Huomenna haen itselleni apua, en jaksa enää.

ap

Vuosia olen aikonut, huomenna teen sen. Työnarkomaani mieheni on aamupäivän kotona ja hoitaa lapsia, toivottavasti saan ajan aamupäivälle. Muuten avun saanti taas lykkääntyy. Olen niin lopussa, en jaksa :'(

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Vihaan tuota sanontaa "asioilla on tapana järjestyä". Ei asioilla todellakaan ole tapana itsestään järjestyä. Siksihän ap:kin hakee apua, koska ne ei muuten järjesty.

ap

Olen ollut pienestä lapsesta asti masentunut. Muistan kun ehkä 6vuotiaana mietin että menen tielle makaamaan. Enää en ole itsetuhoinen, lähinnä vain ahdistaa ja pelottaa kaikki. Kärsin fyysisistä oireista. Olen ajatellut että kyllä pärjään ja asiat järjestyy, nyt luovutan.

ap

Pitääkö imetys lopettaa jos määrätään ahdistus/masennuslääkkeet? Onko ne kaikki sellaisia että ei saa olla raskaana tai imettää? Haaveillaan vauvastakin vielä, ehkä kuitenkin pitäisi saada itsensä kuntoon ensin. Rakastan lapsiani niin paljon :'(

Vierailija

Hienoa ap! Onnea avun saamiseen!

Suomalaisten pitäisi päästä eroon siitä ajatusmallista, että avun pyytäminen on heikkoutta, ja apua saa pyytää vasta, kun on jo ihan loppuun palanut. Avun pyytämisessä ei ole mitään heikkoa tai väärää. Jokainen tarvitsee joskus jossain asiassa apua.

Vierailija

HEI

Tuskin saat aikaa huomiseksi, mutta ota seuraava,minkä saat. Älä jätä ajan varaamista enää seuraavaan päivään, sillä seuraavia päiviä on ajan jatkumossa loputtomasti, etkä saa apua ikinä.

ap

kiitos ihanista viesteistä. Minulla on lähipiirissä ihmisiä jotka ovat laukoneet näitä "ota itseä niskasta kiinni", "reipastu" ym kommentteja. Tehty selväksi että masennus on laiskuutta. Se on painanut vain syvemmälle ja saanut aikaan lisää itsesyytöksiä. Se on vain fakta että koko elämäni on ollut todella rankka enkä koskaan ole saanut kunnolla apua. Nyt on pakko hakea, jo lasteni takia.

ap

Kyllä, aion ottaa heti seuraavan ajan minkä saan. Ahdistaa vain kun pitää sitten viedä lapset anopille jos en nyt pääse, anoppi on superihminen eikä ymmärrä miten olen näin vähästä loppu, vaikka ei hän edes tiedä elämääni. En tiedä minkä menon valehtelisin syyksi.

Vierailija

Jos et halua kertoa anopille, niin sanot, että menet lääkäriin. Se on sinun oma asiasi. Apua nyt tarvitset. Hienoa, että haet apuja.

ja sitten, kun siltä tuntuu, niin kerrot, että olet loppu rättiväsynyt ja masentunut. Tai sitten pidät omana tietonasi ja kerrot kenelle haluat, jos haluat, jos siltä tuntuu.

superihmisetkin on vain ihmisiä...etkös sinäkin ole tähän asti ollut superihminen ja nyt tuli se homma katsottua ja alkaa uusi vaihe.ehkä anopillakin voi olla eri vaiheita.

voimia sinulle. 

Vierailija

Sano meneväsi hammaslääkäriin tai gynekologille vaikka mitä se hänelle kuuluu. ..hyvä kun haet apua. Suosittelen yksityistä psykiatria. Saat heti apua. Kela korvaa osan käynnistä. Se on sen arvoista. Mulla kokemusta. Tee se. Voimaa !!

ap

Kiitos. Anoppi tietää niin kaiken meidän perheen asioista, huoh... Ehkä sanon että olen niin väsynyt tai neuvottelen miehen kanssa, jos hän voisi yhtään joustaa töistä. Miten tuo yksityinen toimii? Minun pitäisi kai heti löytää joku psykologi? Täällä pikkukaupungissa ei taida edes olla yksityistä..

ap

On muuten todella inhottavaa kun av hiljenee klo 23, minulla on ahdistus yleensä silloin pahimmillaan. Olen saanut lapset nukkumaan ja ajatukset vain pyörii samaa mustaa ympyrää, täältä olen monesti saanut apua ja tukea.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat