiä yrittäjiä ottaa päähän niiden "köyhien" yrittäjien ininä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella miten myös oikeasti köyhiä yrittäjiä ottaa päähän niiden "köyhien" yrittäjien ininä.

Ottais kyllä, jos tuollaista lukisin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat