Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet alkakaa värjäämään tukkaanne!

Vierailija
17.10.2015 |

Mua rasittaa katsoa maantienharmaita urposti leikattuja tukkia. Mustatukkaset on hot.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaisia miehiä kiinnosta näyttää seksikkäiltä tai hyvännäköisiltä.

Ja sitten ihmettelette, että ette saa edes pillua naisilta. Vittu katsokaa peiliin missä se syy siihen on.

Vierailija
22/26 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me suomalaiset haluta näyttää partalapsilta tai 'seurueen' edustajilta. Valkoinen rotu on maailman valo.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Ei me suomalaiset haluta näyttää partalapsilta tai 'seurueen' edustajilta. Valkoinen rotu on maailman valo.

-Mies 29v + 1v-

No ketään ei kiinnosta mitä ruma mies ajattelee

Vierailija
24/26 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pakkomielle hiustenvärjäämiseen on mennyt naurettavuuksiin, kampaajalle maksetaan 130 euroa kuussa.

Olen muutaman kerran nuorempana värjännyt, kertaakaan en ollut tyytyväinen tulokseen. Enää en värjää, luonnollinen väri näyttää itse asiassa paremmalta.

Vierailija
25/26 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pakkomielle hiustenvärjäämiseen on mennyt naurettavuuksiin, kampaajalle maksetaan 130 euroa kuussa.

Olen muutaman kerran nuorempana värjännyt, kertaakaan en ollut tyytyväinen tulokseen. Enää en värjää, luonnollinen väri näyttää itse asiassa paremmalta.

Harva siitä viitsi maksaa. Itse värjään kerran kuussa, mutta laitan värin kotona. Ei mene kuin vähän päälle kymppi kuussa.

Itselläni siitä tylsä tilanne, että näytän luonnonvärissä todella pahalta. Luonnonvärini on vähän kellertävä maantieblondi, ja se saa ihon näyttämään sairaalloisen punaiselta ja epätasaiselta. Mahonginpunertava tai neutraali ruskea sopii paljon paremmin kuin luonnonväri.

Vierailija
26/26 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök miten epämiehekästä kaikki hiusten värjäämiset jne. Miehen täytyy pitää hygieniastaan huolta ja vähän katsoa ettei näytä ihan resupekalta mutta muuten oman ulkonäön miettiminen ja tuijottaminen on noloa ja turn off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä