Onko huono iho välttämättä ruma?

Vierailija

Olen nyt istunut tässä peilin edessä melkein tunnin ahditumassa. Vaikka naamani muuten on ihan nätti ja meikit kunnossa, huonolaatuinen iho kuitenkin pistää heti silmään ja se häiritsee pahasti ainakin minua... 
Kuivia läikkiä siellä täällä, pari punaista finniä ja röpelöisiä kohtia puristettujen mustapäiden takia. 

Kommentit (4)

Vierailija

Ihosi voi olla ruma, mutta sinä et ole. Ihon saa kyllä kuntoon, vaatii vähän panostusta, käyntiä kosmetologilla tai lääkärissä, esim.

Vierailija

Kukaan ei sitä sun ihoasi niin tarkkaan katsele että sinua sen takia pitäisi rumana. Sama koskee monia muitakin ihmisten ulkonäköstressejä, joita juuri kukaan ei edes huomaa, mutta ihminen itse saattaa pilata mielialansa täysin murehtimalla sitä asiaa.

Olin itsekin nuorempana sellainen, mutta onneksi ikä on tuonut viisautta. Siinä missä kaksikymppisenä olin mielestäni hävettävän ruma suohirviö, jolla on huono iho, vinot hampaat, kamalat ohuet hiukset ja tuhat muuta vikaa, niin nyt nelikymppisenä olen mielestäni vain tavallisen ihmisen näköinen, en mitenkään silmään pistävä rumuudellani enkä kauneudellani. Ja se on ihan ok näin.

Vierailija

Kyllähän se vituttaa, kun suurin osa erilaisista kivoista meikkityyleistä näyttää tyhmältä, koska iho on huonossa kunnossa :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat