Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies iski kaikkein kipeimpään kohtaan

Vierailija
19.10.2015 |

Tuntuu ihan käsittämättömän pahalta, kun oma mies iskee kaikkein heikoimpaan kohtaan. Mä olen tosi yksinäinen, mulla ei ole oikein ketään muuta kuin oma mies. Olen yrittänyt tutustua ihmisiin ylipistolla ja töissä, mutta jään aina ulkopuoliseksi ja ns. ylimääräiseksi. Varmasti syynä tähän on se, että olen hiljainen ja ujo, enkä osaa ns. työntää itseäni muiden seuraan tarpeeksi agressiivisesti. Olen yrittänyt myös tutustua miehen kavereiden vaimoihin, mutta niihinkään piireihin en mahdu mukaan. Mua ei esim. hyväksytä faceboo kaveriksi eikä oteta mukaan näiden vaimojen yhteiseen whatsapp ryhmään. 

Olen tästä yksinäisyydestä tosi ahdistunut ja surullinen. Varmaan oikeastaan masentunutkin. Olen kuitenkin ihan tavallinen parikymppinen opiskeleva ja työssäkäyvä ihminen, enkä mikään syrjäytynyt eristäytyjä. 

Vähän aikaa sitten mulla ja miehellä oli iso riita. Riita alkoi ihan tyhmistä arkisista jutuista. Mies sanoi riidellessä mulle, ettei ihmettele yhtään, miksi mulla ei ole kavereita. Että ei kukaan halua olla tällaisen "ihmispaskan" kaveri. 

Tämä on jäänyt ahdistamaan mua ihan kamalasti. Mua kiusatiin aikanaan koulussa, ja jutut silloin oli aika samanlaisia. Oman miehen sanomana tuo tuntui silti triljoona kertaa pahemmalta. Vaikka tästä riidasta on jo useampi viikko aikaa ja ollaan sovittu ajat sitten, niin tämä ahdistaa silti. Että miten oma mies voi sanoa noin? Ja tietysti olen alkanut miettimään, että onko se sitten ehkä niin? Että miksi mies halusi iskeä mua juuri siihen kohtaan, minkä tietää olevan mulle kaikkein aroin paikka?

En edes tiedä miksi kirjoitin tämän tänne, kai mä halusin vaan purkaa ajatuksiani.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen sanominen on todella loukkaavaa.

Riidan aihe oli se, että vaimo ei halunnut päästää miestä ystävien kanssa kalaan, koska ei halunnut olla yksin kotona eikä hänellä ollut mitään tekemistä miehen poissa ollessa. Onko tällainen toistuva kuvio? Jos näin on ja vaimo vetoaa useasti siihen, että hänellä ei ole omia ystäviä, kun on niin surkea ettei semmoisia nyt vaan saa ja miehen pitää siksi pitää hänelle seuraa, vaikka tämä olisi mieluummin kavereidensa kanssa. Ehkä mies pimahti lopulta vaimonsa toistuviin valituksiin omasta surkeasta tilanteestaan? En tiedä kun en ollut kärpäsenä katossa, mutta tuo saattoi olla merkki miehen totaalisesta tuskastumisesta tilanteeseen.

Minä en tiedä mikä on tämän pariskunnan

tilanne, mutta on suhteelle hyväksi, jos puolisoilla on omia ystäviä/harrastuksia/mielekästä tekemistä ilman toistakin. Meillä ei ole mikään ongelma, jos viikonloppusuunnitelmat muuttuvat ja toinen jää kotiin, mutta me tykätäänkin touhuilla kotona, ehkä olemme vähän outoja.

Vierailija
102/102 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan haluu verbaalisesti satuttaa riitatilanteissa. Ei se sitä tarkottanu. Mulle mies sano riidan päätteeks, että mut on palkattu ainoostaan ulkonäön perusteella firmaan, missä oon tällä hetkellä töissä.  Sanoin sille, että kolmessa vuodessa nousin aste asteelta ylemmäks ja lopulta vuoropäälliköks että harmi etten tajunnu kui helppoo se ois voinu olla. Ois pitäny lähettää pomolle uusin instagram kuva itestäni. Ukko hörähti eikä olla puhuttu tosta sen koommin enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla