Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kirja kerhon laskusta tulla maksuhäiriö merkintä??

Vierailija
20.10.2015 |

Apua auttakaa eli voiko??

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta otsikostasi voi saada aivokasvaimen, jos sen lukee liian monta kertaa.

Vierailija
2/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mulle nimenomaan kirjakerhon maksuhäiriöstä tuli 5 vuoden luottotietomerkintä, 666 markkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista maksamattomista laskuista voi tulla jos laskunlähettäjä laittaa ulosottoon.

Vierailija
4/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl lä voi saa da.

Vierailija
5/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mistä vaan laskusta voi. Jos on tullut maksumuistutus, niin ei siitä merkintää tule. Maksat laskun pois.

Vierailija
6/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee ulosottoon niin onko se maksuhäiriö merkintä??

Vierailija
7/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska laskussa on eräpäivä? Montako maksumuistutusta olet saanut? Kerro vähän lisätietoja niin helpompi vastata.

Vierailija
8/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menee ulosottoon niin onko se maksuhäiriö merkintä??

Riippuu tilanteesta. Googleta.

Vierailija
9/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla maksuhäiriömerkintä.

Ja tästä otsikosta tulee kohta lukihäiriömerkintä.

Vierailija
10/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pari muistutusta on tullu en tiedä tarkkaan kun mies on piilotellut multa posteja ja lupasi hoitaa asian mutta ei sitten oo hoitanut... mies siis liittyi mun nimellä sinne...

Vierailija
11/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi! Ei kai se sinullekaan mitään amerikantiedettä ole, että laskut pitää maksaa ja jos niitä ei hoida riittävän ajoissa laskuttaja ryhtyy toimenpiteisiin, joista on seurauksia esim. maksuhäiriömerkintä.

Vierailija
12/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, jos haluat välttyä ongelmilta niin poliisiin yhteys ja rikosilmoitus, että sinun tiedoilla on tilattu tavaraa. Tällöin voit välttää seuraamukset. Miehelläsi siis luottotiedot ilmeisesti menneet jo, jos sinun nimelläsi tilailee. Toimi heti.

Vierailija
13/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin pari muistutusta on tullu en tiedä tarkkaan kun mies on piilotellut multa posteja ja lupasi hoitaa asian mutta ei sitten oo hoitanut... mies siis liittyi mun nimellä sinne...

Nyt kirjakerho, mitä seuraavaksi?! Pikavippejä laskun maksuun?! 

Vierailija
14/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erimielisyys laskusta (alle 100mk) vuodelta 1999.... vielä siitä ei ole tullut maksuhäiriömerkintää tai haettu ulosottoon. Itse jännään lähinnä joutuuko kuolinpesä aikaan maksamaan sen vai ei :)

Vierailija
15/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi liittyä sinun nimellä... sinä olet liittynyt ja sinä olet vastuussa laskuista. Tai teet rikosilmoituksen.

P.S. JSSAP

Vierailija
16/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo annoin miehen liittyä mun nimellä kun lupasi hoitaa maksamisen... no ei ole hoitanut....

Vierailija
17/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojoo annoin miehen liittyä mun nimellä kun lupasi hoitaa maksamisen... no ei ole hoitanut....

Nyt otat heti itse yhteyttä kirjakerhoon etkä odota enää että valehteleva nysväkemiehesi hoitaa asian. Tai sitten saat merkinnän.

Vierailija
18/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta ja mistä mies on tilannut nimissäsi ja jättänyt kertomatta? Ota käyttöön luottokielto niin ei voi enää kerryttää laskua sulle. Sillä on sun tiedot, ole varovainen.

Vierailija
19/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kun ahdistaa kun mietin että onhan se saattanut muutakin tilata mun nimellä.... mutta se on aina kotona niin se piilottaa kaikki postit multa. :(

Vierailija
20/44 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up