Saiko vaimo vierasta ??
Hei miten te tulkitsette tai huomaatte merkit jos vaimo käy vieraissa.Muutama vuosi sitten vaimolla ( 50)oli suhde työ kaveriin.Koska ratsaan vaimon tietämättä vaimon alusvaate koreja niin mennessään työvuoroon(yövuoroon,yökötys yksin))vaimo otti mukaan sukkanauhaliivit sekä nailon sukat jotka sitten jonkin ajan kuluttua olivat korissa takana.
Sitten valkoiset epämääräiset läiskät hameessa(sisäpuoli)eli käyttää sellaista hametta missä on sellainen ohut onko se nyt harsomainen kangas sen varsinaisen hameen sisäpuolella.Minusta ne näyttää spermaläiskiltä,kerran kun laitoin pyykkikoneen pyörimään niin hihaton T-paita oli rintojen kohdalta täynnä vaaleaa kuivunutta valkeaa läikkää.
Sitten olen muutaman kerran hangannut autosta myös samanlaisia läikkiä etu ja taka penkiltä
pois puhdistus aineella,tiukassa on.
Nyt kun tämä pano on ohi? työkaverin mentyä naimisiin luulen vaimon käyttävän irtopanoja joita hakee netistä sillä on tosi taitava käyttämään tietokonetta ja hallitsee netit ja deitit ja mitä niitä nyt onkin.
Nyt käydään sitten päivisin kirpputoreilla ja tässä muutamia esimerkkejä.
Sieltä tultuaan voi antaa kiimaisen kielipusun ja sitten sulkeutuu tietokoneen ääreen.
Käytös on ikäänkuin kävisi kierroksilla on sellaista yli eufoorista ja sitten kuitenkin välttelee katsekontaktia.
Eli olisi mukava kuulla miten te tulkitsette kun näette vaimon/miehen saaneen vierasta,Sillä kyllhän sitä omaa puolisoa lukee kuin avointa kirjaa.
Miten minä tähän suhtaudun on sitten toinen tarina
se enimmäinen suhde työkaveriin koitteli parisuhdetta ja koin alemmuutta,mustasukkaisuutta
mutta kun selvisi että se oli vain pano ja kaikesta huolimatta siitä ei tullut mitään eli olin ykkönen niin annoin jutun olla.
Toisaalta nämä irtopanot? ovat mielestäni vain rikastuttaneet suhdetta ja tuoneet siihen intohimoa sillä näiden irtopanojen? jälkeen vaimo käy kierroksilla ja on muutenkin yliseksuaalinen.
Sitten kysymys miehille miten te joilla on tavallaan samanlainen jakorasia/nymfomaani vaimona suhtaudutte tähän.Meillä on kulissit priimaa ja olemme ulospäin ja muutenkin onnellinen pari,kukaan ei tiedä.Vaimo pitää perheen ja kodin kunnossa mutta siellä jossain asuu syvällä se laulun pieni Lulu.
Kommentit (30)
On. Moi vaimo missä niillä hiihto,,, reissuilla vierasta kulliin pillua saanut, ihan varma, ett on joku taas pannut kun kortsuja löysin on sulttaaneja sensytive jaikka mitä,no on hieroma sauva kyllä, käyttää kornaiset niissä, onko liukkaapaa, onko liumppaakaa kuin ilman
M
Vaimolla on lupa naida vierasta, mutta tauteja ei tuoda kotiin eli kortsua olisi käytettävä. Silti ne spermat aina sinne pilluun roiskahtaa. Todellisuudessa minä en muusta haaveilekkaan vaan vaimon spermattu pillu kiihottaa aivan hulluna. Sen taitaa tietää vaimokin vaikka pahoittelee aina sattuneita vahinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan varma? Jos vaimolla on paljonkin panokavereita, niin ainakin he tietävät luullakseni:-) Enivei, onnea vaan, jos ei vaimon tekemiset haittaa. Teillä lienee suhde varsin vapaa mustasukkaisuudesta.
Tollasesta on terveempi olla mustis kuin aisuriliberaali
Vierailija kirjoitti:
No hei
Ihme provo. Sperma kuivuttuaaan ei jätä valkoista läiskää, jos läiskää ollenkaan.Spermaläiskät on kellertäviä ja kangas hiukan kovempi siitä kohdasta. Valkoiset läiskät on pershikeä.
Onhan se ja jäi kiinni vieraan jäljiltä.
Sovittiin että jos tulee tilanne että on kìmassa ja vieras on tarjolla niin soittaa .
Nyt kaksi miestä vakkarina,kaverukset ,käyvät silloin tällöin tyydyttämässä itsensä vaimoon.
Eivät olleet uskoneet että on lupa ,sain luvan lähteä katsomaan kun naivat.
Pakko se on sanoa että on ihan erilaista seksiä kun kotona. En yhtään ihmettele miksi vaimon halut lisääntyy kun pääsee vieraan käsittelyyn.
Vaimoni sai viimeviikonloppuna kolmelta vieraalta mieheltä spermat pilluunsa ravintolareissunsa päätteeksi . Vaimoni 43 v oli käymässä yksin ravintolassa ja oli juonut aika paljon paukkuja , pöytään oli tullut kolme miestä ja illanpäätteeksi olivat tarjoutuneet saattamaan vaimoani kotiin ,itse olin työreissulla . Vaimoni oli pyytänyt miehet paukuille . Juomien jälkeen miehet olivat alkaneet hipelöimään tissejä sekä pillua , vaimoni sanoi ettei ollut kovin estellyt humalassa takia vaan oli antanut miesten riisua itsensä ja sen jälkeen miehet olivat naineet häntä , kyllä hän oli huomannut ettei kortsua käytetty vaan panivat paljaalla . Nainnin jälkeen miehet lähtivät ja vaimoni oli nukahtanut .
Antoi muuten peppuunkin yhdelle meistä, kahta moitti liian kookkaiksi. Mutta kiva ilta oli. Oli nannaa survoa paljaalla loppuun asti.
Saa epäsäännöllisen säännöllisesti, on valitettavasti alkoholisoitunut akateeminen rouva....
Munkin rouva oli aikanaan Levillä kaatunut suksilla. Polvet oli hiertyneet. Pakaroissa oli sormen muotoja mukailevat hennot mustelmat. En viittinyt niistä kysyä, kun saunassa ne huomasin.