Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies inhoaa edellisen liiton lastani?

Vierailija
19.10.2015 |

Onko kenelläkään muulla käynyt niin että kun on yhteinen, toivottu lapsi syntynyt on mies alkanut inhoamaan edellisen liiton lasta? mitä olette tehneet asialle kun  keskustelut eivät tuota mitään tulosta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on täynnä provoja enkä tiedä, mikä ap:n kirjoittamaksi esitetyistä viesteistä on ap:n, mutta varmuuden vuoksi: jos miehesi inhoaa toista lasta ja hellii omaansa, niin hän ei ole oikeasti hyvä isä kummallekaan. Hän opettaa lapsille epäoikeudenmukaisuutta, syyllistämistä, vastuun pakenemista ja laiminlyöntiä.

Lässyn lässyn lää.... ja sit jos tää äiti jättää tän miehen lapsensa takia ni mitäs siinä opetetaan lapselle, luovuttamista rakkaudesta??? jos lapsi asuu isänsä luona, ei se tarkoita lapsestaan luovuttamista, sitä että äiti ei rakasta..

Vierailija
22/22 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaduttaako sinua koskaan että tuli tehtyä se eka lapsi? minua kaduttaa kun nyt löysin elämäni miehen ja kaikenlaisia vaikeuksia ei olisi ilman esikoista.

Tätä en haluaisi sanoa mutta kyllä kaduttaa suuresti. Olin niin nuori hölmö tyttö että luovutin kun luulin että mulla ei olisi mahkuja tähän mieheen jota halusin (nykyiseni) ja läksin sit kiireellä perustaa perheen jonkun kanssa, asiaa pahentaa vielä se että ekan lapsen isä on nolo, ällötys.. hävettää suhteeni häneen ja että hänen kanssa on vielä lapsikin!!!! :( 

Mutta sit sainkin sen unelmieni miehen ja oli ihana aloittaa elämä ja perheen suunnittelu aivan kaksisteen, ei se eka lapsi ole tästä kärsinyt, sen enempää mitä erossa lapset kärsii. 

Ei nykyiseni olisi hyväksynyt mua kersan kanssa, tai ainakin se olisi ollut hyvin epämieluisaa, sen tiedän ja hyväksyn, koska en olisi minäkään hyväksynyt miehen lasta. Nää on raa´an kulosia asioita, mutta jos nää voi vaa hoitaa hyvin lapsen kannalta ni mikäs siinä, lapset on sopeutuvaisia, sunkin lapses käy ihan hyvin jos niin haluat, isäsä luokse.

Mä en kyllä ymmärrä ollenkaan. Itsellä kaksi lasta ja jos joku mies ei niitä hyväksyisi, niin sitten ei tulisi suhdettakaan. Lapset on aina numero yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla