En hanki lapsia koskaan enkä ymmärrä niitä jotka hankkivat

Vierailija

Miten voisin olla niin kamalan itsekäs, että laittaisin tämän geneettisen taakan mikä minussa on ja sitten vielä siinä toisessa osapuolessa, jonkun viattoman niskaan? Tätä en ymmärrä lapsia hankkivissa, että millä te oikeutatte sen sikiämisenne? Onko teillä mielestänne niin erinomaiset geenit vai pelkkä jumalaton itserakkaus?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Varmaan lähitulevaisuudessa voi muokata tulevan lapsen geenejä.

Ootsä kovasti sairas, vai mikä erityinen taakka sun geeneissä on?

Miksi pitää olla vihamielinen niitä kohtaan, jotka on päätyneet erilaiseen ratkaisuun kuin sinä itse?

Vierailija

Ei mun geeneissä mitään perustavanlaatuista vikaa ole. Ok, tarvitsen silmälasit, samoin mieheni, joten periytetään ainakin huonoa näköä. Toistaiseksi lapset eivät ole tarvinneet silmälaseja mutta jos tarvitsevat, niin en tiedä onko se niin valtava rasite..

Millaisia geenejä sun mielestä saisi jatkaa?

Vierailija

Mullakin on silmälasit,miehellä ei. Molemmat ollaan perusterveitä. Ollaan molemmat kotoisin eripuolelta Suomea, joten lapsemmehan saavat erinomaisen geeniyhdistelmän. Minä olen kaiken lisäksi kaunis ja koulutettu.

Vierailija

Ymmärrän tietenkin ,että ihmiset yleisesti ottaen haluavat hankkia lapsia,itse vain en halua ja toivon kyllä että minuakin ymmärretään ja minut hyväksytään  aivan  vastaavasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on silmälasit,miehellä ei. Molemmat ollaan perusterveitä. Ollaan molemmat kotoisin eripuolelta Suomea, joten lapsemmehan saavat erinomaisen geeniyhdistelmän. Minä olen kaiken lisäksi kaunis ja koulutettu.

Kehu vielä itseäsi lisää...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

on se on niin kuuluisa vietti se. Eläimien tarvii lisääntyä. Mitä luulisit jos kaikki olisivat kaltaisiasi?

Nisäkkäillä ei ole lisääntymisviettiä.

Vierailija

Itse olen vielä vähän vaiheilla omista lapsista. Mutta syy joka puoltaa voimakkaasti lapsien tekoa on se että rakastamassani miehessä on niitä piirteitä jotka kokisin luonnollisesti erittäin rakastettavaksi tulevassa lapsessa.

Vierailija

En minäkään. Todennäköisesti maapallo on elinkelvoton jo alle sadan vuoden päästä. Jos ja kun ikirouta sulaa ja sitä kautta ilmakehään vapautuu hurjat määrät metaania, joka on ns. kasvihuonekaasu ja monin verroin hiilidioksidia voimakkaampi siinä suhteessa.

Kamalalta tuntuisi, jos olisi jälkikasvua. Itse onneksi ehdin kuolla ennen tuota, toivottavasti ainakin.

http://yle.fi/uutiset/ilmastotutkija_jos_metaani_vapautuu_ilmakehaan_nii...

Vierailija

Ilmeisesti et ole kokenut omaa elämääsi kovin mukavaksi tai elämisen arvoiseksi, kun puhut geneettisen taakan laittamisesta jonkun viattoman niskaan? 

Itselleni tuollainen on ihan vierasta puhetta, koska olen kokenut elämäni, monin tavoin "vajavaisenakin", oikein mukavaksi ja elämisen arvoiseksi. Ei tämä mikään inhottava taakka ole vaan ilo saada elää. 

Vierailija

Yksikään vastuuntuntoinen suomalainen ihminen ei hanki yhtäkään poikalasta niin kauan kun miehet yritetään orjuuttaa osaksi valtion tappamiskoneistoa. Tyttölapsia voi sentään hankkia vastuullisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten mahtaa olla persoonallisuuden ja luonteen kanssa. Ja älyn.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat