Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudun töissäni kulkemaan ihmisten kodeissa, eikä se ole ongelma muuten

Vierailija

mutta aina noiden kierrosten jälkeen voin todella huonosti. Tiedän kyllä olevani koiralle allerginen ja otan heinixin ennen kierrosta, kun muutakaan lääkitystä ei ole ja allergioita ei ole tutkittu, olen vain huomannut yhteyden itse. Mutta viimeksi ei ollut yhtään koiraa, oli vain kissoja muutamassa asunnossa ja kissalle en ole reagoinut koskaan; ylipäätään koiria on enintään 10 %:ssa näistä asunnoista. Minulla on koko illan sellainen olo kuin olisi kova flunssa. Kun käyn suihkussa ja lepään yön yli, seuraavana aamuna voin taas hyvin. En ole hoitaja, vaan sellaisella alalla, että lähinnä kierretään remontoitavaksi tarkoitettuja asuntoja. Eli reagoinko homeelle tai jollekin muulle ilmasto-ongelmalle näin voimakkaasti, voisiko olla mahdollista? Tykkään työstäni kovasti, ja nyt mietyttää, että pitääkö vaihtaa alaa sellaiselle. Ei ole oikein mahdollista olla pois näiltä kierroksilta, sillä se tietäisi myös sitä, etten voisi tehdä perustehtävääni. 

Kommentit (1)

Vierailija

Jos et koko ajan käy asunnoissa, kannattaisiko ottaa reseptilääke duactia niinä päovinä, kun oireet pahat. Avaa tukkeumat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat