Voiko kirja kerhon laskusta tulla maksuhäiriö merkintä??

Vierailija

Apua auttakaa eli voiko??

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Ainakin pari muistutusta on tullu en tiedä tarkkaan kun mies on piilotellut multa posteja ja lupasi hoitaa asian mutta ei sitten oo hoitanut... mies siis liittyi mun nimellä sinne...

Vierailija

Voi! Ei kai se sinullekaan mitään amerikantiedettä ole, että laskut pitää maksaa ja jos niitä ei hoida riittävän ajoissa laskuttaja ryhtyy toimenpiteisiin, joista on seurauksia esim. maksuhäiriömerkintä.

Vierailija

Tuota noin, jos haluat välttyä ongelmilta niin poliisiin yhteys ja rikosilmoitus, että sinun tiedoilla on tilattu tavaraa. Tällöin voit välttää seuraamukset. Miehelläsi siis luottotiedot ilmeisesti menneet jo, jos sinun nimelläsi tilailee. Toimi heti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ainakin pari muistutusta on tullu en tiedä tarkkaan kun mies on piilotellut multa posteja ja lupasi hoitaa asian mutta ei sitten oo hoitanut... mies siis liittyi mun nimellä sinne...

Nyt kirjakerho, mitä seuraavaksi?! Pikavippejä laskun maksuun?! 

Vierailija

Mulla on erimielisyys laskusta (alle 100mk) vuodelta 1999.... vielä siitä ei ole tullut maksuhäiriömerkintää tai haettu ulosottoon. Itse jännään lähinnä joutuuko kuolinpesä aikaan maksamaan sen vai ei :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi liittyä sinun nimellä... sinä olet liittynyt ja sinä olet vastuussa laskuista. Tai teet rikosilmoituksen.

P.S. JSSAP

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat