Miehet alkakaa värjäämään tukkaanne!
Mua rasittaa katsoa maantienharmaita urposti leikattuja tukkia. Mustatukkaset on hot.
Kommentit (26)
Ei me suomalaiset haluta näyttää partalapsilta tai 'seurueen' edustajilta. Valkoinen rotu on maailman valo.
-Mies 29v + 1v-
Mies 29v kirjoitti:
Ei me suomalaiset haluta näyttää partalapsilta tai 'seurueen' edustajilta. Valkoinen rotu on maailman valo.
-Mies 29v + 1v-
No ketään ei kiinnosta mitä ruma mies ajattelee
Naisten pakkomielle hiustenvärjäämiseen on mennyt naurettavuuksiin, kampaajalle maksetaan 130 euroa kuussa.
Olen muutaman kerran nuorempana värjännyt, kertaakaan en ollut tyytyväinen tulokseen. Enää en värjää, luonnollinen väri näyttää itse asiassa paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pakkomielle hiustenvärjäämiseen on mennyt naurettavuuksiin, kampaajalle maksetaan 130 euroa kuussa.
Olen muutaman kerran nuorempana värjännyt, kertaakaan en ollut tyytyväinen tulokseen. Enää en värjää, luonnollinen väri näyttää itse asiassa paremmalta.
Harva siitä viitsi maksaa. Itse värjään kerran kuussa, mutta laitan värin kotona. Ei mene kuin vähän päälle kymppi kuussa.
Itselläni siitä tylsä tilanne, että näytän luonnonvärissä todella pahalta. Luonnonvärini on vähän kellertävä maantieblondi, ja se saa ihon näyttämään sairaalloisen punaiselta ja epätasaiselta. Mahonginpunertava tai neutraali ruskea sopii paljon paremmin kuin luonnonväri.
Yök miten epämiehekästä kaikki hiusten värjäämiset jne. Miehen täytyy pitää hygieniastaan huolta ja vähän katsoa ettei näytä ihan resupekalta mutta muuten oman ulkonäön miettiminen ja tuijottaminen on noloa ja turn off.
Ei suomalaisia miehiä kiinnosta näyttää seksikkäiltä tai hyvännäköisiltä.
Ja sitten ihmettelette, että ette saa edes pillua naisilta. Vittu katsokaa peiliin missä se syy siihen on.