Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on irtoperse HM:ssä myynnissä :D

Vierailija
20.10.2015 |

http://www.hm.com/fi/product/75954?article=75954-A

Miksei mulle ole aiemmin kerrottu? Tuli tällainen vastaan ale-ostoksilla. Taidanpa tilata perseen itselleni!

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mä en ollu kanssa tiennyt vielä irtoperseestä. Olin just menossa salille mutta onneks ei nyt tarvii kun voin tilata ton!

Vierailija
42/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä oli muistaakseni jo 10 vuotta sitten H&M:llä.

Jos muuten housut kastuvat esim. sateella ja istuu tuolille, niin tuleekohan sama efekti kuin märän pesusienen päälle istuessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita ollut jo minun nuoruudessakin eli 30 vuotta sitten.

Vierailija
44/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintavarustuksen toppauksen olen ymmärtänyt, koska rintojen paikallinen kasvattaminen on kovin työlästä (pitää laitattaa silikonit), mutta perseen treenaaminen pyöreämmäksi ei nyt mikään ihmeellinen temppu ole. Eikä tarvitse edes missään salilla rampata, vähän lisää pyöräilyä ja puristelee pakaroita yhteen aina bussimatkoilla tai telkkarin edessä istuessaan. Aika turhalta ostokselta tuntuu, tosin lämmittää näin talviaikaan varmasti kivasti.

Vierailija
45/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä miten häikäilemättömästi naiset koittavat vedättää miehiä näillä push-up vaatteillaan. Minulle on jo kerran sattunut niin että iskin baarista hyväkroppaiselta näyttävän nuoren leidin, mutta kun päästiin kämpilleni ja vaatteet tulivat pois päältä, paljastui että hänellä oli tosiaan freddy farkkujen alla lättä peppu, tissejä ei juuri nimeksikään ja muutenkin laihaläskin etova kroppa!

Nykyisin vien naiset ennen panohommia treffeille kylpylään niin näkee todellisuudessa sen naisen kropan!

M33

Voi vittu nyt taas :D kun kaikki elämässä ei pyöri sen ympärillä, että koitetaan "huijata" mies sänkyyn. Naiselle munan saaminen ei ole mikään temppu, mutta miehet tuntuvat kuvittelevan kaiken pienenkin laittautumisen olevan joku salaliitto, jolla viattomat ukot valheellisesti vietellään seksiin.

Jos vaikka tykkään tiukasta mekosta joka latistaa oman pyllyni, niin sitten laitan irtoperseen alle. Yöllä tulen kuitenkin nukkumaan oman miehen viereen, joten keta tässä on huijattu?

Vierailija
46/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä miten häikäilemättömästi naiset koittavat vedättää miehiä näillä push-up vaatteillaan. Minulle on jo kerran sattunut niin että iskin baarista hyväkroppaiselta näyttävän nuoren leidin, mutta kun päästiin kämpilleni ja vaatteet tulivat pois päältä, paljastui että hänellä oli tosiaan freddy farkkujen alla lättä peppu, tissejä ei juuri nimeksikään ja muutenkin laihaläskin etova kroppa!

Nykyisin vien naiset ennen panohommia treffeille kylpylään niin näkee todellisuudessa sen naisen kropan!

M33

Voi vittu nyt taas :D kun kaikki elämässä ei pyöri sen ympärillä, että koitetaan "huijata" mies sänkyyn. Naiselle munan saaminen ei ole mikään temppu, mutta miehet tuntuvat kuvittelevan kaiken pienenkin laittautumisen olevan joku salaliitto, jolla viattomat ukot valheellisesti vietellään seksiin.

Jos vaikka tykkään tiukasta mekosta joka latistaa oman pyllyni, niin sitten laitan irtoperseen alle. Yöllä tulen kuitenkin nukkumaan oman miehen viereen, joten keta tässä on huijattu?

[/quot

Miestäsi hävettää kun muut luulee että olet kurvikas mutta oikeasti lattatissi ja perse

Vierailija
47/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintavarustuksen toppauksen olen ymmärtänyt, koska rintojen paikallinen kasvattaminen on kovin työlästä (pitää laitattaa silikonit), mutta perseen treenaaminen pyöreämmäksi ei nyt mikään ihmeellinen temppu ole. Eikä tarvitse edes missään salilla rampata, vähän lisää pyöräilyä ja puristelee pakaroita yhteen aina bussimatkoilla tai telkkarin edessä istuessaan. Aika turhalta ostokselta tuntuu, tosin lämmittää näin talviaikaan varmasti kivasti.

Salli mun nauraa. Pyöreän perseen saa puristelemalla pakaroita yhteen bussimatkoilla? Lihas ei kasva, jos et syö yli kulutuksesi. Käytännössä tämä tarkoittaa, että syöt esim. 250-500kcal yli kulutuksen joka päivä ja treenaat salilla kyykkyä ja prässiä, jos meinaat lättäpeppuna itsellesi pyöreän perseen hankkia. Siihen ei auta mitkään pyllyn puristelut bussissa. :D 

Vierailija
48/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestäsi hävettää kun muut luulee että olet kurvikas mutta oikeasti lattatissi ja perse

Miksi hävettäisi? Hänellä on itsetunto kohdillaan ja lisäksi hän tietää tasan tarkkaan millainen kroppa mulla on. Jos ei tykkäisi, niin sitten vaihtaisi. Älä tee kaikesta ongelmaa.

Vierailija
49/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Tuntemattoman naisen kotiin vieminenhän on aina enemmän tai vähemmän arpapeliä. Vaikka vartalon todellinen muoto valkenisi jo vaatteet päällä, voi vaatteiden alta paljastua mitä tahansa: tuuheat säärikarvat, järkyttävän ruma tatuointi tms. Puhumattakaan niistä yllätyksistä, joita naisen sänkytaidoissa voi ilmetä. Riskejä on vaan välillä otettava, jos haluaa tuota harrastaa. Useimmiten ainakin itse olen ollut tyytyväinen jälkikäteen.

Sitä ihmettelen, kuinka et käpäillyt tuota naista jo ennen tositoimiin ryhtymistä? Esim. rintojen toppaukset erottaa aidoista jo ihan painautumalla tiiviisti naista vasten suudellessa tai halatessa. Ei ole pakko siis rintoihin koskea vielä baarissa, vyötäröä ja reisiä kenties uskaltaa kokeilla varovasti vaatteiden läpi. Kyllä niistä kädellä tuntee, onko supertikissä vai pehmeämpi. Itseäni ei "laihaläskiys" haittaa, vaan mielestäni on naisellista, jos nainen on yhtä aikaa siro ja pehmeä, mutta sinulle suosittelen, jos et halua laihaläskin kanssa sänkyyn päätyä. Freddyissähän ei mitään täytettä ole, joten tuntuu vähän hassulta, jos olet lättäpeppua luullut freddyt päällä muhkeiksi pakaroiksi. Jonkinlaisen optisen illuusionhan ne tekevät, mutta eivät nyt mitään taikoja.

Vierailija
50/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salli mun nauraa. Pyöreän perseen saa puristelemalla pakaroita yhteen bussimatkoilla? Lihas ei kasva, jos et syö yli kulutuksesi. Käytännössä tämä tarkoittaa, että syöt esim. 250-500kcal yli kulutuksen joka päivä ja treenaat salilla kyykkyä ja prässiä, jos meinaat lättäpeppuna itsellesi pyöreän perseen hankkia. Siihen ei auta mitkään pyllyn puristelut bussissa. :D 

Höpön pöpön. Olet joku fitmfarm-aktivisti, joka hallitsee kaikki uskontunnustukset, kuten "vartalon muokkaus ei onnistu ilman kuntosaliharjoittelua". Pyöreitä perseitä on todellakin ollut maailma täynnä jo kauan ennen tätä salivillitystä ja rahkan ahmimista. Minullakin on aivan upea pyöreä perse, ollut jo 90-luvun lopusta, enkä ole montaa kertaa persettäni salilla näyttänyt. Todella huonot geenit tai ruokavalio täytyy olla, jos ei aerobisen liikunnan (pyöräily, hiihto, juoksu, kävely, uinti) ja pikku kotijumpan sivutuotteena saa itselleen pyöreitä pakaroita.

Vierailija
51/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 173cm, vyötärö 62cm ja lantion/pyllyn ympärys 98 cm joten ei kiitos enempää tavaraa tähän takakonttiin :D

Olen vaaleampi ja melkein 20cm pidempi versio Kim Kardashianista 80E-kuppeineni, ja minun on muutenkin vaikea löytää sopivia vaatteita, ja laihtumalla en näistä muodoistani pääse (olen kokeillut), joten en oikein tajua noita alkkareita.

Kuka haluaisi vaihtaa kroppaa? Haluaisin itse olla vartaloltani suorempi ja pienempipeppuisempi sekä -rintaisempi. Pelkään että kun menen vanhemmiten kasaan niin alan muistuttamaan jotain maatalon emäntää :(

Vierailija
52/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisnaiset on lattapersauksisia, nuo on suunniteltu niille kyseisen ruotsalaismerkin toimesta.

Suomalaisethan ovat taas lattaripersauksisia eli meillä on latinotyylisemmät muodokkaammat lantiot ja täyteläisemmät peput kuin ruotsalaisnaisilla keskimäärin. Siksi uskon etteivät nuo tule olemaan mikään myyntihitti täällä vaikka niitä näyttänyt tänne Suomen nettikauppaan tulleen.

Vierailija
53/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan HM:n irtopersiin L-koko loppuunmyyty jo ennen tämän ketjun perustamista, vai menikö kaikki larget av-mammojen ahtereihin?

Vierailija
54/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo alkkareiden perstäytteet on kuulemma ihan järkyttävän hiostavat ja aiheuttaa finnejä takapuoleen!

Vierailija
55/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suosia alaraajoja kuormittavaa likuntaa, kuten juoksua, pyöräilyä, lusitelua, hyppylajeja, kahvakuulailua/painonnostoa(kyykyt, maastavedot, rinnallevedot) niin on ihan omasta takaa tuollainen push up-takapuoli.:-D

Vierailija
56/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä oli muistaakseni jo 10 vuotta sitten H&M:llä.

Jos muuten housut kastuvat esim. sateella ja istuu tuolille, niin tuleekohan sama efekti kuin märän pesusienen päälle istuessa?

Sieltä tirskahtaa vettä ihan paineella vierustoverin naamalle!

Vierailija
57/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hävettäisi? Hänellä on itsetunto kohdillaan ja lisäksi hän tietää tasan tarkkaan millainen kroppa mulla on. Jos ei tykkäisi, niin sitten vaihtaisi. Älä tee kaikesta ongelmaa.

Miehesi ei voi vaihtaa koska ei saa parempaa. Jos saisi, niin vaihtaisi tietysti.

Vierailija
58/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis aika epäseksikäs olo tollasis persetoppaus alkkareissa. Ennemmin laitan narun persevakoon tai hipsterit ;)

Vierailija
59/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maailma kyllä sairasa paikka kun tuollaisia saa edes valmistaa/myydä. Rukoilen tästä edes joka ilta saatanaa aloittamaan kolmannen maailmansodan. Parempi rebootata koko vitun ihmiskunta.

Vierailija
60/89 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kuuluu nykyajan minäminä-kulttuurii, must have ni voin laittaa belfien Instaan!!