Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

otin itsestäni alastonkuvan jossa koko vartalo.

Vierailija
19.10.2015 |

Minä näytän HIRVEÄLLE!!! Miten voi kook 42 nainen näyttää noin kuvottavalle!!! Minä itkin ja oksetti. Sentään pysyi ruuat sisällä mutta yökkäilin. Miten ihmeessä mun mies pystyy paneen mua ja viel valot päällä!!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin nuo maatalaahaavat riipparit kun useampi lapsi on synnytetty ja imetetty. Pienentää ne voisi takaisin B kuppikokoon mitä ne oli ennen räjähtämistään F kokoon parissa päivässä. Mies ei hyväksy silikooneja koska ne tuntuu kuulemma ällöttävälle ja hänelle jo riittävä syy vaikka jättää kauneinkin nainen lehdelle soittelemaan. Onneksi mieheni ei ole erityisemmin kiinnostunut ihmisten ulkomuodosta vaikka kun niitä exien kuvia välillä eteen tulee ja minullakin kaverina muutama niin...koitan olla ajattelematta. Minä olen hänen läskein puolisonsa/tyttöystävänsä/hoitonsa ihan mikä tahansa ja rupsahtanut! Minä vieläpä olen kiukkuinen ja vaikea ihminen hänelle. Tässä sitä silti ollaan. Minusta saa itselleen olla rehellinen. Jos näyttää rumalle niin sitä on. Kyllä itsetunto saa sen kestää. Jos se alkaa häiritä tosissaan niin tekee asialle jotain. Kyllä minut herätti tuo kuva miettimään ja teen asialle jotain. Ei minusta missiä tule eikä mies halua luukasaa mutta ihan terveydenkin kannalta. Lihaksia taas tarvitsee kaikki.
Minä haluan miellyttää itseäni ja jos valuva peilikuvani ei miellytä niin minulla on oikeus muuttaa se.
Ap

Vierailija
62/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähinnä yllättynyt miksi sinä olet yllättynyt. Itse olen kokoa 4 (suomessa kai vastaa kokoa 36) ja mulla on aika paljonkin ylimääräistä vartalossani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, onko meistä vain tullut niin ankaria sekä muiden että oman kehomme suhteen, kun kehon kuvatulvaa on niin paljon. Media pursuaa niin monesta eri lähteestä loputtomiin käsiteltyjä kuvia, olipa kyse sitten ammattilaisten luomasta ihmisen illuusiosta tai kaikkien saavuttamasta photoshopista ja instan filttereistä - siis murto-osa siitä kuvatulvasta on ihan puhtaasti luonnollista!

Kilvan väitämme, että kyllä me näemme photoshopin taakse ja uskomme kyllä, ettei se ole oikea ihminen. Silti se kuvatulvan muovaama käsitys on, että nainen luonnollisimmillaan on nuori, siloteltu, tasaisen sävyinen kyykkypeppu, jonka kiinteät rinnat ovat vain salitreenin ansiota, ainoana "kauneusvirheenä" sopivasti pörröinen surffitukka ja poikaystävän vanha kauluspaita. Eihän se oma, epätäydellinen keho vedä millään vertoja tuollaisille odotuksille. 

Minusta on vain surullista, että omilla puheillamme me vain pönkitämme tuota, että tietenkään tavallinen, epätäydellinen ihminen ei kelpaa. On oikeasti aika kamalaa lukea noita kommentteja, jotka ovat mustanaan syvää itseinhoa. :( En jeesustele, koska olen kyllä inhonnut omaa kehoani niin tuhottoman paljon pienen elämäni aikana. Joskus vain itse kunkin kannattaisi miettiä, puhuisiko samoin vaikkapa omalle ystävälleen, vanhemmalleen tai lapselleen - vaikka hän sitten olisikin lihonut, rypistynyt ja tietyssä määrin elämän runtelema.

En edes saa sanoiksi puettua, kuinka syvästi tekstisi kolahti ja miten ihanasti toit sanomasi ilmi. Varsinkin lopussa kiteytit loistavasti tarvittavan ohjenuoran mahdollisiin huonon itsetunnon tuskiin.

Kerranhan täällä eletään, joten kannattaa ne pienetkin elämän ilot elää täysillä ja murehtia mahdollisimman vähän. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta yrittänyttä ei laiteta.

Vierailija
64/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika moni 38-kokoinenkin näyttää hirveältä alasti. (arvaa mistä tiedän...) Miehillä testosteroni aiheuttaa niin kovaa panetusta, että sitä nyt panee mielummin vaikka lammasta kuin on ilman.

Onpas sulta sairas kommentti yleistää miesten olevien eläimiinsekaantujia ja plussapeukuttajilta kans. Huhhuh! Ja palstalla ei ole miesvihaa..

No täällä Suomessa miehiä saa yleistäen haukkua vaikka kuinka sairain tavoin, kuten tuo aiempi kommentoija ja näemmä Sanoma sallii tuollaiset kommentit vaikka muuten aiheita ja viestejä poistuu miten sattuu.

Vierailija
65/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokoni on 40 ja ihmiset haukkuvat minua isoksi vaikka oikeastaan en ole kovin lihava olen vain tosi muodokas. Isot tissit, pyöreä lantio ja iso muodokas perse. Olen mielestäni ihan nätti ja moni mies on kehunut minua kauniiksi ja seksikkääksi. Eli kyllä isokokoinenkin nainen voi olla ihan kaunis :D

Vierailija
66/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ehkä niitä harvoja miehiä, jotka aivan rehellisesti sanoen tykkään naisista, jotka ovat pyöreitä ja ei-niin-kiinteitä. Eli esimerkiksi tuossa kuvaparissa vasemmalla olevat ovat mielestäni ihan fine ja kauniit.

https://www.google.fi/search?q=after+childbirth&biw=1920&bih=911&source…

En tiedä, mistä johtuu, mutta en pidä ollenkaan "liian kiinteistä" naisista. Mielestäni omankin vaimoni vartalo on tullut aina vain hekumallisemmaksi lasten synnytyksen, rintaruokinnan ja raskausarpien jälkeen.

Miesten mieltymyksissä on niin paljon vaihtelua kuin on naisvartaloita maailmassa.

Uskokaa huviksenne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä