Nyt on irtoperse HM:ssä myynnissä :D
http://www.hm.com/fi/product/75954?article=75954-A
Miksei mulle ole aiemmin kerrottu? Tuli tällainen vastaan ale-ostoksilla. Taidanpa tilata perseen itselleni!
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Oikeastiko joku nuita ostaa ja käyttää? :D ei hyvää päivää..
L-koko myyty loppuun. ;)
luulisi, että L-kokoisilla sitä persettä on omastakin takaa :o
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Oikeastiko joku nuita ostaa ja käyttää? :D ei hyvää päivää..
L-koko myyty loppuun. ;)
Helvetin läskit. L-koon perse ei tarvis yhtään enempää runsautta
Näytin linkin esikoiselleni ja sanoi, että oli tilannut vastaavan kalliimmalla jostain liikkeestä.
Kätevä vetää perseet olalle. Ei tule krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koko L on loppuunmyyty? Eikö isokokoisilla ole persettä jo kylliksi?
Tosin en ymmärrä miten nuo eroaisivat push-up rintsikoistakaan.
Minun alaosani on L/40 enkä ole isokokoinen. Yläosa onkin sitten kaikkea väliltä XS-L, riippuen ihan merkistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on silmät päässä ja kyky havainnoida ympäristöään, niin myös sen luonnollisen meikin osaa aina tunnistaa. Meikkivoide/kulmakynä/peiteaine/poskipuna/huulikiilto jne tuotteet on simppeli nähdä ja saavat aikaan halutessaan jo aika ison eron kasvojen kauneuteen vs täysin luomu naama.
Eli kyllä: jos mies pettyy se on voi voi jos oli niin saatanan tyhmä.
Kaikki miehet eivät meikkaa ja tunne näitä ominaisuuksia. Mies
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siten että rintaliivejä ei pueta perseen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun alaosani on L/40 enkä ole isokokoinen. Yläosa onkin sitten kaikkea väliltä XS-L, riippuen ihan merkistä.
40-koon perseelle menee M hyvin jos et tiennyt
mä taisin cubuksella nähdä tällaisia jo vuosia sitten. hypistelin pöksyjä. se täyte siellä oli niin pikkuriikkinen, ehkä kännykän kokoinen. jos meikäläisen jättipakaroiden päälle vetäis tollaset, se näyttäis nänniltä siinä pakaran päällä
Mietin samaa! Varmaan noi on jonkin persestandardin mukaan tehty.
Oon joskus tuollaisia kokeillut nuorena lattaperseenä :D Olivat luonnottoman näköiset.
Mä olen nöhnyt noita aasialaisissa verkkokaupoissa jo ennenkin. On erikokoista ja housumallia vaikka millaista.
Mä tilasin tollaset joskus eBaysta ihan kokeilumielessä, noita samoja myydään siis siellä muutamalla eurolla :D en ole ikinä käyttänyt kun tuntuvat niin hassuilta päällä, mutta jos olisi joku oikein kurveja nuoleva mekko niin voisin ehkä laittaa (oma pylly on aika pieni ja siro).
Onneksi en tarvitse, takamukseni on kultaa.
No nyt saisi persettä halvalla! Toivottavasti en ollut ainoa joka noin huonon jutun keksi.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-koon perseelle menee M hyvin jos et tiennyt
Eikä mene. Minulla on myös luut.
Käsittämätöntä miten häikäilemättömästi naiset koittavat vedättää miehiä näillä push-up vaatteillaan. Minulle on jo kerran sattunut niin että iskin baarista hyväkroppaiselta näyttävän nuoren leidin, mutta kun päästiin kämpilleni ja vaatteet tulivat pois päältä, paljastui että hänellä oli tosiaan freddy farkkujen alla lättä peppu, tissejä ei juuri nimeksikään ja muutenkin laihaläskin etova kroppa!
Nykyisin vien naiset ennen panohommia treffeille kylpylään niin näkee todellisuudessa sen naisen kropan!
M33
Hetkinen.... TILATA.
Asutteko jossakin ihmeen salolla tai erämaassa.
Mene ovesta sisään, ota tavara ja painele kassa-kyltin alle.
Maksa ostoksesi rahalla tai kortilla.
JA SE TÄRKEIN POINTTI ON: Sitä tilaa missä olet kutsutaan nimeltä KAUPPA !!!!!!!!!!
Voi jösses, oikeesti taas... miltähän mahtavat näyttää livenä... kiva puristella perseestä tollasia pehmustettuja kankkuja...pysyyköhän ne edes paikallaan?