Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

otin itsestäni alastonkuvan jossa koko vartalo.

Vierailija
19.10.2015 |

Minä näytän HIRVEÄLLE!!! Miten voi kook 42 nainen näyttää noin kuvottavalle!!! Minä itkin ja oksetti. Sentään pysyi ruuat sisällä mutta yökkäilin. Miten ihmeessä mun mies pystyy paneen mua ja viel valot päällä!!

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koko 42 on jo aika iso

Vierailija
2/66 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paneminen niin vaikeaa ole, en ymmärrä tuota kokoa?
Laita kriittiset mitat ja tuo ottamasi kuva jakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut koko 56.. en uskalla edes ajatella miltä näytin. Yih..
Ap

Vierailija
4/66 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika moni 38-kokoinenkin näyttää hirveältä alasti. (arvaa mistä tiedän...) Miehillä testosteroni aiheuttaa niin kovaa panetusta, että sitä nyt panee mielummin vaikka lammasta kuin on ilman.

Vierailija
5/66 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin koon 42 nainen, kuin langanlaiha.

T: Mies.

Vierailija
6/66 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos hoikemmatkin näyttää hirveälle. Nyt tajusin mitä mies tarkoitti sillä että mun ulkonäkö ei haittaa. Täytyy hattua nostaa. Huh huh...

Vierailija
7/66 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisit minut, koko 44-46. Varmaan oksentaisit. En katso itseäni peilistä alasti. 

Vierailija
8/66 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisit minut, koko 44-46. Varmaan oksentaisit. En katso itseäni peilistä alasti. 

Tuskin. Olen nähnyt kaunisvartaloisia hyvinkin kookkaita naisia alasti. Minulla on vaan ihan epämuodostunut vartalo. Ei ihmekään kun mies kerran sanoi humalassa että vartaloni on kuvottava. Se on. Ylipainoa ei hirveästi ole painoindeksin mukaan mutta kehonkoostumus pelkkää läskiä. Vuoteen en ole salilla käynyt kun lääkäri tuntui kieltävän kaikki jalkoja koskevat liikkeet. Se jotenkin pilasi kaiken. Painoa minulla on 79kg ja olen 175cm pitkä. Ja siis läskiä on kaikkialla paitsi jaloissa. Ne on ihan tikut.

Ap

Vierailija
9/66 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa kuvaa niin katotaan.

Vierailija
10/66 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää vaatteita sängyssä. Ei siellä ole pakko olla alasti. Silti hommat hoituu. Tai sit sidotut silmät

Vierailija
11/66 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin mutta mies ei hyväksy. Hän haluaa tuntea ihon ihoa vasten. Silmätkin saa sitoa vain minulta :D Minä nyt en vaan ollut tiedostanut katastrofin laajuutta. Kasvoiltani olen nätti ja ihmiset kehuu kuinka kaunis olen ja miehet sanoo seksikkääksi ja saan kyllä huomiota niin että miestäkin häiritsee ja on mustasukkainen. Pahimmat hyypiöt on seuranneet kadulta. Ottaneet selvää missä asun. No onpahan salaisuus mullakin :D Kieltämättä nyt kyllä inspiroi palata salille. Ruokavalio onkin kunnossa. Jäänyt tavaksi.
Ap

Vierailija
12/66 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, miten ulkonäkökeskeisiä jotku ovat.

Jos mies pysyy päällä, yltää takaa ja uskaltaa jäädä alle, niin nainen ei ole yhtään liian lihava.

Voi, kunpa naiset olisivat yhtä kaikkiruokaisia, kuin me miehet.

t.mies

Vierailija
13/66 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuskinpa sä oot  niin pahan näköinen. Mä olen 170cm pitkä ja painan yli 80kg. Lihasta ei ole ollenkaan, vaan läskit roikkuu. Vatsa on roikkuva rasvapussi, samoin rinnat, ja koko vartalo on täynnä raskausarpia...

T. 17v tyttö

Vierailija
14/66 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pysyy päällä, yltää takaa ja uskaltaa jäädä alle, niin nainen ei ole yhtään liian lihava.

t.mies

No, lihavuus ei ole viehättävää. Tämän voi todeta olematta ulkonäkökeskeinen.

Vierailija
15/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.mies

Koko 42 tai vähäinen läskin määrä ei ole suoranaista lihavuutta. Eniten viehätystä vie pois jos nainen on jotenkin tyytymätön itseensä ja naiseuteensa. Kuka panisi naista joka ei oikeastaan koe ansaitsevansa munaa?

Tässäkin on naisia jotka ovat "ylikokoisia", toki sopivasti muodostuneita.

http://4.bp.blogspot.com/-E7mWk8Kkksc/ULLn_0CQO8I/AAAAAAAAAjA/1z6oeVQgq…

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0e/f0/20/0ef020da229b1505800a…

Vierailija
16/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tuskinpa sä oot  niin pahan näköinen. Mä olen 170cm pitkä ja painan yli 80kg. Lihasta ei ole ollenkaan, vaan läskit roikkuu. Vatsa on roikkuva rasvapussi, samoin rinnat, ja koko vartalo on täynnä raskausarpia...

T. 17v tyttö

Juuri tuollainen minullakin on. Olen ihan seepra ja kaikki valuu. Mutta mehän tiedetään ainakin mikä auttaa roikkumiseen. Vähän nyt ainakin. Kiloja pois ja salille. Muu liikkuminen on aika turhaa. Uiminen on hyvä lisä treeniin. Minäkin sauvakävelen 5×70min viikossa mutta ei se missään näy. Onneksi ei ole ennen tullut kuvattua kun kuulemma olen helvetin hyvä sängyssä. Niinhän ne pullukat kuulemma on :D Olisi varmaan musertanut mut ja olisin ihan lahna. Jos tässä nyt on jo laihduttu 40kg niin kyllä tästä vielä rutistetaan ne 15kg pois ja lihasta tilalle. Läskin määrä vain järkytti minut. Onhan mieskin sanonut et olen lihonut varmaan 15kg vuoden aikana. En ole lihonut yhtään. Lihas on vain hävinnyt.

Ap

Vierailija
17/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.mies

Koko 42 tai vähäinen läskin määrä ei ole suoranaista lihavuutta. Eniten viehätystä vie pois jos nainen on jotenkin tyytymätön itseensä ja naiseuteensa. Kuka panisi naista joka ei oikeastaan koe ansaitsevansa munaa?

http://4.bp.blogspot.com/-E7mWk8Kkksc/ULLn_0CQO8I/AAAAAAAAAjA/1z6oeVQgqr...

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0e/f0/20/0ef020da229b1505800a1...

Joo ei ole lihavuus viehättävää. Pyöreys on vielä nättiä mut sellainen läski mikä minullakin on niin ei ole. Mitä noihin kuviin tulee niin minäkin osaan ottaa itsestäni glamour alastonkuvia pukeutuneena pelkkään kaulakoruun ja olen niissä kuvissa seksikäs ja kaunis. Mieskin joka pitää kehoani rumana on ihan kiimassa kun ne näkee. Itseäni en tunnista niistä lainkaan. Kaikki on kiinni kuvakulmasta ja kehon asettelusta.

Ap

Vierailija
18/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos hoikemmatkin näyttää hirveälle. Nyt tajusin mitä mies tarkoitti sillä että mun ulkonäkö ei haittaa. Täytyy hattua nostaa. Huh huh...

Miehesi on varsinainen arjen sankari. Palkitse hänet mitalilla.

Vierailija
19/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.mies

http://4.bp.blogspot.com/-E7mWk8Kkksc/ULLn_0CQO8I/AAAAAAAAAjA/1z6oeVQgqr...

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0e/f0/20/0ef020da229b1505800a1...

Joo ei ole lihavuus viehättävää. Pyöreys on vielä nättiä mut sellainen läski mikä minullakin on niin ei ole. Mitä noihin kuviin tulee niin minäkin osaan ottaa itsestäni glamour alastonkuvia pukeutuneena pelkkään kaulakoruun ja olen niissä kuvissa seksikäs ja kaunis. Mieskin joka pitää kehoani rumana on ihan kiimassa kun ne näkee. Itseäni en tunnista niistä lainkaan. Kaikki on kiinni kuvakulmasta ja kehon asettelusta.

Ap

Nyt sitten kuvat jakoon.

Vierailija
20/66 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naisten pitäisi oppia olemaan itsellemme lempeitä. Kyllä minulla on ylikiloja, kyllä erityisesti vatsassa riippuu ja roikkuu. Siitä huolimatta mun vyötäröni on kapeampi kuin lantio ja hartiat, mulla on kivat juuri sopivan kokoiset rinnat ja kauniit kasvot. Olen ikäisekseen kaunis nainen. Eletty elämä ja 3 lasta näkyy mun kropassa. Minä olen pudottanut 25 kiloa ja omasta mielestäni näytän upealta juuri siksi. Näytä paremmalta kuin vuosiin ja minäkin olen hyvä sängyssä. Mulla on rakastaja, joka palvoo naisellisia kaariani, rakastaa peppuani ja tykkää rinnoista.

Laihtua saan edelleenkin, mutta olen riittävän hyvä ja kaunis jo näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan