Miksi toi Minna Kuukka on Rajalan seurana RadioNovan aamussa :/

ex-Ylex kuuntelija

Selvästi jarruna poikien keskusteluissa. Kahdestaan noilta tulisi paljon viihdyttävämpi show.

Kommentit (11)

Vierailija

Muistan kun tämä Minna osallistui joskus aikoinaan Miss Suomi, Suomen Neito tms karsintoihin ja hehkutti itseään jossain haastattelussa jotenkin siihen tyyliin että Suomi saisi hänestä sentään älykkään missin.

No jos miettii tätä päivää niin ei tuo radiotyö mitään älykkyyttä kyllä vaadi, ainoastaan semmoista että sitä rakastaa oman äänensä kuuntelemista.

Vierailija

Joo muistan Minnan missiajat. Hän luki saksaa ja ranskaa Turun yliopistossa. Sitten 1991 hän voitti Miss Globe -kisan. Missihullussa Suomessa se riitti että pääsi televisiotöihin käsiksi ja mediatöillä Minna on sen jälkeen itsensä elättänyt.

Ei , en kuuntele jotain typerää aamu-ohjelmaa radiossa. Sääli sinänsä, että älykäs nainen tienaa paskaa jauhamalla radiossa isot summat.

Vierailija

Olen ap:n kanssa erittäin paljon samaa mieltä! Minnaa ei jaksa kuunnella, siksi jää Nova väliin. Se ääni on löysä! Ja huumori nolla.

Vierailija

Mua ärsyttää kun se näköjään edelleen ratsastaa tolla MissGlobe voitolla (siis 25 vuoden takaisella jutulla...) Tai näin jonkun mainoksen tosta aamushowsta ja siinähn se poseeras poikien keskellä nätisti meikattuna ja missin nauhaa ja pokaalia kannatellen... Ironista vähän tosin kun on onnistunut varmaan kolminkertaistamaan painonsa tässä välissä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää kun se näköjään edelleen ratsastaa tolla MissGlobe voitolla (siis 25 vuoden takaisella jutulla...) Tai näin jonkun mainoksen tosta aamushowsta ja siinähn se poseeras poikien keskellä nätisti meikattuna ja missin nauhaa ja pokaalia kannatellen... Ironista vähän tosin kun on onnistunut varmaan kolminkertaistamaan painonsa tässä välissä...

Sen on tarkoitus ollakin ironiaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Urpo, no ehkä just siksi noissa kampeissa, kun tasaisin väliajoin joku taivastelee Minnan lihomista sitten missivuosien, itseironiaa nääs.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen on tarkoitus ollakin ironiaa.

Niin no enkös mä just sanonut, että ironista...

Vierailija

Minä taas tykkään Minnan rauhallisesta äänestä aamulla.  Mukava trio!! :))

En jaksaisi aamulla kamalaa puhetulvaa kuunnella. Näin on hyvä. Annika Metsäketo oli myös hyvä, harmi kun pistivät pois. Ellu Kottonen ja se toinen lähes samalla nuotilla puhuva nainen ei nappaa yhtään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat