Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toinen nainen, kysyttävää?

Vierailija
19.10.2015 |

Kysyä saa ihan mitä tahansa mieleen tulee!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltää tuntuu olla lortto, joka koettaa rikkoa toisten perheen itsekkyydellään?!

Vierailija
2/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinulle. Miehenikin alkoi pitää kesällä salasuhdetta kaltaisesi naisen kanssa. Nainen hehkuttaa useamman kertaa päivässä onneaan ja rakkauttaan ja ihanaa, kun ei tarvitse enää salata suhdetta. Naisella useita teini-iän ohittaneita lapsia ja montakohan parisuhdetta. Ei siinä mitään, nainen onkin varmasti onnellinen, mutta ex-mieheni näyttää alakuloiselta ja 10v vanhentuneelta ja lähipiiri huolissaan lisääntyneestä alkoholin käytöstä. Mutta, ei ole minun ongelmiani. 

Suhteet voi aloittaa vapaana ollessakin, ajastaan pettäminen kolahtaa omaan nilkkaan ja valitettavasti lapset saavat siitä osansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää. Olet huttura. 👢👄

Vierailija
4/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko ollenkaan lapsia jos sellaisia on tahtomattaan tuohon kolmiodraamakuvioon joutunut?

Vierailija
5/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Minäkin olin vielä hetki sitten, ei ollut hääviä.

Vierailija
6/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltää tuntuu olla lortto, joka koettaa rikkoa toisten perheen itsekkyydellään?!

Haha, en minä perhettä ole rikkomassa, miehellä ei ole kuin avovaimo. kumma kun täällä mainitsee olevansa toinen nainen niin jollain kilahtaa... Ap

Vierailija
7/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hyvää sinulle. Miehenikin alkoi pitää kesällä salasuhdetta kaltaisesi naisen kanssa. Nainen hehkuttaa useamman kertaa päivässä onneaan ja rakkauttaan ja ihanaa, kun ei tarvitse enää salata suhdetta. Naisella useita teini-iän ohittaneita lapsia ja montakohan parisuhdetta. Ei siinä mitään, nainen onkin varmasti onnellinen, mutta ex-mieheni näyttää alakuloiselta ja 10v vanhentuneelta ja lähipiiri huolissaan lisääntyneestä alkoholin käytöstä. Mutta, ei ole minun ongelmiani. 

Suhteet voi aloittaa vapaana ollessakin, ajastaan pettäminen kolahtaa omaan nilkkaan ja valitettavasti lapset saavat siitä osansa.

Sille ei tosiaan voi mitään jos toisella on jotain jo valmiina, kun sattuu toiseen ihastumaan.. ap

Vierailija
8/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko ollenkaan lapsia jos sellaisia on tahtomattaan tuohon kolmiodraamakuvioon joutunut?

Ei ole lapsia kummallakaan. ap

Vierailija
9/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nimi? Sinun nimesi? Miehen tyttöystävän/vaimon nimi? Paikkakuntanne? Ikänne? Älä tuu tänne ap huutelemaan mitään jos ei ole pokkaa näihin vastata. Ja sullahan sitä pokkaa tuntuis olevan. Ja vielä ylpeeki oot "saavutuksestas" hyi!

Vierailija
10/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä mies ei eroa?!

Vierailija
11/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät olevasi toinen, etkä vain joku joka mahtuu TOP10 listalle?!

Vierailija
12/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä tekisit jos mies sanois sulle joku päivä et kiitis seurasta, sain mitä halusin eli vähä actionia elämään. Kerroin vaimolle kaiken ja hän antoi anteeksi. Jatkamme vaimon kanssa nyt kahdestaa. Vaimo käski kertoa sellaisia terveisiä että kiitos seksielämämme parantamisesta ja rakkautemme on nyt syvempää kuin koskaan.

Vierailija
13/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa munaton mies. Siinäpä sitä onkin jaettavaa oikein kahdelle naiselle. Teidän kahden naisen välillä on vain se ero, että sinä jo tiedät miehen munattomuuden, mutta se avopuoliso ei vielä tiedä.

Vierailija
14/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani siitä, että sinulla on heikko itsetunto.

Vierailija
15/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa munaton mies. Siinäpä sitä onkin jaettavaa oikein kahdelle naiselle. Teidän kahden naisen välillä on vain se ero, että sinä jo tiedät miehen munattomuuden, mutta se avopuoliso ei vielä tiedä.

Minulle on ihan sama masturboiko mies vessapaperiin vain johonkin naiseen. t.avovaimo

Vierailija
16/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, eikö inhota tieto siitä, että mies panee vaimoaan samalla tavalla kuin sinua?

Vierailija
17/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse. Miten tapasitte? Onko eka kerta kun olet toinen nainen? Pidätkö miehestä muutenkin, onko tunteita, vai pelkästään hyvää seksiä? Kauanko tuota on jatkunut ja miten kaikki sai alkunsa?

Vierailija
18/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen nimi? Sinun nimesi? Miehen tyttöystävän/vaimon nimi? Paikkakuntanne? Ikänne? Älä tuu tänne ap huutelemaan mitään jos ei ole pokkaa näihin vastata. Ja sullahan sitä pokkaa tuntuis olevan. Ja vielä ylpeeki oot "saavutuksestas" hyi!

Ja mitähän sinä noilla tiedoilla teet? nimiä tai paikkakuntaa en kerro, mies on 34 ja minä 20, tyttöystävä 30.

Vierailija
19/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuomitse. Miten tapasitte? Onko eka kerta kun olet toinen nainen? Pidätkö miehestä muutenkin, onko tunteita, vai pelkästään hyvää seksiä? Kauanko tuota on jatkunut ja miten kaikki sai alkunsa?

Ollaan tunnettu ihan lapsesta asti, nyt myöhemmin olemme samassa työpaikassa. On tunteita molemmin puolin mutta miehellä pitkä suhde takana naisensa kanssa, ja meidän juttu on ihan uusi, niin ei uskalla toistaiseksi tehdä mitään radikaalia. Kaikki sai alkunsa työpaikalla, oli molemminpuolista tuijottelua ja kiusoittelua, mutta yhtenä viikonloppuna sitten näimme vapaa-ajalla. On ihan ensimmäinen kerta kun olen toinen nainen, enkä ikinä enää tähän ryhtyisi uudestaan. Kiva kuulla, että et ole heti tuomitsemassa, vaikka väärinhän tämä on. Ap

Vierailija
20/46 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, eikö inhota tieto siitä, että mies panee vaimoaan samalla tavalla kuin sinua?

Heillä ei seksiä ole ollut aikoihin, mutta vaikka olisi niin ei haittaisi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme