Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

otin itsestäni alastonkuvan jossa koko vartalo.

Vierailija
19.10.2015 |

Minä näytän HIRVEÄLLE!!! Miten voi kook 42 nainen näyttää noin kuvottavalle!!! Minä itkin ja oksetti. Sentään pysyi ruuat sisällä mutta yökkäilin. Miten ihmeessä mun mies pystyy paneen mua ja viel valot päällä!!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, miten ulkonäkökeskeisiä jotku ovat.

Jos mies pysyy päällä, yltää takaa ja uskaltaa jäädä alle, niin nainen ei ole yhtään liian lihava.

Voi, kunpa naiset olisivat yhtä kaikkiruokaisia, kuin me miehet.

t.mies

No, lihavuus ei ole viehättävää. Tämän voi todeta olematta ulkonäkökeskeinen.

Koko 42 tai vähäinen läskin määrä ei ole suoranaista lihavuutta. Eniten viehätystä vie pois jos nainen on jotenkin tyytymätön itseensä ja naiseuteensa. Kuka panisi naista joka ei oikeastaan koe ansaitsevansa munaa?

Tässäkin on naisia jotka ovat "ylikokoisia", toki sopivasti muodostuneita.

http://4.bp.blogspot.com/-E7mWk8Kkksc/ULLn_0CQO8I/AAAAAAAAAjA/1z6oeVQgqr...

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0e/f0/20/0ef020da229b1505800a1...

Joo ei ole lihavuus viehättävää. Pyöreys on vielä nättiä mut sellainen läski mikä minullakin on niin ei ole. Mitä noihin kuviin tulee niin minäkin osaan ottaa itsestäni glamour alastonkuvia pukeutuneena pelkkään kaulakoruun ja olen niissä kuvissa seksikäs ja kaunis. Mieskin joka pitää kehoani rumana on ihan kiimassa kun ne näkee. Itseäni en tunnista niistä lainkaan. Kaikki on kiinni kuvakulmasta ja kehon asettelusta.

Ap

Nyt sitten kuvat jakoon.

Ei tietenkään. Ne kuvat on miehelleni kuten minun alaston kehonikin. On maailma ihmeelliseksi mennyt.

Ap

Vierailija
22/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kuvia vain kullistani (18/5cm), ei tule pettymyksiä. Kannattaa siis ottaa kuvia vain järkevistä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan kuvia vain kullistani (18/5cm), ei tule pettymyksiä. Kannattaa siis ottaa kuvia vain järkevistä asioista.

Noin lyhyttä kuvailet? Hyvä, sulla on itsetunto kohdillaan! Ei se koko vaan se miten sitä käyttää. Sun itsevarma käyttäytyminen varmaan peittää puutteet hyvin.

Vierailija
24/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pysyy päällä, yltää takaa ja uskaltaa jäädä alle, niin nainen ei ole yhtään liian lihava.

t.mies

Koko 42 tai vähäinen läskin määrä ei ole suoranaista lihavuutta. Eniten viehätystä vie pois jos nainen on jotenkin tyytymätön itseensä ja naiseuteensa. Kuka panisi naista joka ei oikeastaan koe ansaitsevansa munaa?

Photosopattuja läskejä,en usko yhteenkään kuvaan mitä netistä löytyy,näky live-elämässä on täysin toinen.

Näistä kuvista on poistettu kaikki poimut ja röpelöt.

Vierailija
25/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.mies

Toi ylin kuvan nainen hirveä valas. Toka oli aika seksikäs, nam

Vierailija
26/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tuskinpa sä oot  niin pahan näköinen. Mä olen 170cm pitkä ja painan yli 80kg. Lihasta ei ole ollenkaan, vaan läskit roikkuu. Vatsa on roikkuva rasvapussi, samoin rinnat, ja koko vartalo on täynnä raskausarpia...

T. 17v tyttö

Juuri tuollainen minullakin on. Olen ihan seepra ja kaikki valuu. Mutta mehän tiedetään ainakin mikä auttaa roikkumiseen. Vähän nyt ainakin. Kiloja pois ja salille. Muu liikkuminen on aika turhaa. Uiminen on hyvä lisä treeniin. Minäkin sauvakävelen 5×70min viikossa mutta ei se missään näy. Onneksi ei ole ennen tullut kuvattua kun kuulemma olen helvetin hyvä sängyssä. Niinhän ne pullukat kuulemma on :D Olisi varmaan musertanut mut ja olisin ihan lahna. Jos tässä nyt on jo laihduttu 40kg niin kyllä tästä vielä rutistetaan ne 15kg pois ja lihasta tilalle. Läskin määrä vain järkytti minut. Onhan mieskin sanonut et olen lihonut varmaan 15kg vuoden aikana. En ole lihonut yhtään. Lihas on vain hävinnyt.
Ap

Kyllä tuon sauvakävelyn pitäisi jossain näkyä, jos sun ruokavalio olisi oikeasti kunnossa. Sanoit ruokavaliosi olevan peruja saliajoilta. Ethän vain syö samoja määriä mitä söit aktiivisesti treenatessasi? Terveelliselläkin ruualla saa itsensä läskiksi, jos syö liian suuria määriä.

Vierailija
27/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto on hyvin epäviehättävää. Ei ihmekään jos ei tuon valitusvirren kera seksi suju.

Vierailija
28/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan ap:n kanssa aika samoja kokoja, ja toki ylikiloja löytyy. Mutta olen omasta mielestäni oikein kivan näköinen, myös alasti:) Mä en ymmärrä miksi naisen pitäisi aina keskittyä mahdollisiin puutteisiinsa, ei miehetkään seiso peilin edessä itkemässä mahakumpuaan. Ikä näkyy, eletty elämä näkyy, ja silti voi olla kaunis. Jos ei muiden mielestä niin omasta mielestään ja ainakin mulle se riittää, mieskin tuntuu tykkäävän.

Vierailija
29/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika moni 38-kokoinenkin näyttää hirveältä alasti. (arvaa mistä tiedän...) Miehillä testosteroni aiheuttaa niin kovaa panetusta, että sitä nyt panee mielummin vaikka lammasta kuin on ilman.

Ei pane. En ainakaan minä. Paljon mieluummin hakkaan hansikkaaseen, kuin panen naista, joka ei kiihota pätkääkään, saatika että jopa kuvottaisi.

Olen itseasiassa muutaman kerran joutunut lyömään liinat kiinni siinä vaiheessa kun nainen on kuoriutunut vetimistään, vaikka kyseinen nainen vaatteet päällä onkin kiihottanut ja aiheuttanut melkoista panetusta.

Äärimmäisen nolohan kyseinen tilanne on molemmille ja todella kornejahan ne hätävalheet on olleet, mutta en minä ainakaan henno siinä kohtaa suoraan täräyttää todellista syytä.

Vierailija
30/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä testosteroni aiheuttaa niin kovaa panetusta, että sitä nyt panee mielummin vaikka lammasta kuin on ilman.

Juuri nauroin kun luin jostain, että naisena ei kannata olla epävarma ja että mies takuulla pitää siitä miltä vartalo näyttää jos haluaa harrastaa seksiä :D Ei saatana mitä paskaa rumille naisille yritetään syöttää.

Miehille nyt vaan kelpaa vartalo kuin vartalo, ei kannata sekoittaa kuumuuteen.

Vierailija
31/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika moni 38-kokoinenkin näyttää hirveältä alasti. (arvaa mistä tiedän...) Miehillä testosteroni aiheuttaa niin kovaa panetusta, että sitä nyt panee mielummin vaikka lammasta kuin on ilman.

Ei pane. En ainakaan minä. Paljon mieluummin hakkaan hansikkaaseen, kuin panen naista, joka ei kiihota pätkääkään, saatika että jopa kuvottaisi.

Olen itseasiassa muutaman kerran joutunut lyömään liinat kiinni siinä vaiheessa kun nainen on kuoriutunut vetimistään, vaikka kyseinen nainen vaatteet päällä onkin kiihottanut ja aiheuttanut melkoista panetusta.

Äärimmäisen nolohan kyseinen tilanne on molemmille ja todella kornejahan ne hätävalheet on olleet, mutta en minä ainakaan henno siinä kohtaa suoraan täräyttää todellista syytä.

Kyllä mua naisena olisi kiinnostanut kuulla oikea syy siihen etten nappaa (johon voin vaikuttaa: esim. paino tai kiinteys) kuin saada mieheltä sellaista surkeaa sääliseksiä kun tietää että tällä vartalolla saa varmaan kerran 10 vuodessa :'(

Vierailija
32/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme pakko teidän on itseänne täällä haukkua? Olen kokoa n. 42 ja pidän vartalostani ja tunnen oloni seksikkääksi. Kamalinta on kuulla kuinka naiset painaa itseään alas, oli koko tai näkö mikä tahansa. Hyvää mallia annatte tytöillenne siitä, kuinka suhtautua omaan vartaloon :(

Vierailija
33/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää mallia annatte tytöillenne siitä, kuinka suhtautua omaan vartaloon :(

Aivan. Tätä en ole koskaan tajunnut. Miksi naisen itsetunto on lähes aina niin alhainen, että edes tulevien sukupolvien takia ei pystytä olemaan positiivinen. Uskokaa, ei teidän tyttäret tule koskaan pärjäämään pojille kun te säälittävät ruikuttajat syötätte tuota paskaa joka mediassa ja palstalla.

T. Mies

Vierailija
34/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Tätä en ole koskaan tajunnut. Miksi naisen itsetunto on lähes aina niin alhainen, että edes tulevien sukupolvien takia ei pystytä olemaan positiivinen. Uskokaa, ei teidän tyttäret tule koskaan pärjäämään pojille kun te säälittävät ruikuttajat syötätte tuota paskaa joka mediassa ja palstalla.

T. Mies

Miten on ruikutusta olla realistinen?

Olen kokoa S/M ja suoraan miesten (kyllä - useamman) taholta sanottu, että en ole tarpeeksi kiinteä tai ylipäänsä hyväkroppainen. Jossain vaiheessa ymmärtää jo ettei seksi ole tarkoitettu kuin kauniille ja kuumille naisille, joihin itse ei todellakaan kuulu! :D

Vierailija
35/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua naisena olisi kiinnostanut kuulla oikea syy siihen etten nappaa (johon voin vaikuttaa: esim. paino tai kiinteys) kuin saada mieheltä sellaista surkeaa sääliseksiä kun tietää että tällä vartalolla saa varmaan kerran 10 vuodessa :'(

En siis antanut kyseisissä tapauksissa minkään sortin seksiä, en siis säälistä enkä muutenkaan, vaan liukenin paikalta johonkin hätävalheeseen vedoten, tyyliin: tuli huono olo (niin kuin tietysti jossain määrin tulikin, kun totuus vaatteiden alta paljastui), tai armoton mikreeni puski kehiin.

En jaksa uskoa, että tilanne siitä paljoa paranisi, jos siinä lähtöä tehdessäni rupeaisin analysoimaan naisen ei niin hehkeää vartaloa. Eiköhän se vastapuoli kuitenkin ne vartalonsa kipukohdat tiedä ilman minun arvostelujakin.

Vierailija
36/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Olen kokoa S/M ja suoraan miesten (kyllä - useamman) taholta sanottu, että en ole tarpeeksi kiinteä tai ylipäänsä hyväkroppainen. Jossain vaiheessa ymmärtää jo ettei seksi ole tarkoitettu kuin kauniille ja kuumille naisille, joihin itse ei todellakaan kuulu! :D

En ymmärrä millaisissa piireissä pyöritte jos useammatkin miehet kommentoivat noin. Kertooko jotain sinusta?

Kyllä itse miehenä kommentoin aina naisista positiivista tai sitten en mitään jos vähän "ei-niin-kaunis" kyseessä.

Vierailija
37/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suututtaa jokakerta nämä helvetin aitoonkaunista jarakastaitseäsisellaisenakuinolet ruikuttajat. Samat ihmiset, joilla ei ole pikkuriikkistämään käsitystä miltä todella tuntuu kun et voi katsoa kroppaasi peilistä tuntematta helvetillistä häpeää.

Itselläni on kolmekymppisenä kahden lapsen äitinä maailman rumimmat, riippuvimmat nahkapussit mitä maa päällään kantaa. Ei, kyse ei ole näistä niin usein nähdyistä "ennen"- kuvien rinnoista jotka hiukan roikkuu, vaan totaaklisen tyhjustä pusseista, jotka laahaavat maata vasten. Painonpudotuksen myötä niistä ei ole todellakaan enää jäljellä kuin uuvahtaneet nahkasäkit, joiden päähän on tiputettu puolikas biljardipallo. Ne on sanalla sanoen irvokkaan rumat. Vihaan niitä koko sydämestäni ja vältän aina katsomasta niihin. Ne saavat itsetuntoni pohjalukemiin ja odotan kuin kuuta nousevaa lottovoittoa että saan niihin täytettä. Voin vannoa että itsetuntoni nousee kohisemalla kun saan itselleni vielä joskus tissit.

Ne, joilla tissit on, vouhkaavat mistään mitään tajuamatta että luomut on in. Jos näkisitte minun "tissini", olisitte ihan taatusti toista mieltä. On roikkuvia rintoja ja sitten on susirumia nahkapusseja joiden ainoa parannuskeino on korjausleikkaus. Niin hienolta kun se kuulostaakin että luomu on pop mutta se ei aina ole näin. Silikonejakin on eri kokoisia, kaikkien ei tarvitse ottaa jumbololloja. Googlatkaa esim Susanna Tanni. Todella luonnollisen näköisen näköiset ja kokoiset silikonirinnat!

Vierailija
38/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis antanut kyseisissä tapauksissa minkään sortin seksiä, en siis säälistä enkä muutenkaan, vaan liukenin paikalta johonkin hätävalheeseen vedoten, tyyliin: tuli huono olo (niin kuin tietysti jossain määrin tulikin, kun totuus vaatteiden alta paljastui), tai armoton mikreeni puski kehiin.

En jaksa uskoa, että tilanne siitä paljoa paranisi, jos siinä lähtöä tehdessäni rupeaisin analysoimaan naisen ei niin hehkeää vartaloa. Eiköhän se vastapuoli kuitenkin ne vartalonsa kipukohdat tiedä ilman minun arvostelujakin.

Ymmärsin kyllä, mutta naisena tajuan millainen pettymys vartaloni onkin miehelle kun ennen vaatteiden riisumista mies käy superkuumana ja nähdessään miltä näytänkin oikeasti tuloksena on intohimoisen ja hyvän seksin sijaan surkea suoritus, josta näkee miten äkkiä mies haluaa tilanteesta pois.

Minä tosin en tiedä mikä vartalossa on se suurin vika, joten jos välit on OK (eli tunnettu jo jonkin aikaa) olisin halunnut että ne viat kerrottaisiin ihan suoraan kun joka tapauksessa mies ei seksiä uudelleen tule haluamaan jolloin mielistely on turhaa.

Vierailija
39/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

En ymmärrä millaisissa piireissä pyöritte jos useammatkin miehet kommentoivat noin. Kertooko jotain sinusta?

Kyllä itse miehenä kommentoin aina naisista positiivista tai sitten en mitään jos vähän "ei-niin-kaunis" kyseessä.

Tietysti se kertoo minusta itsestäni. Ei miehet kritisoi hyväkroppaisia ja kauniita naisia.

Vierailija
40/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 36 ja kyllä itkettää katsoa itseäni peilistä. Mun vartaloni ei vaan enää ole seksikäs ja hyvännäköinen kolmen lapsen jälkeen. Katkera totuus itselle myöntää, että 30-vuotiaana näytän alasti aika paljon omalta mummoltani. Vaatteet päällä tunnen itseni aina seksikkääksi, multa löytyy rinnat, tosi hoikka uuma ja leveä lantio mutta kun vaatteet ottaa pois niin karmea totuus paljastuu. Olen pitänyt itseäni aina tosi seksikkäänä ja naisellisena. Iso merkitys on ollut sillä, miltä mun vartalo näyttää. Kun vaatteet riisutaan ja totuus tulee silmille, se sattuu. 

En ymmärrä miksei saa olla surullinen oman vartalonsa takia. Jokainen nainen haluaa olla haluttu ja tuntea itsensä seksikkääksi ja kiihottavaksi, ja fakta on, että tietynlainen vartalo kiihottaa populaation miespuolisia jäseniä enemmän kuin se lihavampi ja roikkuvampi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän