Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen toinen nainen, kysyttävää?

Vierailija

Kysyä saa ihan mitä tahansa mieleen tulee!

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Kaikkea hyvää sinulle. Miehenikin alkoi pitää kesällä salasuhdetta kaltaisesi naisen kanssa. Nainen hehkuttaa useamman kertaa päivässä onneaan ja rakkauttaan ja ihanaa, kun ei tarvitse enää salata suhdetta. Naisella useita teini-iän ohittaneita lapsia ja montakohan parisuhdetta. Ei siinä mitään, nainen onkin varmasti onnellinen, mutta ex-mieheni näyttää alakuloiselta ja 10v vanhentuneelta ja lähipiiri huolissaan lisääntyneestä alkoholin käytöstä. Mutta, ei ole minun ongelmiani. 

Suhteet voi aloittaa vapaana ollessakin, ajastaan pettäminen kolahtaa omaan nilkkaan ja valitettavasti lapset saavat siitä osansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miltää tuntuu olla lortto, joka koettaa rikkoa toisten perheen itsekkyydellään?!

Haha, en minä perhettä ole rikkomassa, miehellä ei ole kuin avovaimo. kumma kun täällä mainitsee olevansa toinen nainen niin jollain kilahtaa... Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hyvää sinulle. Miehenikin alkoi pitää kesällä salasuhdetta kaltaisesi naisen kanssa. Nainen hehkuttaa useamman kertaa päivässä onneaan ja rakkauttaan ja ihanaa, kun ei tarvitse enää salata suhdetta. Naisella useita teini-iän ohittaneita lapsia ja montakohan parisuhdetta. Ei siinä mitään, nainen onkin varmasti onnellinen, mutta ex-mieheni näyttää alakuloiselta ja 10v vanhentuneelta ja lähipiiri huolissaan lisääntyneestä alkoholin käytöstä. Mutta, ei ole minun ongelmiani. 

Suhteet voi aloittaa vapaana ollessakin, ajastaan pettäminen kolahtaa omaan nilkkaan ja valitettavasti lapset saavat siitä osansa.

Sille ei tosiaan voi mitään jos toisella on jotain jo valmiina, kun sattuu toiseen ihastumaan.. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko ollenkaan lapsia jos sellaisia on tahtomattaan tuohon kolmiodraamakuvioon joutunut?

Ei ole lapsia kummallakaan. ap

Vierailija

Miehen nimi? Sinun nimesi? Miehen tyttöystävän/vaimon nimi? Paikkakuntanne? Ikänne? Älä tuu tänne ap huutelemaan mitään jos ei ole pokkaa näihin vastata. Ja sullahan sitä pokkaa tuntuis olevan. Ja vielä ylpeeki oot "saavutuksestas" hyi!

Vierailija

Mitä sä tekisit jos mies sanois sulle joku päivä et kiitis seurasta, sain mitä halusin eli vähä actionia elämään. Kerroin vaimolle kaiken ja hän antoi anteeksi. Jatkamme vaimon kanssa nyt kahdestaa. Vaimo käski kertoa sellaisia terveisiä että kiitos seksielämämme parantamisesta ja rakkautemme on nyt syvempää kuin koskaan.

Vierailija

Onpa munaton mies. Siinäpä sitä onkin jaettavaa oikein kahdelle naiselle. Teidän kahden naisen välillä on vain se ero, että sinä jo tiedät miehen munattomuuden, mutta se avopuoliso ei vielä tiedä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onpa munaton mies. Siinäpä sitä onkin jaettavaa oikein kahdelle naiselle. Teidän kahden naisen välillä on vain se ero, että sinä jo tiedät miehen munattomuuden, mutta se avopuoliso ei vielä tiedä.

Minulle on ihan sama masturboiko mies vessapaperiin vain johonkin naiseen. t.avovaimo

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat