Miksi mies haluaa seksiä kanssani vaikka painan 120kg?
Kommentit (34)
Haluaa työntää pippeliään pyöreään reikään. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Meistä pyöreämmistäkin tykätään..siitä ei pääse minnekkään..
Enkä voi valittaa, että näin vanhempanakaan kiinnostus vähenisi.. on ollut vientiä deittimarkkinoillakin, eikä ole valittamista tässä nykyisessä parisuhteessakaan.. Kummasti mies vain tahtoo ja tahtoo.. Jos kerran näin on hyvä, niin sitten on..
XD Voit siis jatkossakin mättää ilman huolen häivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa pillua keneltäkään muulta.
Kumma juttu, koska on hyvin koulutettu, hoikka, hyvässä asemassa, miksi ei saisi keneltäkään muulta?
Henkiset syyt. Lerpahtaa, jos naisesta tulee liikaa suoristuspaineita? Sinua voi panna estoitta.
Onhan niitä perversioita kaikenlaisia. Joku haluaa panna muovinukkea, joku lammasta, joku vanhaa kumisaapasta ja joku lihavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, koska on hyvin koulutettu, hoikka, hyvässä asemassa, miksi ei saisi keneltäkään muulta?
Henkiset syyt. Lerpahtaa, jos naisesta tulee liikaa suoristuspaineita? Sinua voi panna estoitta.
Ok vai niin. Miksihän hänellä sitten oli aina ennen minua ollut hoikkia tyttöystäviä?
Vierailija kirjoitti:
pitää SINUSTA! S uurempi kysymys on, että mistä johtuu ruokahalusi
Pidän minäkin äidistäni, isästäni ja veljestäni, mutta en minä halua seksiä heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän minäkin äidistäni, isästäni ja veljestäni, mutta en minä halua seksiä heidän kanssaan.
Enkä minä myöskään halua seksiä ystävieni tai pizzakuskin kanssa vaikka pidän heistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok vai niin. Miksihän hänellä sitten oli aina ennen minua ollut hoikkia tyttöystäviä?
Jaa no sitten. Jos hän ei arvioi ihmistä ulkonäön perusttella, vaan persoonan? Tai sitten vain yksinkertaisesti hänestä on kivaa työntää vehjettään reikään ja se ehto sinussa täyttyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä myöskään halua seksiä ystävieni tai pizzakuskin kanssa vaikka pidän heistäkin.
Etkö?
No, olen 165/105 ja mies ei usko että painan nii paljon ja pitää seksikkäänä. Itse pidän itseäni ällönä, mutta mies tykkää tisseistä ja (suhteessa) kapeasta vyätäröstä, kahvat, läskipeppu ja megajättijalat jättää ihan huomiotta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, huh. Noin tuhdin naisen kanssa en uskaltaisi olla alla. Lievä ylipaino ei haittaa mitään mutta tuo on jo vaarallista. Joillakin on fetissejä kenkiin, vaatteisiin läskiin jne.
Pakko kertoa yksi hiton hauska juttu. Kaksi reilusti lihavaa olivat harrastamassa seksiä kun sohva hajosi alle. Muija oli jäänyt sen sohvan sisälle jumiin eikä auttanut kuin soittaa apua. Yksi näistä auttajista on mun tuttu ja siltä kuulin tämän episodin. Akka oli huutanut ja kiroillut kun apuun tulleet eivät pystyneet pidättelemään nauruaan.
Olipa hauska juttu. Meillä mies on hyvin hoikka, ei siis ole kaksi läskiä panemassa vaan läski ja hoikka.
Mikä vitun MEILLÄ MIES? XD Huoh... MEILLÄ MEILLÄ MEILLÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, huh. Noin tuhdin naisen kanssa en uskaltaisi olla alla. Lievä ylipaino ei haittaa mitään mutta tuo on jo vaarallista. Joillakin on fetissejä kenkiin, vaatteisiin läskiin jne.
Pakko kertoa yksi hiton hauska juttu. Kaksi reilusti lihavaa olivat harrastamassa seksiä kun sohva hajosi alle. Muija oli jäänyt sen sohvan sisälle jumiin eikä auttanut kuin soittaa apua. Yksi näistä auttajista on mun tuttu ja siltä kuulin tämän episodin. Akka oli huutanut ja kiroillut kun apuun tulleet eivät pystyneet pidättelemään nauruaan.
Olipa hauska juttu. Meillä mies on hyvin hoikka, ei siis ole kaksi läskiä panemassa vaan läski ja hoikka.
Kyllä se vain oli hauska juttu. Kaveri vielä kertoi sen hyvin. Olivat kysyneet miten nainen sinne sohvan sisälle oli joutunut niin mies nolostuneesti kertoi miksi. Koita hyvä ihminen kuvitella reilusti yli satakiloinen kiukkuinen nainen sohvan sisällä jumissa. Sitä ei saatu muuten pois kuin vääntämällä sorkkaraudalla sen sohvan kulma auki.
Lihavia ihmisä on juuttunut vaikka mihin. Yksi tapaus oli new yorkissa jossa palomiehet joutui irrottamaan oviaukkoon juuttuneen miehen. Sitä luulisi löytyvän motivaatiota laihduttaa jos jää johonkin nolosti jumiin lihavuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Siis sehän on aivan parasta tuollainen xxxl nainen, oikein kiihottavaa.
t. m-50
No, jokaisella on oma mielipiteensä. Tuossa kasa erilaisia vartaloita. Kukin voi valita suosikkinsa.
http://www.boredpanda.com/body-positivity-women-photography-american-be…