Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet alkakaa värjäämään tukkaanne!

Vierailija

Mua rasittaa katsoa maantienharmaita urposti leikattuja tukkia. Mustatukkaset on hot.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Mä oon it-alalla töissä ja jostain syystä meillä nuorilla koodareilla on hiustenvärjäysmuoti. En nyt tiedä onko se ponnarilla oleva ohut hiirenhäntä äärimmäisen kalpeaihoisella ja vaaleat kulmakarvat omaavalla nörttipojalla yhtään hotimpi mustaksi värjättynä kuin luonnonvärissäänkään. Tai se nelikymppisen hissukan näköisen nörtin päältä kaljuuntuva luumunvärinen tukka, yhdistettynä muuten äärimmäisen konservatiiviseen kauluspaitaiseen asiantuntija-lookiin...

Vierailija

Värjätyt hiukset on karseat naisillakin. Heti näkee, ettei ole aito väri. Keinotekoisen näköistä. Raidat ja kiiltosävyt vielä ymmärrän, mutta värjäyksellä/vaalennuksella tulee kaameaa jälkeä. Luonnollisen väriset sopii jokaiselle parhaiten. Suomalaiselle kastematonaamalle ei musta tukka sovi, vaikka kuinka laittaisi ruskeat piilarit ja oranssia itseruskettavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä oon it-alalla töissä ja jostain syystä meillä nuorilla koodareilla on hiustenvärjäysmuoti. En nyt tiedä onko se ponnarilla oleva ohut hiirenhäntä äärimmäisen kalpeaihoisella ja vaaleat kulmakarvat omaavalla nörttipojalla yhtään hotimpi mustaksi värjättynä kuin luonnonvärissäänkään. Tai se nelikymppisen hissukan näköisen nörtin päältä kaljuuntuva luumunvärinen tukka, yhdistettynä muuten äärimmäisen konservatiiviseen kauluspaitaiseen asiantuntija-lookiin...

Luumunvärinen (huutonaurut), juu tuo väri tökkää. Ja yleensäkin kaikki liian tummat sävyt harvenevissa hiuksissa ei sovi suomalaisten miesten kalpeaan naamaan.

Vierailija

Meidän isännän tukkaa on värjätty jo iät ajat ja täytyy sanoa, että kiva on nuorekasta miestä katsella. Ikää ukkokullalla on himpun verran yli puolensataa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Värjätyt hiukset on karseat naisillakin. Heti näkee, ettei ole aito väri. Keinotekoisen näköistä. Raidat ja kiiltosävyt vielä ymmärrän, mutta värjäyksellä/vaalennuksella tulee kaameaa jälkeä. Luonnollisen väriset sopii jokaiselle parhaiten. Suomalaiselle kastematonaamalle ei musta tukka sovi, vaikka kuinka laittaisi ruskeat piilarit ja oranssia itseruskettavaa.

Tämä!

Vierailija

Ei ole miehille yhtään sen terveellisempää kuin naisillekaan. Eikö nykyään tiedetä jo ihan tarpeeksi hiusvärien haitoista? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mua rasittaa katsoa maantienharmaita urposti leikattuja tukkia. Mustatukkaset on hot.

Ei miehiä oikein huvita tehdä mitään naisten takia, sen verran parempi itsetunto sillä sukupuolella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tummat hiukset ja tummanruskeat silmät. Mulle sopii musta väri.

En ole koskaan blondannut hiuksia. Ei sovi mulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Tuota ilmausta varten on tuolla laidassa peukutusnappi ->

Vierailija

Minua taas rasittaa näkyvä juurikasvu. Kummallakin sukupuolella. Voi vain kuvitella, miten moni mies kuljeskelisi viiden sentin mustien/vaaleiden/harmaiden juuriensa kanssa, kun eivät naisetkaan osaa pitää niitä piilossa käymällä käsittelyssä tarpeeksi usein.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat