Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toinen nainen, kysyttävää?

Vierailija
19.10.2015 |

Kysyä saa ihan mitä tahansa mieleen tulee!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä tekisit jos mies sanois sulle joku päivä et kiitis seurasta, sain mitä halusin eli vähä actionia elämään. Kerroin vaimolle kaiken ja hän antoi anteeksi. Jatkamme vaimon kanssa nyt kahdestaa. Vaimo käski kertoa sellaisia terveisiä että kiitos seksielämämme parantamisesta ja rakkautemme on nyt syvempää kuin koskaan.

Sitten niin vaan tapahtuu, enkä voi sille mitään. Epäilen kylläkin. ap

Vierailija
22/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kolmas nainen, kysyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä mies ei eroa?!

Koska emme tunne toisiamme niin hyvin, ja ei halut näin nopeasti hypätä suhteeseen, eikä hän halua heittää kymmenien vuosien suhdetta hukkaan ihan helposti.

Vierailija
24/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani siitä, että sinulla on heikko itsetunto.

Millä tavoin se, että mies sattuu seurstelemaan vaikuttaa minun itsetuntooni?:-D ap

Vierailija
25/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa munaton mies. Siinäpä sitä onkin jaettavaa oikein kahdelle naiselle. Teidän kahden naisen välillä on vain se ero, että sinä jo tiedät miehen munattomuuden, mutta se avopuoliso ei vielä tiedä.

Minulle on ihan sama masturboiko mies vessapaperiin vain johonkin naiseen. t.avovaimo

Tässä olikin mukana tunteita. Ja tuota et usko itsekkään:)

Vierailija
26/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs nainen ilmoittautuu. Oisko jollain kysyttävää? :)

Vierailija
27/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska emme tunne toisiamme niin hyvin, ja ei halut näin nopeasti hypätä suhteeseen, eikä hän halua heittää kymmenien vuosien suhdetta hukkaan ihan helposti.

Ahhah. Mies 34v ja kymmenien vuosien suhde. Varhaiskypsää lajia.

Vierailija
28/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mitäs tuolla tarkoitat?:) ap

Vierailija
29/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Eikö sun pitäis olla jo se ykkönen kun mies niin sinua rakastaa kerran 😅

Vierailija
30/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen nimi? Sinun nimesi? Miehen tyttöystävän/vaimon nimi? Paikkakuntanne? Ikänne? Älä tuu tänne ap huutelemaan mitään jos ei ole pokkaa näihin vastata. Ja sullahan sitä pokkaa tuntuis olevan. Ja vielä ylpeeki oot "saavutuksestas" hyi!

Ja mitähän sinä noilla tiedoilla teet? nimiä tai paikkakuntaa en kerro, mies on 34 ja minä 20, tyttöystävä 30.

Mitä sä mun kysymyksiä kyseenalaistat? Sähän itse aloituksessasi iloisesti ilmoitit että "kysy mitä vaan". Älykkyytesi on täysin verrainnollinen "toisen naisen" älykkyyteen.

Vierailija
31/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyydyt olemaan kakkosvaihtoehto? Ymmärtäisin (en hyväksyisi) jos olisit miehen kanssa ilman tunteita. Kerroit kuitenkin että sinulla on tunteita häntä kohtaan. Jos kävisi niin hienosti että mies eroaisi ja alkaisi seurustelemaan kanssasi niin etkö pelkäisi että jossain vaiheessa hänellä olisi salasuhteita kuten (ainakin) sinun kanssasi on nyt?

Vierailija
32/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mitäs tuolla tarkoitat?:) ap

Tarkoitti varmaan, että käytit sanaa "kymmenien" (monikossa). Kymmenien vuosien suhde tarkoittaa siis vähintään 20 vuoden suhdetta. Melko nuorena vakiintunut mies. ;D

Vierailija
33/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiks se niin mene, että jos ei vaimoksi huolita, niin kakkoSEKSI aina pääsee? Ja joo, ei tarvi vastata, jos et edes älyä, että ei tarvitse olla naimisissa, jotta voidaan puhua perheen rikkomisesta ym. avoliittokin riittää ihan mainiosti. Samaa pettämistä harrastat ja jakorasiana toimit. Oikeesti: Väsähtänyt provoiluyritys, nyt uutta virtaa ja piristystä kehiin.

Vierailija
34/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua olla jollekin se ensimmäinen ja ainoa, vaan tyydyt olemaan kakkosena?

Vierailija
35/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tästä vähän erilainen kokemus. Huvittaa kun kaikki takertuu aina tuohon samaan "se pettää sit suakin" juttuun. Ihastuin 20-vuotiaana perheenisään (silloin 27v) joka jätti avopuolisonsa ja lapsensa minun takia. Oltiin neljä vuotta yhdessä kunnes kyllästyin ja jätin miehen. Täydellisen luotettava oli. Olen myöhemmin tavannut tämän miehen eikä hän edelleenkään ole lapsiinsa yhteydessä, kun silloin aikanaan käskin valitsemaan minun ja lapsien väliltä...

Vierailija
36/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tästä vähän erilainen kokemus. Huvittaa kun kaikki takertuu aina tuohon samaan "se pettää sit suakin" juttuun. Ihastuin 20-vuotiaana perheenisään (silloin 27v) joka jätti avopuolisonsa ja lapsensa minun takia. Oltiin neljä vuotta yhdessä kunnes kyllästyin ja jätin miehen. Täydellisen luotettava oli. Olen myöhemmin tavannut tämän miehen eikä hän edelleenkään ole lapsiinsa yhteydessä, kun silloin aikanaan käskin valitsemaan minun ja lapsien väliltä...

Oletpa ollut vittumainen akka!!!!

Vierailija
37/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Eikö sun pitäis olla jo se ykkönen kun mies niin sinua rakastaa kerran 😅

Mielestäni mistään rakkaudesta ei ole kukaan mitään puhunut:) ap

Vierailija
38/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiks se niin mene, että jos ei vaimoksi huolita, niin kakkoSEKSI aina pääsee? Ja joo, ei tarvi vastata, jos et edes älyä, että ei tarvitse olla naimisissa, jotta voidaan puhua perheen rikkomisesta ym. avoliittokin riittää ihan mainiosti. Samaa pettämistä harrastat ja jakorasiana toimit. Oikeesti: Väsähtänyt provoiluyritys, nyt uutta virtaa ja piristystä kehiin.

Sovitaan niin sitten:) ap

Vierailija
39/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen nimi? Sinun nimesi? Miehen tyttöystävän/vaimon nimi? Paikkakuntanne? Ikänne? Älä tuu tänne ap huutelemaan mitään jos ei ole pokkaa näihin vastata. Ja sullahan sitä pokkaa tuntuis olevan. Ja vielä ylpeeki oot "saavutuksestas" hyi!

Ja mitähän sinä noilla tiedoilla teet? nimiä tai paikkakuntaa en kerro, mies on 34 ja minä 20, tyttöystävä 30.

Mitä sä mun kysymyksiä kyseenalaistat? Sähän itse aloituksessasi iloisesti ilmoitit että "kysy mitä vaan". Älykkyytesi on täysin verrainnollinen "toisen naisen" älykkyyteen.

No jos anonyyminä täällä kirjoitan niin tuskin haluan nimeäni tuoda julki vaikka kysymyksiä haluankin:) ap

Vierailija
40/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani siitä, että sinulla on heikko itsetunto.

Millä tavoin se, että mies sattuu seurstelemaan vaikuttaa minun itsetuntooni?:-D ap

Olen kirjoittaja 17. Sanoin, etten tuomitse.. Koska turhaa haukkua heti horoksi ym., ihmiset tekevät välillä moraalisesti väärin, eikä se tee heistä läpeensä pahoja. Tottakai tietoisesti toisena naisena oleminen on tuomittavaa.

Tuohon itsetuntoon, mulla oli vaihe, jossa paneskelin varattua miestä ja yksi syy asian jatkumiseen oli se, että se pönkitti mun itsetuntoa, että miehellä oli nainen ja siltä kävi mun luona, ehkä saamassa jotain mitä ei kotona saanut tai jotain parempaa. Todella häpeällistä toimintaa, mutta myönnänkin, että olen tehnyt elämässäni virheitä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi