Miten kauan tapailua ennenkuin aletaan seurustelemaan?

Vierailija

Mikä olisi max aika minkä suostuisit pelkästään tapailemaan? Oma tilanne, että ollaan tapailtu kaksi kuukautta. Töiden vuoksi ei voida tavata kuin korkeintaan 1-2 viikossa ja välillä ollut tapaamisessa parin viikon taukoja. Kumpikaan ei vaan ota seurustelua puheeksi. Ainut mitä mies sanoi, ettei haluaisi että olisin muiden miesten kanssa. No kuka nyt erityisesti hauaisikaan, mutta olen kuitenkin vielä sinkku. Ja miten helvetin kauan tässä vielä oikein tapaillaan!? Mies nyt on kertonut tunteistaan, haluaa nähdä aina kuin mahdollista. Ja joo tiedän, että miehellä voi olla muita vaan kuulemma ei ole kuin kysyin mutta toki voi valehdella. Alkaa vaan pikkuhiljaa ärsyttämään kun ei voi edes puhua tästä seurustelu asiasta. Miten te olette ottaneet asian puheeksi?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

En osaa sanoa mitään aikahaarukkaa. Itse edellytän seurustelun alkavan kun seksiä on ollut. Jos se ei miehelle käy, niin sitten ei enää tapailla. Aina on käynyt.

Vierailija

Minun mieheni otti asian puheeksi ensimmäisen sänkyynmenon jälkeen.

minusta kyse on seurustelusta, jos ei haluta, että tapaa muita miehiä.

Vierailija

Eikö se mies jo ottanut asian puheeksi... sanoi ettei halua että tapailet muita. Siinä kohtaa sinun olisi pitänyt saada oma suu auki.

Meillä meni tuohon vaiheeseen 5kk. Kumpikaan ei ollut alunperin mitenkään tosissaan kunhan nähtiin ja sekstailtiin silloin kun se molemmille sopi... sitten se oli vain nostettava kissa pöydälle ja kysyttävä onko tässä kyseessä jotain muutkin.

Jos ette oysyty asiasta puhumaan, niin millä te mitään muitakaan asioita saatte sovittua ikinä.

Vierailija

Olen vastaavassa tilanteessa eli tapailtu kaksi kuukautta 1-2 kertaa viikossa. Erotuksena tosin on, että minulla ei ole mitään tarvetta "virallistaa" suhdetta seurusteluksi. En itse tapaile muita enkä usko hänenkään, koska kävin katsomassa hänen nettideittiprofiiliaan noin viikko sitten (kyllä, ihan stalkkausmielessä), eikä hän ollut ollut aktiivisena ensitapaamisemme jälkeen. Mies on myös töiden, harrastusten ja lapsen vuoroasumisen vuoksi hyvin kiireinen, joten senkin puolesta on vaikea kuvitella hänen pyörittävän useita naisia. Hän on nähnyt joitain ystäviäni, puhuu avoimesti itsestään ja perheestään sekä on kiinnostunut minun taustoistani. Meillä on mukavaa yhdessä ja yhdessäoloomme kuuluu muutakin kuin seksiä. Toisaalta kumpikaan ei ole esimerkiksi ehdottanut Facebook-kaveruutta emmekä juuri ole viettäneet kokonaisia öitä yhdessä. Minulle tämä on oikein hyvä tilanne. Ehkä joskus puolen vuoden kohdalla voisin ajatella kyse olevan seurustelusta.

Vierailija

Mua on alkanut ärsyttämään sen verran, että pidän itseäni sinkkuna. Se tarkoittaa, että esim. baareissa unohdan kaikki tunteet tai siirrän ne sivuun. Tästä syystä olen mm. suudellut toisen miehen kanssa. En voi edes uskoa, ettei hän muka tekisi samoin jos joku kaunis nainen olisi kyseessä. Enkä pidä sitä edes vääränä, koska mehän ei seurustella. Jos sanoisi suoraan että seurustellaan, olisin tietysti uskollinen. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanut ärsyttämään sen verran, että pidän itseäni sinkkuna. Se tarkoittaa, että esim. baareissa unohdan kaikki tunteet tai siirrän ne sivuun. Tästä syystä olen mm. suudellut toisen miehen kanssa. En voi edes uskoa, ettei hän muka tekisi samoin jos joku kaunis nainen olisi kyseessä. Enkä pidä sitä edes vääränä, koska mehän ei seurustella. Jos sanoisi suoraan että seurustellaan, olisin tietysti uskollinen. Ap

Miksi sinä odotat miehen tekevän ja sanovan? Etkö ole täysivaltainen aikuinen ihminen sinäkin? Ja mieshän on jo sanonut......

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää väen vängällä nuolla muita vain siksi, että toinenkin saattaa niin tehdä? Voittaako siinä jotain, jos paljastuu, että toisellakin on ollut muita? Minun käytökseeni ei vaikuta mitenkään se, onko suhde virallinen seurustelusuhde vai en. Jos olen kiinnostunut jostain, ei minun tee muita mieli, eikä tämä riipu siitä, mitä toinen osapuoli mahdollisesti tekee. Olen vastaaja numero 4.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen vastaavassa tilanteessa eli tapailtu kaksi kuukautta 1-2 kertaa viikossa. Erotuksena tosin on, että minulla ei ole mitään tarvetta "virallistaa" suhdetta seurusteluksi. En itse tapaile muita enkä usko hänenkään, koska kävin katsomassa hänen nettideittiprofiiliaan noin viikko sitten (kyllä, ihan stalkkausmielessä), eikä hän ollut ollut aktiivisena ensitapaamisemme jälkeen. Mies on myös töiden, harrastusten ja lapsen vuoroasumisen vuoksi hyvin kiireinen, joten senkin puolesta on vaikea kuvitella hänen pyörittävän useita naisia. Hän on nähnyt joitain ystäviäni, puhuu avoimesti itsestään ja perheestään sekä on kiinnostunut minun taustoistani. Meillä on mukavaa yhdessä ja yhdessäoloomme kuuluu muutakin kuin seksiä. Toisaalta kumpikaan ei ole esimerkiksi ehdottanut Facebook-kaveruutta emmekä juuri ole viettäneet kokonaisia öitä yhdessä. Minulle tämä on oikein hyvä tilanne. Ehkä joskus puolen vuoden kohdalla voisin ajatella kyse olevan seurustelusta.

Meillä ihan samanlaista, paitsi mies ei ole ollut nettideittisivustolla ja ei me olla Facebookissa tai muuallakaan. Öitä toki välillä yhdessä. Mekään ei edes joka kerta harrasteta seksiä kun tapaamme. Aina kun olemme yhdessä tuntuu että olisimme tiivis pari. Mutta näin erossa ollessa tuntuu, että mitähän tästä oikein tulee. Eipä miehelläkään olisi oikein aikaa toisiin naisiin, paitsi joku pikainen pano korkeintaan. Tää nyt ei olekaan se pointti, vaan haluaisin seurustella. Sitten miehellä ei saisi olla muita. Nyt mielestäni saa, enkä voisi paljoa suuttua jos näin olisi. Ei nyt varmasti kertoisikaan, mutta silti. Haluan vaan edetä tässä suhteessa. Ap

Vierailija

On tavattu kerran ja vaihdettu kuulumisia viesteillä lähes päivittäin  yli kk ja on kerrottu, että pidetään toisistamme. Tätä pidän tutustumisvaiheena. Ei tietenkään tässä vaiheessa olisi kiellettyä olla yhteyksissä moniin muihinkin, jos haluaa, mitään ei ole luvattu. Itselläni ei ole mielenkiintoa muihin. Jos päätetään alkaa seurustella, tulee seksi mukaan vasta siinä vaiheessa. Seksistä on kyllä puhuttu paljonkin, mutta en halua edetä liian nopeasti, etenkään kun en ole varma tuon toisen tunteista. Hyvä ihmissuhde voi kaatua, jos seksi mukana liian pian. Näin mun kohdalla, muut tekee miten tykkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää väen vängällä nuolla muita vain siksi, että toinenkin saattaa niin tehdä? Voittaako siinä jotain, jos paljastuu, että toisellakin on ollut muita? Minun käytökseeni ei vaikuta mitenkään se, onko suhde virallinen seurustelusuhde vai en. Jos olen kiinnostunut jostain, ei minun tee muita mieli, eikä tämä riipu siitä, mitä toinen osapuoli mahdollisesti tekee. Olen vastaaja numero 4.

Mua pelottaa, ettei mies lopulta haluakaan seurustella. Ja, että tuhlaa vain aikaani. Ehkä en sitten tuntisi itseäni niin sinisilmäiseksi kun en olekaan ottanut niin tosissani miestä. Puoli vuotta on melko pitkä aika ja sitten jos kaikki tyssääkin siihen. En nyt kuitenkaan enää ajatellut olla muiden miesten kanssa. Mutta kuljen edelleen silmät avoinna. En halua pettyä niin pahasti mitä kerran aiemmin. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa, ettei mies lopulta haluakaan seurustella. Ja, että tuhlaa vain aikaani. Ehkä en sitten tuntisi itseäni niin sinisilmäiseksi kun en olekaan ottanut niin tosissani miestä. Puoli vuotta on melko pitkä aika ja sitten jos kaikki tyssääkin siihen. En nyt kuitenkaan enää ajatellut olla muiden miesten kanssa. Mutta kuljen edelleen silmät avoinna. En halua pettyä niin pahasti mitä kerran aiemmin. Ap

Jos kaikki tosiaan tyssää, onko sinulla parempi mieli, jos olet säätänyt muiden kanssa? En oikein usko tähän, ja voi olla, että jos mies kuulee näistä baaritouhuistasi, loppuu homma siihen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa mitään aikahaarukkaa. Itse edellytän seurustelun alkavan kun seksiä on ollut. Jos se ei miehelle käy, niin sitten ei enää tapailla. Aina on käynyt.

Öh tuota... jos esim. on lähdetty baarista samaan osoitteeseen ja seksiäkin on ollut, niin en tuosta tilanteesta ihan heti aamusta lähtisi ajattelemaan että tämä on nyt seurustelua...

Vierailija

Mä haluan tutustua mieheen rauhassa ennen kuin seksiä aletaan harrastaa . Toki tiedän sisareni, joka meni eka iltana petipuuhiin tulevan kumppaninsa kanssa ja ovat nyt olleet aviossa 10v.

Kaikki tapailut ei jatku seurusteluun, omalla kohdalla tärkeää tietää, missä mennään, ettei anneta vääriä odotuksia. Ellei kiinnosta, poistetaan numerot ja muut yhteydet. Jos mies ei ehdota treffejä esim. parin viikon tuttavuuden jälkeen, on kyseessä ajanhukkaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat