Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

otin itsestäni alastonkuvan jossa koko vartalo.

Vierailija
19.10.2015 |

Minä näytän HIRVEÄLLE!!! Miten voi kook 42 nainen näyttää noin kuvottavalle!!! Minä itkin ja oksetti. Sentään pysyi ruuat sisällä mutta yökkäilin. Miten ihmeessä mun mies pystyy paneen mua ja viel valot päällä!!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aivan samaa mietin minäkin! Meidän tuttavapiiri koostuu positiivisista ja mukavista ihmisistä, joilla on toisistaan enenevässä määrin hyvää sanottavaa, siis ihmisistä, joilla on terve itseluottamus ja joiden ei tarvitse buustata egoaan painamalla muita alas ja jotka keskittyvät enemmän toistensa hyviin puoliin. Porukkaan ei todellakaan mahtuisi ihmisiä, jotka haukkuvat vaikka yleisesti muiden ulkonäköä tai olisivat muuten epäkunnioittavia toisia kohtaan. Mikä siis neuvoksi?

ÄLÄ YMPÄRÖI ITSEÄSI KUSIPÄILLÄ!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää mallia annatte tytöillenne siitä, kuinka suhtautua omaan vartaloon :(

Aivan. Tätä en ole koskaan tajunnut. Miksi naisen itsetunto on lähes aina niin alhainen, että edes tulevien sukupolvien takia ei pystytä olemaan positiivinen. Uskokaa, ei teidän tyttäret tule koskaan pärjäämään pojille kun te säälittävät ruikuttajat syötätte tuota paskaa joka mediassa ja palstalla.

T. Mies

Miten on ruikutusta olla realistinen?

Olen kokoa S/M ja suoraan miesten (kyllä - useamman) taholta sanottu, että en ole tarpeeksi kiinteä tai ylipäänsä hyväkroppainen. Jossain vaiheessa ymmärtää jo ettei seksi ole tarkoitettu kuin kauniille ja kuumille naisille, joihin itse ei todellakaan kuulu! :D

En ymmärrä millaisissa piireissä pyöritte jos useammatkin miehet kommentoivat noin. Kertooko jotain sinusta?

Kyllä itse miehenä kommentoin aina naisista positiivista tai sitten en mitään jos vähän "ei-niin-kaunis" kyseessä.

Vierailija
42/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Tätä en ole koskaan tajunnut. Miksi naisen itsetunto on lähes aina niin alhainen, että edes tulevien sukupolvien takia ei pystytä olemaan positiivinen. Uskokaa, ei teidän tyttäret tule koskaan pärjäämään pojille kun te säälittävät ruikuttajat syötätte tuota paskaa joka mediassa ja palstalla.

T. Mies

Olen kokoa S/M ja suoraan miesten (kyllä - useamman) taholta sanottu, että en ole tarpeeksi kiinteä tai ylipäänsä hyväkroppainen. Jossain vaiheessa ymmärtää jo ettei seksi ole tarkoitettu kuin kauniille ja kuumille naisille, joihin itse ei todellakaan kuulu! :D

En ymmärrä millaisissa piireissä pyöritte jos useammatkin miehet kommentoivat noin. Kertooko jotain sinusta?

Kyllä itse miehenä kommentoin aina naisista positiivista tai sitten en mitään jos vähän "ei-niin-kaunis" kyseessä.

Tietysti se kertoo minusta itsestäni. Ei miehet kritisoi hyväkroppaisia ja kauniita naisia.

Joo, mutta kertooko sinusta henkisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Tietysti se kertoo minusta itsestäni. Ei miehet kritisoi hyväkroppaisia ja kauniita naisia.

Joo, mutta kertooko sinusta henkisesti?

Ei. Kyllä miehet kertoivat miten hyvältä näytin ennen seksiä, mutta juuri kuten viestissä 40 myös kerrottu, se vartalo voi näyttää hyvin erilaiselta kun vaatteet riisutaan.

Mullakin on vyötärö 63 & lantio 101, joka paperilla kuulostaa aivan upealta ja naiselliselta vartalolta, mutta tosiasiassa en ole kiinteä tai näytä seksikkäältä alastomana.

Vierailija
44/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kyllä miehet kertoivat miten hyvältä näytin ennen seksiä, mutta juuri kuten viestissä 40 myös kerrottu, se vartalo voi näyttää hyvin erilaiselta kun vaatteet riisutaan.

Mullakin on vyötärö 63 & lantio 101, joka paperilla kuulostaa aivan upealta ja naiselliselta vartalolta, mutta tosiasiassa en ole kiinteä tai näytä seksikkäältä alastomana.

Jaa, kyllä se minusta kertoo sinusta että _useastikin_ ajaudut miesten pariin jotka kommentoivat pahasti 63/101 muotoja.

Vierailija
45/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä se minusta kertoo sinusta että _useastikin_ ajaudut miesten pariin jotka kommentoivat pahasti 63/101 muotoja.

Ei miestä voi tuntea täysin jos on tunnettu vasta kuukausi-pari ennen seksiä.

Miesten exillä on ollut huippuvartaloita (olen nähnyt parin naisen kuvia), joten tavallaan lopulta itse olen se huijari tässä kuviossa kun näytän niin hyvältä vaatteet päällä.

Vierailija
46/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, miten ulkonäkökeskeisiä jotku ovat.

Jos mies pysyy päällä, yltää takaa ja uskaltaa jäädä alle, niin nainen ei ole yhtään liian lihava.

Voi, kunpa naiset olisivat yhtä kaikkiruokaisia, kuin me miehet.

t.mies

No, lihavuus ei ole viehättävää. Tämän voi todeta olematta ulkonäkökeskeinen.

Koko 42 tai vähäinen läskin määrä ei ole suoranaista lihavuutta. Eniten viehätystä vie pois jos nainen on jotenkin tyytymätön itseensä ja naiseuteensa. Kuka panisi naista joka ei oikeastaan koe ansaitsevansa munaa?

Tässäkin on naisia jotka ovat "ylikokoisia", toki sopivasti muodostuneita.

http://4.bp.blogspot.com/-E7mWk8Kkksc/ULLn_0CQO8I/AAAAAAAAAjA/1z6oeVQgqr...

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0e/f0/20/0ef020da229b1505800a1...

Apua, ei ihme, että ollaan niin lihavaa kansaa, kun tuollaista shopattua läskiä pidetään hyvin muodostuneena "ylikokoisena". Se kun on ylikokoista ilman lainusmerkkejä, huhuu...

Vierailija
47/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, onko meistä vain tullut niin ankaria sekä muiden että oman kehomme suhteen, kun kehon kuvatulvaa on niin paljon. Media pursuaa niin monesta eri lähteestä loputtomiin käsiteltyjä kuvia, olipa kyse sitten ammattilaisten luomasta ihmisen illuusiosta tai kaikkien saavuttamasta photoshopista ja instan filttereistä - siis murto-osa siitä kuvatulvasta on ihan puhtaasti luonnollista!

Kilvan väitämme, että kyllä me näemme photoshopin taakse ja uskomme kyllä, ettei se ole oikea ihminen. Silti se kuvatulvan muovaama käsitys on, että nainen luonnollisimmillaan on nuori, siloteltu, tasaisen sävyinen kyykkypeppu, jonka kiinteät rinnat ovat vain salitreenin ansiota, ainoana "kauneusvirheenä" sopivasti pörröinen surffitukka ja poikaystävän vanha kauluspaita. Eihän se oma, epätäydellinen keho vedä millään vertoja tuollaisille odotuksille. 

Minusta on vain surullista, että omilla puheillamme me vain pönkitämme tuota, että tietenkään tavallinen, epätäydellinen ihminen ei kelpaa. On oikeasti aika kamalaa lukea noita kommentteja, jotka ovat mustanaan syvää itseinhoa. :( En jeesustele, koska olen kyllä inhonnut omaa kehoani niin tuhottoman paljon pienen elämäni aikana. Joskus vain itse kunkin kannattaisi miettiä, puhuisiko samoin vaikkapa omalle ystävälleen, vanhemmalleen tai lapselleen - vaikka hän sitten olisikin lihonut, rypistynyt ja tietyssä määrin elämän runtelema.

Vierailija
48/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 42 ja koen olevani sopivan kokoinen. Mieluummin näin, kuin olisin laiha luikero. Vientiä löytyy, viehättävyys on mitattavissa muuten kuin vaa'an näytöltä. Muutenkin pidän pitkistä ja raamikkaista miehistä, ja olen vain tyytyväinen, kun pienet tirriäiset pysyvät kaukana. Aivokääpiöistä puhumattakaan. Eli jos jotakuta kiinnostaa naisessa vain kiinteä kroppa, meillä ei ole kyllä mitään yhteistä.

Vierailija
49/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miestä voi tuntea täysin jos on tunnettu vasta kuukausi-pari ennen seksiä.

Miesten exillä on ollut huippuvartaloita (olen nähnyt parin naisen kuvia), joten tavallaan lopulta itse olen se huijari tässä kuviossa kun näytän niin hyvältä vaatteet päällä.

Ehkä kannattais mennä sänkyyn mahdollisimman nopeasti niin ei tulisi paineita siitä ettei ole miehelle riittävä? Parempi se miehelle on pettyä viikon kuin 2 kk jälkeen.

Vierailija
50/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika moni 38-kokoinenkin näyttää hirveältä alasti. (arvaa mistä tiedän...) Miehillä testosteroni aiheuttaa niin kovaa panetusta, että sitä nyt panee mielummin vaikka lammasta kuin on ilman.

Ei pane. En ainakaan minä. Paljon mieluummin hakkaan hansikkaaseen, kuin panen naista, joka ei kiihota pätkääkään, saatika että jopa kuvottaisi.

Olen itseasiassa muutaman kerran joutunut lyömään liinat kiinni siinä vaiheessa kun nainen on kuoriutunut vetimistään, vaikka kyseinen nainen vaatteet päällä onkin kiihottanut ja aiheuttanut melkoista panetusta.

Äärimmäisen nolohan kyseinen tilanne on molemmille ja todella kornejahan ne hätävalheet on olleet, mutta en minä ainakaan henno siinä kohtaa suoraan täräyttää todellista syytä.

Kyllä mua naisena olisi kiinnostanut kuulla oikea syy siihen etten nappaa (johon voin vaikuttaa: esim. paino tai kiinteys) kuin saada mieheltä sellaista surkeaa sääliseksiä kun tietää että tällä vartalolla saa varmaan kerran 10 vuodessa :'(

En siis antanut kyseisissä tapauksissa minkään sortin seksiä, en siis säälistä enkä muutenkaan, vaan liukenin paikalta johonkin hätävalheeseen vedoten, tyyliin: tuli huono olo (niin kuin tietysti jossain määrin tulikin, kun totuus vaatteiden alta paljastui), tai armoton mikreeni puski kehiin.

En jaksa uskoa, että tilanne siitä paljoa paranisi, jos siinä lähtöä tehdessäni rupeaisin analysoimaan naisen ei niin hehkeää vartaloa. Eiköhän se vastapuoli kuitenkin ne vartalonsa kipukohdat tiedä ilman minun arvostelujakin.

Ymmärsin kyllä, mutta naisena tajuan millainen pettymys vartaloni onkin miehelle kun ennen vaatteiden riisumista mies käy superkuumana ja nähdessään miltä näytänkin oikeasti tuloksena on intohimoisen ja hyvän seksin sijaan surkea suoritus, josta näkee miten äkkiä mies haluaa tilanteesta pois.

Minä tosin en tiedä mikä vartalossa on se suurin vika, joten jos välit on OK (eli tunnettu jo jonkin aikaa) olisin halunnut että ne viat kerrottaisiin ihan suoraan kun joka tapauksessa mies ei seksiä uudelleen tule haluamaan jolloin mielistely on turhaa.

Niin no näissä mun tapauksissa kyse on ollut yhdenillan jutuista. Jos taustalla enemmän kyin yksi ja ainut tapaaminen, niin enhän mä sellasissa tapauksissa mihinkään liukene siitä hetkestä, vaan hoidan hommat, niin kuin herrasmiehen kuuluukin (vaikka sitten hammasta purren). Jos taustalla jo hieman tapailua, tai jopa jo seurusteluakin, niin silloinhan on jo hieman tunteitakin kuviossa mukana ja silloin sitä sietää jo huomattavasti paremmin niitä ei niin täydellisiä vartalon kohtia.

Mä en vaan käsitä, miten naista voisi auttaa se, että minä siinä kynnyksellä lähtiessäni avautuisin, että en pystynyt panemaan sinua, koska minulla vaan ei seiso noiden kammottavien patalappujen edessä.

Vierailija
51/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoa 42 ja koen olevani sopivan kokoinen. Mieluummin näin, kuin olisin laiha luikero. Vientiä löytyy, viehättävyys on mitattavissa muuten kuin vaa'an näytöltä. Muutenkin pidän pitkistä ja raamikkaista miehistä, ja olen vain tyytyväinen, kun pienet tirriäiset pysyvät kaukana. Aivokääpiöistä puhumattakaan. Eli jos jotakuta kiinnostaa naisessa vain kiinteä kroppa, meillä ei ole kyllä mitään yhteistä.

Vielä kun pääsisit itsesi hyväksymisessä sille asteelle, ettet koe tarvetta vähätellä niitä laihoja luikeroita... :) 

Itsestään pitäminen minkä muotoisena vain on pop (ja IMO parempi lähtökohta muutoksen tekemiseen kuin syvä itseinho), mutta sen pitäisi koskea yhtä lailla hoikempiakin. "Koirat tykkää luista" ei ole sen nätimpää kuin siiderivalaaksi haukkuminen. 

Vierailija
52/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika moni 38-kokoinenkin näyttää hirveältä alasti. (arvaa mistä tiedän...) Miehillä testosteroni aiheuttaa niin kovaa panetusta, että sitä nyt panee mielummin vaikka lammasta kuin on ilman.

Ei pane. En ainakaan minä. Paljon mieluummin hakkaan hansikkaaseen, kuin panen naista, joka ei kiihota pätkääkään, saatika että jopa kuvottaisi.

Olen itseasiassa muutaman kerran joutunut lyömään liinat kiinni siinä vaiheessa kun nainen on kuoriutunut vetimistään, vaikka kyseinen nainen vaatteet päällä onkin kiihottanut ja aiheuttanut melkoista panetusta.

Äärimmäisen nolohan kyseinen tilanne on molemmille ja todella kornejahan ne hätävalheet on olleet, mutta en minä ainakaan henno siinä kohtaa suoraan täräyttää todellista syytä.

Kyllä mua naisena olisi kiinnostanut kuulla oikea syy siihen etten nappaa (johon voin vaikuttaa: esim. paino tai kiinteys) kuin saada mieheltä sellaista surkeaa sääliseksiä kun tietää että tällä vartalolla saa varmaan kerran 10 vuodessa :'(

En siis antanut kyseisissä tapauksissa minkään sortin seksiä, en siis säälistä enkä muutenkaan, vaan liukenin paikalta johonkin hätävalheeseen vedoten, tyyliin: tuli huono olo (niin kuin tietysti jossain määrin tulikin, kun totuus vaatteiden alta paljastui), tai armoton mikreeni puski kehiin.

En jaksa uskoa, että tilanne siitä paljoa paranisi, jos siinä lähtöä tehdessäni rupeaisin analysoimaan naisen ei niin hehkeää vartaloa. Eiköhän se vastapuoli kuitenkin ne vartalonsa kipukohdat tiedä ilman minun arvostelujakin.

Ymmärsin kyllä, mutta naisena tajuan millainen pettymys vartaloni onkin miehelle kun ennen vaatteiden riisumista mies käy superkuumana ja nähdessään miltä näytänkin oikeasti tuloksena on intohimoisen ja hyvän seksin sijaan surkea suoritus, josta näkee miten äkkiä mies haluaa tilanteesta pois.

Minä tosin en tiedä mikä vartalossa on se suurin vika, joten jos välit on OK (eli tunnettu jo jonkin aikaa) olisin halunnut että ne viat kerrottaisiin ihan suoraan kun joka tapauksessa mies ei seksiä uudelleen tule haluamaan jolloin mielistely on turhaa.

Niin no näissä mun tapauksissa kyse on ollut yhdenillan jutuista. Jos taustalla enemmän kyin yksi ja ainut tapaaminen, niin enhän mä sellasissa tapauksissa mihinkään liukene siitä hetkestä, vaan hoidan hommat, niin kuin herrasmiehen kuuluukin (vaikka sitten hammasta purren). Jos taustalla jo hieman tapailua, tai jopa jo seurusteluakin, niin silloinhan on jo hieman tunteitakin kuviossa mukana ja silloin sitä sietää jo huomattavasti paremmin niitä ei niin täydellisiä vartalon kohtia.
Mä en vaan käsitä, miten naista voisi auttaa se, että minä siinä kynnyksellä lähtiessäni avautuisin, että en pystynyt panemaan sinua, koska minulla vaan ei seiso noiden kammottavien patalappujen edessä.

Kuten aiemmin sanoin: niistä, joihin voi vaikuttaa kannattaa sanoa. Itse en kyllä rintoja laske, koska kauneuskirurgiaan ei monella naisella ole varaa vaikka halua olisi ja tietoisuus rintojen rumuudesta :(

Tosin pidemmissä tapailuissa voi olla ihan kätevää miehen sanoa, että rintaliivit voi laittaa takaisin päälle niin ei tunnelma laimene turhaan rintojen takia. Nimimerkki tämäkin koettu...

Vierailija
53/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Sivusta seuranneena täytyy todeta, että minusta on ihan jees, että näkemäänsä tyytymätön yhden illan heila ei pilaa sitä iltaa kertomalla totuuksia näkemästään. Ainakin allekirjoittaneeseen sattuisi ihan hitosti, jos hekumallisen illan odotus päättyisi siihen, että toinen paukauttaisi, että kiitos ruhoni lakkasi seisomasta, kiitos hei. 

Vierailija
54/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ottanut ja olen kokoa 34-36 ja näytän oksettavalle! Kaikki läski pakkautunut väärään paikkaan, ei mitään muotoja, selluliittia...

Vierailija
55/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Sivusta seuranneena täytyy todeta, että minusta on ihan jees, että näkemäänsä tyytymätön yhden illan heila ei pilaa sitä iltaa kertomalla totuuksia näkemästään. Ainakin allekirjoittaneeseen sattuisi ihan hitosti, jos hekumallisen illan odotus päättyisi siihen, että toinen paukauttaisi, että kiitos ruhoni lakkasi seisomasta, kiitos hei. 

Ilmeisesti haluat ymmärtää tahallasi väärin. Puhuin vain niistä keisseistä, joissa on tunnettu pidempään - en todellakaan mistään yhden illan jutuista. 

Vierailija
56/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ottanut ja olen kokoa 34-36 ja näytän oksettavalle! Kaikki läski pakkautunut väärään paikkaan, ei mitään muotoja, selluliittia...

Ei hoikkuus takaa hyvää vartaloa jos esim. tissit on yököttävät, perse lättä, ei nimeksikään naisellisia muotoja ja kokonaisuuden kruunaa selluliitti & raskausarvet.

Vierailija
57/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas sulta sairas kommentti yleistää miesten olevien eläimiinsekaantujia ja plussapeukuttajilta kans. Huhhuh! Ja palstalla ei ole miesvihaa..

Vierailija
58/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä masennu, olet miehesi mielestä varmasti seksikäs ja ihanan tuntuinen.

Vierailija
59/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omena, ja olen kärsinyt siitä kolmekymppisestä lähtien. Viimeinen pisara oli, kun pari vuotta sitten tapailemani mies sanoi, ettei hän voi olla noin isomahaisen naisen kanssa.

Voitte vaan kuvitella miltä tuntui.

Kävin sitten rasvaimussa, tällä iällä. Olen iloinen ja tyytyväinen. Ei vartalostani täydellistä saa, ruumiinrakenne ja ikä sen estävät, mutta onnellinen olen. Vaatteet istuvat, koen itseni paljon tyylikkäämmäksi.

Kadun sitä, etten mennyt imuun aiemmin. Rasvaimu on jo ihan tavisten hommaa, ei se maksa kuin pari tonnia. Se on mahdollista säästää pienistäkin tuloista muutamassa vuodessa.

Nuoret naiset, ei ole häpeä käyttää kauneuskirurgiaa. Ei ole. Me eletään täällä vain kerran, miksi kärsiä? Uuden sohvan hinnan voi sijoittaa itseensä!

Vierailija
60/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset, ei ole häpeä käyttää kauneuskirurgiaa. Ei ole. Me eletään täällä vain kerran, miksi kärsiä? Uuden sohvan hinnan voi sijoittaa itseensä!

Aika toivotonta yrittää säästää työttömyyskorvauksista silikoneihin tarvittavaa rahasummaa. Toki yritän koko ajan säästää ja työllistyä ylipäänsä, mutta tällä menolla kestää aivan liian monta vuotta ja jos joskus saan miehille kelpaavat rinnat olen joka tapauksessa jo liian vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi