Miksi mies haluaa seksiä kanssani vaikka painan 120kg?

Vierailija

Mistä hänen halunsa voi johtua?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Meistä pyöreämmistäkin tykätään..siitä ei pääse minnekkään.. 

Enkä voi valittaa, että näin vanhempanakaan kiinnostus vähenisi.. on ollut vientiä deittimarkkinoillakin, eikä ole valittamista tässä nykyisessä parisuhteessakaan.. Kummasti mies vain tahtoo ja tahtoo.. Jos kerran näin on hyvä, niin sitten on.. 

Vierailija

Miksi ei haluaisi?! Kyllä me pyöreämmätkin olemme omalla tavallamme seksikkäitä, vaikka nykyään ihannoidaan muka vaan laihuutta.

Vierailija

No joillekin riittää, kunhan saa....  No ei oikeesti! Miksi ei haluaisi? Olet varmasti ihana ihminen, vaikka painat 120 kiloa! Kaikki ei ole ulkonäön palvojia ja toisaalta joka vartalotyypille riittää ihailijansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei haluaisi?! Kyllä me pyöreämmätkin olemme omalla tavallamme seksikkäitä, vaikka nykyään ihannoidaan muka vaan laihuutta.

10 kilon ylipaino on pyöreyttä, ei tuplapaino!

Mutta makuja on erilaisia

Vierailija

Meillä miehillä on kaikenlaisia fetissejä. Jotkut kiihottuu kovasti läskeistä. Varmaan se mies myös tykkää sinusta muutenkin, ei kai ulkonäkö ole tärkein juttu kuitenkaan? 

Vierailija

Ei saa muualta ja seksi on perustarve Totuus on se että sinuun pitäisi laihtua. Ainakin 50 kiloa. Sori. Myönnä se itsellesi. Tuollainen paino on valtava terveysriski.

Vierailija

Koska olet KUUMA ja osaat olla seksikäs kaikkine kiloinesi. Seurustelin muinoin todella pyöreän naisen kanssa, ihastuin hänen nauruunsa ja rakastuin luonteeseen. Seksi oli todella hyvää kun molemmilla oli se tärkein sukupuolielin kunnossa. Eli aivot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei saa muualta ja seksi on perustarve Totuus on se että sinuun pitäisi laihtua. Ainakin 50 kiloa. Sori. Myönnä se itsellesi. Tuollainen paino on valtava terveysriski.

Saisi kyllä muualta. Ennen minua hänellä oli hoikkia tyttöystäviä silti otti minut vaimokseen ja vaimona olen ollut jo 15v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisi kyllä muualta. Ennen minua hänellä oli hoikkia tyttöystäviä silti otti minut vaimokseen ja vaimona olen ollut jo 15v.

Varmaan pitää sinusta. Älä kuitenkaan kiellä itsestäsi totuutta olet vaarallisen ylipainoinen ja asialle kannattaa tehdä jotain!!!!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat