Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies iski kaikkein kipeimpään kohtaan

Vierailija
19.10.2015 |

Tuntuu ihan käsittämättömän pahalta, kun oma mies iskee kaikkein heikoimpaan kohtaan. Mä olen tosi yksinäinen, mulla ei ole oikein ketään muuta kuin oma mies. Olen yrittänyt tutustua ihmisiin ylipistolla ja töissä, mutta jään aina ulkopuoliseksi ja ns. ylimääräiseksi. Varmasti syynä tähän on se, että olen hiljainen ja ujo, enkä osaa ns. työntää itseäni muiden seuraan tarpeeksi agressiivisesti. Olen yrittänyt myös tutustua miehen kavereiden vaimoihin, mutta niihinkään piireihin en mahdu mukaan. Mua ei esim. hyväksytä faceboo kaveriksi eikä oteta mukaan näiden vaimojen yhteiseen whatsapp ryhmään. 

Olen tästä yksinäisyydestä tosi ahdistunut ja surullinen. Varmaan oikeastaan masentunutkin. Olen kuitenkin ihan tavallinen parikymppinen opiskeleva ja työssäkäyvä ihminen, enkä mikään syrjäytynyt eristäytyjä. 

Vähän aikaa sitten mulla ja miehellä oli iso riita. Riita alkoi ihan tyhmistä arkisista jutuista. Mies sanoi riidellessä mulle, ettei ihmettele yhtään, miksi mulla ei ole kavereita. Että ei kukaan halua olla tällaisen "ihmispaskan" kaveri. 

Tämä on jäänyt ahdistamaan mua ihan kamalasti. Mua kiusatiin aikanaan koulussa, ja jutut silloin oli aika samanlaisia. Oman miehen sanomana tuo tuntui silti triljoona kertaa pahemmalta. Vaikka tästä riidasta on jo useampi viikko aikaa ja ollaan sovittu ajat sitten, niin tämä ahdistaa silti. Että miten oma mies voi sanoa noin? Ja tietysti olen alkanut miettimään, että onko se sitten ehkä niin? Että miksi mies halusi iskeä mua juuri siihen kohtaan, minkä tietää olevan mulle kaikkein aroin paikka?

En edes tiedä miksi kirjoitin tämän tänne, kai mä halusin vaan purkaa ajatuksiani.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse varmaan huono kumppani, koska en välitä pätkääkään vaimoni mielipiteistä ja siksi en riitele hänen kanssaan koskaan.

Vierailija
82/102 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella idiootteja taas mollaamassa apn miestä.
Heillä oli riita, josta vain apn kertoma tieto. Mies vähän nälväisi (ap varmasti ei sanonut mitään, niinkö?) Ja nyt mies on sika ym. Mutta naiset saa menkkahöyryissään sanoa ja tehdä mitä vaan ja avlla taas kerätään pinnat. Riitelyyn tarvitaan aina kaksi, tässä tapauksessa myös ap, nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä oli riita, josta vain apn kertoma tieto. Mies vähän nälväisi (ap varmasti ei sanonut mitään, niinkö?) Ja nyt mies on sika ym. Mutta naiset saa menkkahöyryissään sanoa ja tehdä mitä vaan ja avlla taas kerätään pinnat. Riitelyyn tarvitaan aina kaksi, tässä tapauksessa myös ap, nainen.

Kas kun et vielä pohtinut, kiertääkö ap:n ajatukset kehää hänen Pyhän Vulvansa ympäröimänä.

Vierailija
84/102 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta joskus tuntuu, että monet miehet eivät tajua, miten heidän sanansa voivat vaikuttaa. Esimerkiksi minulta saa tapettua kaikki tunteet, kun tarpeeksi loukkaa, vähättelee ym.

Mun vaimo sanoi kerran yhtä pahasti kuin ap:n mies. Vastauksena sille hyppäsin parvekkeelta alas niin että lonkka murtui kolmesta kohtaa. 

Oli sitten pahoillaan pitkään, kunnes aloitti taas hirveän dissaamisen siitä millainen ruikuttaja olen ja epäonnistuin vielä tappamaan itseni. Ei kyllä jäänyt hirveän hyvät fiilikset siitäkään :( 

Onneksi talossa on hissi niin lastenhoito jatkui normaaliin vähän hitaampaan tapaan vaimon käydessä töissä. Kuntoutus kesti kolme vuotta. Nyt meillä menee jo vähän paremmin. Luonnollisesti koko vaimon ystäväpiiri karttaa minua ja puhuu paskaa selän takan minkä ehtii. Heidän mielestä minä en ole tarpeeksi hyvä Kaisalle.

Miksi tämä viesti oli saanut niin paljon alapeukutuksia??? :O

Vierailija
85/102 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huhuu. Mistä päin olet? Ystäviä ei ole koskaan liikaa :)

Vierailija
86/102 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap huhuu. Mistä päin olet? Ystäviä ei ole koskaan liikaa :)

Miksi miestä ei ymmärretä :(

Vierailija
87/102 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ihan käsittämättömän pahalta, kun oma mies iskee kaikkein heikoimpaan kohtaan. Mä olen tosi yksinäinen, mulla ei ole oikein ketään muuta kuin oma mies. Olen yrittänyt tutustua ihmisiin ylipistolla ja töissä, mutta jään aina ulkopuoliseksi ja ns. ylimääräiseksi. Varmasti syynä tähän on se, että olen hiljainen ja ujo, enkä osaa ns. työntää itseäni muiden seuraan tarpeeksi agressiivisesti. Olen yrittänyt myös tutustua miehen kavereiden vaimoihin, mutta niihinkään piireihin en mahdu mukaan. Mua ei esim. hyväksytä faceboo kaveriksi eikä oteta mukaan näiden vaimojen yhteiseen whatsapp ryhmään

Olen tästä yksinäisyydestä tosi ahdistunut ja surullinen. Varmaan oikeastaan masentunutkin. Olen kuitenkin ihan tavallinen parikymppinen opiskeleva ja työssäkäyvä ihminen, enkä mikään syrjäytynyt eristäytyjä. 

Vähän aikaa sitten mulla ja miehellä oli iso riita. Riita alkoi ihan tyhmistä arkisista jutuista. Mies sanoi riidellessä mulle, ettei ihmettele yhtään, miksi mulla ei ole kavereita. Että ei kukaan halua olla tällaisen "ihmispaskan" kaveri. 

Tämä on jäänyt ahdistamaan mua ihan kamalasti. Mua kiusatiin aikanaan koulussa, ja jutut silloin oli aika samanlaisia. Oman miehen sanomana tuo tuntui silti triljoona kertaa pahemmalta. Vaikka tästä riidasta on jo useampi viikko aikaa ja ollaan sovittu ajat sitten, niin tämä ahdistaa silti. Että miten oma mies voi sanoa noin? Ja tietysti olen alkanut miettimään, että onko se sitten ehkä niin? Että miksi mies halusi iskeä mua juuri siihen kohtaan, minkä tietää olevan mulle kaikkein aroin paikka?

En edes tiedä miksi kirjoitin tämän tänne, kai mä halusin vaan purkaa ajatuksiani.

Yliopistossako opiskelit?

Vierailija
88/102 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Ap viikonlopuksi vaikka risteilylle. Viikonloppusihan just vapautui ;)

En kehoita pettämään, mut mene ja viihdy vaik yksinäs. Saa se itsekäs mieskin välillä ikävöidä sua kun sulla saattaakin olla kivaa ilman häntä. Tai ehkä oikseesti löydätkin hyvää seuraa sieltä kun pääset vähän tuulettamaan ja rentoutumaan.

Ei se yksinäisyys must niin paha oo, mut se et sit saattaa tarrautua liikaa mieheen.

Vierailija
89/102 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla että sua ei hyväksytä fb-kaveriksi tau whatsapp-ryhmään? Oletko sanonut jollekin miehesi vaimo porukan naisista esim näin: "tiedätkö kuka ylläpitää sitä whatsapp-ryhmään ku mua ei ole hyväksytty siihen vai onko siihen joku syy? Tuli paha mieli ja haluaisin tietää jos olen tehnyt jotain että minut jätetään ulkopuolelle."

Voihan olla et joku esim luulee sun panneen jonkun toisen miestä tms koska muuten en tajua. Enkä oikeastaan silloinkaan.

Vierailija
90/102 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kannattaa muistaa, että tässä on vain AP:n kertomus tapahtumista (BTW ihmisen, jolla ei ole yhtään ystävää, kun kaikki kaikkoavat hänen ympäriltään) ja onhan nuo kieltämättä melkoisen syyllistävää miestä kohtaan ja osuus on taas maalattu pinkillä silkkihuivilla. Mies sanoi ihmispaska, AP ei itse taatusti sanonut mitään enne tai jälkeen. Meni vain itkemään ja mies lähti suoraa päätä kalaan.

Mammoilla ei ole minkäänlaista lähdesensuuria, kun tunnehöyryissä pääsee yhdessä muiden mammojen kanssa huutamaan miestä siaksi. Ja kaikki tämä sen yhden henkilön perusteella, henkilön, joka livenä karkoittaa kaikki ihmiset ympäriltään.

Vierailija
91/102 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kannattaa muistaa, että tässä on vain AP:n kertomus tapahtumista (BTW ihmisen, jolla ei ole yhtään ystävää, kun kaikki kaikkoavat hänen ympäriltään) ja onhan nuo kieltämättä melkoisen syyllistävää miestä kohtaan ja osuus on taas maalattu pinkillä silkkihuivilla. Mies sanoi ihmispaska, AP ei itse taatusti sanonut mitään enne tai jälkeen. Meni vain itkemään ja mies lähti suoraa päätä kalaan.

Mammoilla ei ole minkäänlaista lähdesensuuria, kun tunnehöyryissä pääsee yhdessä muiden mammojen kanssa huutamaan miestä siaksi. Ja kaikki tämä sen yhden henkilön perusteella, henkilön, joka livenä karkoittaa kaikki ihmiset ympäriltään.

Totta mielisairaalat ja vankilatkin ovat täynnä mielestään syyttömiä ja täysin terveitä henkilöitä, jotka eivät ole tehneet mitään.

Vierailija
92/102 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta joskus tuntuu, että monet miehet eivät tajua, miten heidän sanansa voivat vaikuttaa. Esimerkiksi minulta saa tapettua kaikki tunteet, kun tarpeeksi loukkaa, vähättelee ym.

Mun vaimo sanoi kerran yhtä pahasti kuin ap:n mies. Vastauksena sille hyppäsin parvekkeelta alas niin että lonkka murtui kolmesta kohtaa. 

Oli sitten pahoillaan pitkään, kunnes aloitti taas hirveän dissaamisen siitä millainen ruikuttaja olen ja epäonnistuin vielä tappamaan itseni. Ei kyllä jäänyt hirveän hyvät fiilikset siitäkään :( 

Onneksi talossa on hissi niin lastenhoito jatkui normaaliin vähän hitaampaan tapaan vaimon käydessä töissä. Kuntoutus kesti kolme vuotta. Nyt meillä menee jo vähän paremmin. Luonnollisesti koko vaimon ystäväpiiri karttaa minua ja puhuu paskaa selän takan minkä ehtii. Heidän mielestä minä en ole tarpeeksi hyvä Kaisalle.

Miksi tämä viesti oli saanut niin paljon alapeukutuksia??? :O

Koska jäit tommosen "ihmispaskan" kanssa ja sun lapsetkin varmaan kärsii noin epäterveestä suhteesta. Suhteenne luultavasti perustuu nyt sun marttyyriuuteen, hänen syyllisyyteen ja tietty ne lapset. Seuraavan kerran kun se tekee tai sanoo jotain pahaa, ni jätä se vaik, mut älä mene ja tapa ittees ja jätä lapsiasi ilman tukeasi. Maailma on kylmä ja julma paikka muutenkin, ni vois ees vanhemmat (yhdessä tai erikseen) kannustaa lapsukaisiaan maailman tuiskeessa.

Vierailija
93/102 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

korjaan. Ihmiset.

Vierailija
94/102 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskee arkaan paikkaan ja sanoo "ihmispaskaksi". Tuo on julmaa. Ei noin tehdä eikä sanota puolisolle. Kannattaisiko miettiä suhteesta lähtemistä? Tsemppiä joka tapauksessa! M38

Vierailija
95/102 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP!

Kerrot aloitusviestissäsi olevasi parikymppinen. Myöhemmin kerrot olleesi miehesi kanssa yhdessä melkein kymmenen vuotta. Aloitit seurustelun vähän päälle kymmenvuotiaana?  Vai?

En jaksnut lukea koko ketjua kun jäin miettimään mahdollista provoilua.

Vierailija kirjoitti:

me ollaan oltu miehen kanssa tosi pitkään yhdessä, melkein 10v. Tavallisesti mies kohtelee mua kyllä hyvin ja kunnioittavasti, ja siksi tuo tulikin yllätyksenä. Ja ehkä juuri siksi jäin miettimään, että miksi hän sanoi noin? Jos mies jatkuvasti käyttäytyisi mua kohtaan huonosti, ei tämäkään tapaus olisi varmaan loukannutkaan niin paljoa...

Vierailija
96/102 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ymmärtää, miksi lapseton ei voisi olla ystävä lapsen saaneen ihmisen kanssa? Outoa minusta. Ystävyyteen kuuluu mielenkiintoisena osana ihmisten erilaisuus, tottaka samankaltaisuus yhdistää, mutta pitää olla avoin myös erilaisille ihmisille. Ehkä he aistivat ettet pidä lapsista, tuotko sen esille? Osaatko yhtään teeskennellä että sinua kiinnostaisi vauva-arjen kuulumiset tai muut lapseen liittyvät asiat?  Hanki koira, ja mene kävelylle vauvojen äitien kanssa, tai juttele koiranomistajien kanssa.....en tiedä, muuta en nyt keksi. Ehkä yrität liikaa, tai jotain? Rentoudu ja luota että tapaat mukavia ihmisiä jatkossa. Positiivinen ajattelu. Muokkaa ajatteluasi ja lue esim kirja "Salaisuus". Täydellistä hömppää, mutta jollain tasolla toimii, varsinkin jos ajattelutapasi on hyvin negatiivinen.

[/quote]

Heh, en ole ap mutta kerron oman huomioni. Kun ystävät sai lapsia niin kummasti minut, lapseton kaveri jätettiin  omaan arvoonsa. Yhtäkkiä ei ollutkaan enää mitään puhuttavaa. MInut siis heitettiin läheisestä ystäväpiiristä ulos. Ja ei ole kyse siitä etten itse olisi yrittänyt tavata heitä.

Vierailija
97/102 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ei heitetty ulos kaveripiireistä, vaikka kaverit saivat lapsensa vajaa kolmekymppisinä ja minä ainokaiseni 40 v., mutta minä tykkään lapsista (olin välillä lapsenvahtinakin ja tutustuin kavereiden lapsiin). Asiaa auttoi varmaan sekin, että aivan kaikki ystäväni siitä opiskeluaikaisesta porukasta eivät hankkineet lapsia.

Minä olen miettinyt paljon noita ystävyysasioita, kun olin aivan yksin koko kouluajan, mikä oli hirveä piina. Lukioikäisenä menin terapiaan masennuksen ja huonon itsetunnon takia. Kukaan ei olisi pystynyt olemaan minun kaverini, kun minun oma persoonallisuuteni oli ihan hukassa. Samaan aikaan kun aloitin yliopistossa, aloin pyöriä ystävällisessä krisrillisessä opiskelijaporukassa. Siellä minä punastelin muutaman vuoden vaikeana, eikä minulla ollut mitään sanottavaa, jos joku puhui minulle. Pakotin kuitenkin itseni olemaan siellä ja muutaman vuoden päästä itsetuntoni

Vierailija
98/102 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itsetuntoni oli kasvanut niin, että minulla alkoi olla annettavaa muille ja minusta tuli vähitellen tasavertainen muiden kanssa. Edelleen pidän yhteyttä noihin kavereihin (niihin jotka minun tapaani luopuivat uskovaiselämästä).

Minusta ystävystymisessä välttämätöntä on:

-Olet kiinnostunut toisen asioista

ja näytät sen

-Annat itsestäsi eli kerrot itsestäs myös semmoisia asioita, jotka tekevät sinusta inhimillisen eli näytät myös niitä ei-niin-menestyviä puo

Vierailija
99/102 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niitä ei-niin-menestyviä puolia, koska kiiltokuva ei ole yhtä kiinnostava kuin inhimillinen ihminen. Tuohon en itse pystynyt, ennen kuin itsetunto oli kasvanut riittävän hyväksi.

-Oikeassa ystävyydessä saaminen ja antaminen on tasapainossa. Jos toinen takertuu epätoivoisesti tai tuo haluaa puhua aina vain omista asioistaan, homma ei toimi.

Vierailija
100/102 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla että sua ei hyväksytä fb-kaveriksi tau whatsapp-ryhmään? Oletko sanonut jollekin miehesi vaimo porukan naisista esim näin: "tiedätkö kuka ylläpitää sitä whatsapp-ryhmään ku mua ei ole hyväksytty siihen vai onko siihen joku syy? Tuli paha mieli ja haluaisin tietää jos olen tehnyt jotain että minut jätetään ulkopuolelle."

Voihan olla et joku esim luulee sun panneen jonkun toisen miestä tms koska muuten en tajua. Enkä oikeastaan silloinkaan.

Ja sinulla oli ikää paljonko?