Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saiko vaimo vierasta ??

Vierailija
22.10.2009 |

Hei miten te tulkitsette tai huomaatte merkit jos vaimo käy vieraissa.Muutama vuosi sitten vaimolla ( 50)oli suhde työ kaveriin.Koska ratsaan vaimon tietämättä vaimon alusvaate koreja niin mennessään työvuoroon(yövuoroon,yökötys yksin))vaimo otti mukaan sukkanauhaliivit sekä nailon sukat jotka sitten jonkin ajan kuluttua olivat korissa takana.

Sitten valkoiset epämääräiset läiskät hameessa(sisäpuoli)eli käyttää sellaista hametta missä on sellainen ohut onko se nyt harsomainen kangas sen varsinaisen hameen sisäpuolella.Minusta ne näyttää spermaläiskiltä,kerran kun laitoin pyykkikoneen pyörimään niin hihaton T-paita oli rintojen kohdalta täynnä vaaleaa kuivunutta valkeaa läikkää.

Sitten olen muutaman kerran hangannut autosta myös samanlaisia läikkiä etu ja taka penkiltä

pois puhdistus aineella,tiukassa on.

Nyt kun tämä pano on ohi? työkaverin mentyä naimisiin luulen vaimon käyttävän irtopanoja joita hakee netistä sillä on tosi taitava käyttämään tietokonetta ja hallitsee netit ja deitit ja mitä niitä nyt onkin.

Nyt käydään sitten päivisin kirpputoreilla ja tässä muutamia esimerkkejä.

Sieltä tultuaan voi antaa kiimaisen kielipusun ja sitten sulkeutuu tietokoneen ääreen.

Käytös on ikäänkuin kävisi kierroksilla on sellaista yli eufoorista ja sitten kuitenkin välttelee katsekontaktia.

Eli olisi mukava kuulla miten te tulkitsette kun näette vaimon/miehen saaneen vierasta,Sillä kyllhän sitä omaa puolisoa lukee kuin avointa kirjaa.

Miten minä tähän suhtaudun on sitten toinen tarina

se enimmäinen suhde työkaveriin koitteli parisuhdetta ja koin alemmuutta,mustasukkaisuutta

mutta kun selvisi että se oli vain pano ja kaikesta huolimatta siitä ei tullut mitään eli olin ykkönen niin annoin jutun olla.

Toisaalta nämä irtopanot? ovat mielestäni vain rikastuttaneet suhdetta ja tuoneet siihen intohimoa sillä näiden irtopanojen? jälkeen vaimo käy kierroksilla ja on muutenkin yliseksuaalinen.

Sitten kysymys miehille miten te joilla on tavallaan samanlainen jakorasia/nymfomaani vaimona suhtaudutte tähän.Meillä on kulissit priimaa ja olemme ulospäin ja muutenkin onnellinen pari,kukaan ei tiedä.Vaimo pitää perheen ja kodin kunnossa mutta siellä jossain asuu syvällä se laulun pieni Lulu.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

torpasta pihalle. Jos oma ei riitä, niin se on voi voi, varsinkin jos mies ei edes pihtaa.

Vierailija
2/30 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma? Jos vaimolla on paljonkin panokavereita, niin ainakin he tietävät luullakseni:-) Enivei, onnea vaan, jos ei vaimon tekemiset haittaa. Teillä lienee suhde varsin vapaa mustasukkaisuudesta.

Vaimo sai kolmelta paljasta munaa, eikä ole taudeista ollu riesaa. Ainut ongelma on se että vaimon massu on ruvennut kasvamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies kuin orja! 

Miksi alennat itsesi miehenä olemalla lelu vaimollesi? 

Heitä tuollainen nainen ulos olet ansainnut parempaa. Mieti joka kerta kun saat kielipusun mikä tai kenen penis on ollut vaimosi suussa? Hyi hemmetti tuollaista käytöstä vaimoltasi. 

Vierailija
4/30 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei

Ihme provo. Sperma kuivuttuaaan ei jätä valkoista läiskää, jos läiskää ollenkaan. Uskottomuus näkyy muuten käyttäytymisessä. Aamulla kotiin kuuden jälkeen, puhelimen pihtausta jne.

Vierailija
5/30 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä pyytäisin että vaimo nuolettais aina jalkovälinsä kotiin tullessaan. Siinä kyllä hyvin herkästi selviäisi onko vieraan mälliä sisällä vai ei. Jos ei olis, niin lähettäisin rouvan käymään "vaikka kirpparilla"...

Vierailija
6/30 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraissa. Sulla on hieno nainen, tykkää naimisesta.

Monilla on juuri päinvastoin, vaimo vain pihtaa.

Vierailija
7/30 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma? Jos vaimolla on paljonkin panokavereita, niin ainakin he tietävät luullakseni:-) Enivei, onnea vaan, jos ei vaimon tekemiset haittaa. Teillä lienee suhde varsin vapaa mustasukkaisuudesta.

Vierailija
8/30 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten jää läiskiä. On ihan omakohtaista kokemusta.

Vierailija
9/30 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kulissit on kunnossa ja vaimo pitää kodinkin kunnossa niin mikä on brobleema? Sopikaa vaimonne kanssa vaan reilusti avoimen suhteenne pelisäännöistä...

Vierailija
10/30 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa varovasti aiheesta ja jättäkää asia vaikka hetkeksi hautumaan..

Vaimosi varmasti rakastaa sinua, mutta kaipaa jännitystä seikkailuillaan, jos et ole liian

mustasukkainen Mies, niin rohkeasti puhut että et halua kahlita häntä päinvastoin annat

hänelle käydä vieraissa miehissä naida napsuttamassa. 

vaikka kaksi n.6-7 vuodenliitoa ovat jo päättyneet ni en kadu yhtään, kyseisissä suhteissa

Naisen seikkailuista tuli nautinto kaikille meille yhteisesti.

aluksi tuli mustasukkaisuuden tuntemuksia, mutta kun vaimo löysikin seksuaalisuudestaan

uutta säpinää.

kiusallista kuunnella kun vaimo kiusasi antavansa lähes kaikille pilluansa, alkoi kiusallansa

kyselemään että mitä sanoisin jos alkaisi antamaan miehille pillua "rahasta" naurahdin ja hetken mietittyä

sain kähistyä myöntävän vastauksen, sano vaan että sä kyllä tosiaan nautit siitä kun muijas

jakaa pillua oikein urakalla, ei voinnut kun myöntää seksin jälkeen olevani koukussa jo näihin leikkeihin..

Rakastin häntä todella kaikesta huolimatta ;)

Juhannuksen vietosta tuli seuraavalla viikolla, niin tuli kännissä kotia naureskellen että mulla on sulle yllätys!

sujautti housut jalasta ja sanoi siinä mitä halusit, pillu turpeen punasena ja spermasena jos kelpaa, Totta kai nuolin puhtaaksi ja alettiin suudella himosta, silloin hän kuiskasi et siellä on käynnyt viikon aikana viisi erimiestä, kysyin et miten sun pillu sitä kestää, sano että hän pystyy nussimaan vaikka 10 miestä peräjälkeen kyllähän mun se pitäs tietää?  Heh nyt ainakin uskon :)

Vierailija
11/30 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että suhtaudut asiaan noin. Itse en kyllä tykkäisi! Myönnän että olen mustasukkainen mut mielestäni terveellä tavalla, eli en tutki vaimon puhelinta sun muita hänelle yksityisiä juttuja. En pystyis kyl antaa anteeksi. Hyvä teille kumminki jos toimii...

Vierailija
12/30 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermasta jää valkoinen, huonosti puhdistuvat läikkä. Pillumehun tahrat ovat kuivia ja rapeita sekä helposti puhdistuvat. Jos muijaasi on naitu takaapäin, niin polvet ovat hiertyneet punaiseksi, melkein vereslihalle.

Kyllä sen huomaa, milloin vaimo on käynyt vierailla.

Vierailija
13/30 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ny kolaamaan lunta ja jätät miettimiset. Jos käy niin käy, jos ei niin ei. Sulta hajoo pää.

Vierailija
14/30 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää muuten ihan kunnon tahrat spermasta vaatteisiin....On niitä täälläkin selvitelty aikanaan. Meillä vaimo niin paljon aktiivisempi, että aikaa myöten annoin juttujen olla. Nykyisin ihan luvalla naiskentelee ja hyvä niin, muut asiat kunnossa ja seksiähän tuo nyt vaan on. ei sen kummempaa, en minä hänen vartaloaan tai halujaan omista tai halua hillitä.

Vierailija
15/30 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi vaimolle isoa ja paksua kullia. Paljaalla tulee spermat vaimoosi. Terve ja asiallinen mies. Ota yhteyttä.

Vierailija
16/30 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän takana puuhailusta en pitäisi. Asioista voidaan keskustella, jos alkaa tehdä vierasta mieli, mutta sitten käyn toki itsekin piristymässä avioliiton ulkopuolella.

Vierailija
17/30 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraan spermat kirjoitti:

Täällä olisi vaimolle isoa ja paksua kullia. Paljaalla tulee spermat vaimoosi. Terve ja asiallinen mies. Ota yhteyttä.

Yhtä asiaa mä vähän ihmettelen. Miten teitä mahtimeloja on vapaana näinkin paljon. Jopa tälläkin palstalla päivystätte. Luulisi, että ette muuta ehdi tekemään kun panemaan naisia, joita luulisi olevan oven takana ihan jonoksi saakka.

No sinun tapauksessasi syy on voi olla yksinkertaisuuskin. Pyydät ottamaan yhteyttä, mutta et antanut yhteystietojasi.

Vierailija
18/30 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin käy vaimo vieraissa ja on saanut usemmalta mieheltä kullia eri asennoista sisään ,luvalla ja kortsulla antanut pilluaan naida,mutta on saapunut niinkin kun tullut kotia on spermaa ollut pillussa ja maistanut sen,ja samoin turvoksissa häpyhuulet.kiihottaa nuolla vasta naitua vaimon pillua, liki posliini pillu vaimolla vain eessä vauhti viiva tykkää pitkästä suorasta kullista on sellainen kulli haukka.

Vierailija
19/30 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullakin käy vaimo vieraissa ja on saanut usemmalta mieheltä kullia eri asennoista sisään ,luvalla ja kortsulla antanut pilluaan naida,mutta on saapunut niinkin kun tullut kotia on spermaa ollut pillussa ja maistanut sen,ja samoin turvoksissa häpyhuulet.kiihottaa nuolla vasta naitua vaimon pillua, liki posliini pillu vaimolla vain eessä vauhti viiva tykkää pitkästä suorasta kullista on sellainen kulli haukka.

Mun mielestäni sun kaltaiset miehet eivät itse pysty tarjoamaan vaimoilleen sitä mitä he kaipaavat. Siksi kai se vieras muna maistuukin niille.

Vierailija
20/30 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni sun kaltaiset miehet eivät itse pysty tarjoamaan vaimoilleen sitä mitä he kaipaavat. Siksi kai se vieras muna maistuukin niille.

Itse olen saanut vaimoltani kaikkia haluamiani seksin muotoja mitä olen halunnut ja niin paljon kuin olen halunnut. Tämä ei ainakaan omalla kohdallani ole koskaan vähentänyt kiinnostustani ns. "saada vierasta". Luultavasti osalla naisia on sama asetelma. Vaikka kotona tyytyväinen, niin vieraskin kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi