Olen toinen nainen, kysyttävää?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tästä vähän erilainen kokemus. Huvittaa kun kaikki takertuu aina tuohon samaan "se pettää sit suakin" juttuun. Ihastuin 20-vuotiaana perheenisään (silloin 27v) joka jätti avopuolisonsa ja lapsensa minun takia. Oltiin neljä vuotta yhdessä kunnes kyllästyin ja jätin miehen. Täydellisen luotettava oli. Olen myöhemmin tavannut tämän miehen eikä hän edelleenkään ole lapsiinsa yhteydessä, kun silloin aikanaan käskin valitsemaan minun ja lapsien väliltä...
Oletpa ollut vittumainen akka!!!!
Eipä kyllä ole kovin häävi mieskään...
Miltä sinusta itsestäsi tuntuisi, jos olisit parisuhteessa tai avoliitossa ja sinun miehelläsi olisi toinen nainen? Mitä järkeä näet tuossa? Etkö mielestäsi ole itsekäs? Ajattelet meinaan nimenomaa vain itseäsi jatkaessa naurettavaa pikku suhdettanne. Jos joskus omistat hyvän sydämen, ja itsetunnon, uskon että kadut vielä joku päivä koska aiheutat nyt todella suurta tuskaa miehen avopuolisolle ja koska olet niin tyhmä että "salasuhteilet" tuollaisen miehen kanssa. Olet ihan teini vielä :) Ei sinua voi naiseksi kutsua.
Olen samanikäinen kuin ap, mutta omaan omanarvontuntoa sen verran, etten lähde yli 10 vuotta vanhemman miehen sivupanoksi. Miehiä on Suomessa enemmmän kuin naisia, seuraa luulisi löytävän muustakin kuin varatusta miehestä. Toki lähtökohtaisesti miehen täytyy olla jollain tasolla epätyytyväinen suhteessaan avokkiinsa, että tosissaan alkaa jotain kehittämään toisen kanssa. Jos suhde ei toimi niin silloin erotaan, kertoo miehen munattomuudesta, ettei uskalla lähtä suhteesta - haluaa pitää jotain varalla, kun kokeilee varpaallaan vettä muualta. En voisi nähdä itseäni ikinä tässä tilanteessa, että olisin toinen nainen. Ansaitsisin parempaa ja niin ansaitset sinäkin ap. Voit vastata tähän heppoisesti "okei:)" mutta tiedät että tää on totta.
Jos luulet, että olet jotenkin erikoinen tämän varatun miehen mielestä, niin sorry, faktahan on se, että petturi ottaa siltä keltä saa. Tilanteen ei pitäisi millään lailla hivellä itsetuntoasi - varsinkin jos syy on se, ettei miehen avovaimo anna. Naiselta naiselle: jätä se paska :D
Sä olet mun nainen. Sun persees kuuluu mulle.
Oletpa aika vanha sitten, kun ihmisiä on kuollut ja syntynyt jo kymmeniä tuhansia vuosia ja olet vasta se toinen. Ensimmäinen nainen oli ehkä Afrikassa tai Kiinassa.
-Mies 29v + 1v-