Miehet alkakaa värjäämään tukkaanne!
Miehet alkakaa värjäämään tukkaanne!
klo 22:15 | 17.10.2015
Mua rasittaa katsoa maantienharmaita urposti leikattuja tukkia. Mustatukkaset on hot.
Lue keskustelun säännöt.
Mua rasittaa katsoa maantienharmaita urposti leikattuja tukkia. Mustatukkaset on hot.
Ladataan...
Sivut
Mites ku mun miehellä siili ja ohimoista kalju? Ja ite kyl sytyn ihan tosta maantienväristäkin....
Mä oon it-alalla töissä ja jostain syystä meillä nuorilla koodareilla on hiustenvärjäysmuoti. En nyt tiedä onko se ponnarilla oleva ohut hiirenhäntä äärimmäisen kalpeaihoisella ja vaaleat kulmakarvat omaavalla nörttipojalla yhtään hotimpi mustaksi värjättynä kuin luonnonvärissäänkään. Tai se nelikymppisen hissukan näköisen nörtin päältä kaljuuntuva luumunvärinen tukka, yhdistettynä muuten äärimmäisen konservatiiviseen kauluspaitaiseen asiantuntija-lookiin...
Miten värjään, kun pidän pään paljaana?
Jaa että Matti Nykäsestä mallia: http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/kuvat-matti-nykanen-ravay...
Ehkä mieluummin ei. Kestämistä jo siinäkin, että naiset värjäyttää lettinsä luonnottoman mustiksi.
Värjätyt hiukset on karseat naisillakin. Heti näkee, ettei ole aito väri. Keinotekoisen näköistä. Raidat ja kiiltosävyt vielä ymmärrän, mutta värjäyksellä/vaalennuksella tulee kaameaa jälkeä. Luonnollisen väriset sopii jokaiselle parhaiten. Suomalaiselle kastematonaamalle ei musta tukka sovi, vaikka kuinka laittaisi ruskeat piilarit ja oranssia itseruskettavaa.
Luumunvärinen (huutonaurut), juu tuo väri tökkää. Ja yleensäkin kaikki liian tummat sävyt harvenevissa hiuksissa ei sovi suomalaisten miesten kalpeaan naamaan.
Meidän isännän tukkaa on värjätty jo iät ajat ja täytyy sanoa, että kiva on nuorekasta miestä katsella. Ikää ukkokullalla on himpun verran yli puolensataa.
Tämä!
Voi kamala. Mun miehellä on harmaita hiuksia.
Tukka eli häpykarvat. Voi voi voi. Hiusten värjäämistä voisi ehkä harkitakin.
Ei ole miehille yhtään sen terveellisempää kuin naisillekaan. Eikö nykyään tiedetä jo ihan tarpeeksi hiusvärien haitoista?
Mulla on tummat hiukset ja tummanruskeat silmät. Mulle sopii musta väri.
En ole koskaan blondannut hiuksia. Ei sovi mulle.
Tuota ilmausta varten on tuolla laidassa peukutusnappi ->
Minua taas rasittaa näkyvä juurikasvu. Kummallakin sukupuolella. Voi vain kuvitella, miten moni mies kuljeskelisi viiden sentin mustien/vaaleiden/harmaiden juuriensa kanssa, kun eivät naisetkaan osaa pitää niitä piilossa käymällä käsittelyssä tarpeeksi usein.
No sanottakoon että joko mustatukka tai klanipää -ap
Mieluummin siistit ja oman väriset hiukset kuin joku riikinkukko selvästi värjätyin ja / tai temppuleikatuin hiuksin. Sama naisilla.
Mulle ei tule juurikasvua. Väri kuluu tasaisesti pois.
En taatusti! Minä en mitään myrkkyjä päähäni levittele.
Sivut