Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥♥KESÄKUUN KERTTULIT TORSTAINA♥♥

09.02.2006 |

HUOMENIA

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#ff6600]tuossa yhessä vaiheessa tuntui että olin aina aloittelemassa ja lopettelemassa pinoa ja nyt oonkin pitänyt aikas hyvin taukoa tuosta :D

jee!! huomenna neuvola...tosin en minäkään tuota kovin innokkaasti odottele (kun ei siellä EDES ultrata) ;). mutta tytöt nauttii kun pääsevät sinne leikkimään :) ja siksi minäkin odotan tuota innokkaammin.

kovasti tekis mieli mennä päivittelemään tuota esittely listaa :D...

voisin ehkä käydä kattomassa taas niitä puuttuvia tietoja ja tuoda tännekkin sitten sitä listaa...kun tätä käy kuitenkin lukemassa huomattavasti useampi kerttunen

NIMISTÄ: noin, kun nimistä on ollut puhetta...oletteko kukaan menettäneen suunnittelemaanne nimeä??

sekava kysymys :DD

tarkoitan siis sitä että olette vaikka nuorena päättäneet jonkun nimen jonka haluatte antaa sitten aikuisena lapsellenne ja kun tämän aika on tullut, niin joku tuttava/sukulainen on antanut lapselleen juurin SEN nimen??

no mulla on :((

ala asteella jo päätin että tyttöni nimeksi tulee sitten RONJA (ryövärintytär) ja snif kaverinkaveri kerkesi tuon nimen antamaan vain muutama vuosi ennen ekaa lastamme!

kyllä harmitti!

lauantaina olis sitten se kirppis (minttutiellä) tai siis varasin samointein LA-SU jotta pääsis noista tavaroista eroon.

taas on semmoinen olo kun kattoo tota laatikko/säkki kasaa tossa eteiskäytävällä että kunhan noita ei tarvii ainakaan raahata enää kotiin. niin vois antaa vaikka ilmatteex :)

omanapa: potkii,potkii ja potkii :D

olo on mitä mainioin jos ei lasketa sitä kun on maannut sohvalla ja siitä kun nousee, ei pysty astumaan kun jonnekkin tuonne lonkkien/nivusten seutuville sattuu ja vihloo niin hirmuisesti!! tuo menee kyllä ohi sitten kun on hetken ollut seisoma asennossa

jokohan nyt ois tullu lörpöteltyä tälle aamulla tarpeeksi :D

käyn kattomassa tuota meitin esittely pinkkaa seuraavaksi ja toivottelenkin siis nyt:

[size=3]♥ihanaa torstai päivän alkua kesäkuun odottajille!♥[/size]

krisse, tytöt ja Alli/u rv21+5

Vierailija
2/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti nukutun yön jälkeen yllättävän helposti hereillä... Poika on vissiin vaihtanu aamuvuoroon, 6.40 pomppas ylös... Sain vitkuteltua vartin yli 7än sängyssä......... Mut ois kyllä tehny mieli nukkua VÄHÄN pitempään....

Viime yönä sisustin unissani taloo. Etitään sitä omakotitaloo ja eilen tuli soitto 4v vanhasta talosta, jonka hintapyyntö on kyllä enemmän ku on aateltu, mut siltiki... Lastenhuoneen kalusteita mietin jo...

Oma (.) jatkaa futistreenejään... Eilen nauroin hammaslääkärissä, et ikinä ei oo yhtä kovaa potkinu, ku yhen kerran sattu niin pirusti...

Ihana helpotus(?) nuo nelosen lastenohjelmat, saa kaheksaan asti löhöillä tai niinku mä viisaasti, istua koneella...

Koitan miettiä mihin lähettäs maanpakoon, mies tuli yövuorosta ja vaikka tulpat korvissa on, tuntuu et siltiki ollaan niin äänekkäitä, ettei saa nukuttua.... Hyvä syy lähtee lorvimaan kauppaan.... Oonki opettanu poikaa shoppailijaks... ;)

Jospa keskittys aamuteen nauttimiseen...

Suhmura ja Napura 23+0 ja poika 12/03

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä vuotaa ihan mahdottomasti. Eilisen aikana meni semmoinen säästöpakkaus Nessuja. Nenä on kyllä sen näköinen että on tullut niistettyä. Korvia ja kurkkua jomottaa, mutta hassua että koko aikana ei ole ollut kuumetta. Tää on kirjaimellisesti räkätauti.

Edesauttaakohan tää tauti supistelua kun tuntui, että eilen oli jatkuvasti kohtu kovana. Sitten alkoi se hervoton selkäsärky. Rupes jo pelottamaan, että liittyykö särky supistuksiin, mutta kohtu oli kyllä löysänä.

Kysymys: Tuleeko kipu ainoastaan supistuksen aikana jos on kyse kivuliaista supistuksista vai jääkö pidemmäksi aikaa jomottamaan?

G: Joskus lapsena päätin tietyn nimen jonka annan lapselle. Nimi oli mun serkun, koska ihailin sitä silloin. En halua kuitenkaan antaa samaa nimeä vaikka kiva serkku on vieläkin. Menen ihan sillä periaatteella mikä nimi kuulostaa korvaan hyvälle. Ei edes voi antaa vanhempien toista nimeä lapselle toiseks nimeks kun mies ei suostu niihin. Se on ollut meidän suvussa vähän niin kuin perinne.

Nyt taidan lähteä aamupalalle!

Tytteli-83 rv 22+1

Vierailija
4/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin neuvolassa, sain pinon kelan papereita mukaan. Meinaan ottaa rahakorvauksen.Mulla esikoisen ajoilta muutama tarpeellinen juttu tallella

äp:sta. Kaikki oli ok. Ja sf mittakin jo mitattiin, se oli 22. Tuntuu että maha kasvaa hurjaa vauhtia.

Vauva potkii koko ajan, tuntuu ettei hän nuku koskaan. Öisin tulee nykyään valvottua, ku ei vaan nukuta, yleensä 02-05. Närästys on tullut myös kuvioihin. Alkuraskaus oli siis tosi helppoa. Nyt ne tuli vaivat. Ensi viikolla soitan Haikaranpesään ja ilmottaudun. Olin siellä esikoista synnyttämässä ja haluan taas.

Nimistä oli jotain kysymyksiä... Meillä pojalle aika varma nimi keksitty, muttei tytölle.

Huomenna lähdetään miehen kaa viikonloppu reissuun ulkomaille, esikoinen jää anopin kanssa.

Nyt poika häiritsee kirjoittamista, täytyy lähteä leikkimään

VOIKAA HYVIN ja mukavaa alkaava viikonloppua!

Vepeli2 21+4

Vierailija
5/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Aamulla väsytti ihan kamalasti, mutta sain kuitenkin itseni ylös jo seiskalta, jee :) Nyt pitäis alkaa hiukan kaunistautua, mutta mä vain toljotan tässä koneella...

Nyt ensin on aamulla hammaslääkäri ja sitten iltapäivästä meen sinne kättärin pelkopolille. Saapa nähdä kuinka siellä menee, ottaako ne uudelleen synnyttäjää, jonka eka synnytys oli " helppo" , vakavasti ollenkaan :/ Toivottavasti!!

Paikataanko raskaanaolevilta hampaita ja jos nii saako puudutteen? Mulla on varmasti reikiä, mutta pelkään ihan hitosti jos ne alkaa niitä paikkaan ilman lievitystä... Mä pelkään yli kaiken kaikenlaista kipua!!!

Vaan nyt on oikeesti alettava toimia, muuten istun tässä vielä tunnin päästä :)

Mukavaa päivää kaikille!![/color]

[color=red][size=3]♥[/size][/color][color=X]Helmis ja Nuusku 20+6[/color]

(Katsotaan kuin kävi, yritin saada hiukan värejä tekstiin..)

Vierailija
6/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat puudutusta!

ja suositeltavaa oliskin hoitaa hampaat kuntoon ennen vauvaa kun imetys veroittaa sitten kalkkia yms...

tai tällänen mulla on jostain jäänyt päähän!

ite oon käynyt joka kerta hampilääkäris kun oon ollut paksuuna!

ei huolta :)

krisse

Vierailija
7/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=3][color=#632a8c]SYNNÄRIEN TOP-5:

1.KOS (yht.20 synnyttäjää)

2.TAYS (yht.16 synnyt.)

3.NKL (yht.12 synnyt.)

4.OYS (yht. 11 synnyt.)

5.K-SKS & JS (yht. 10 synnyt.)[/size]

käykääs tarkistelemassa (jos teillä on aikaa) noita teidän tietojanne esittely pinossa...monilta puuttuu synnäri / paikkakunta ja joillain jopa laskettu aikakin vielä! saatais sitten päiviteltyä oikeat tiedot paikoilleen :)[/color]

Vierailija
8/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Krisse, lohduttava tieto :)

Silloin kun mä odotin tyttöä ja asuttiin tiksissä, niin se neuvolan täti ei sanallakaan maininnut hammaslääkäristä. Nyt taas täällä länsi-Vantaalla se kehotti heti ekalla kerralla varaamaan tuon hammaslääkäriajan...

Kohta pittää lähteä, ja pelottaa, IIK!

(montakohan reikää mä omistan?)

Vierailija
9/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kovin paljon virkistänyt, kun tuntuu, että vähän väliä heräsin lonkkien särkyyn ja kolotukseen :(

krisse: mulla on ihan sama juttu tuon sohvalta nousun kanssa! mieskin eilen sanoi, että ihanasti köpöttelen, kun nousin. ei tunnu kuitenkaan kovin ihanalta... mutta " kiva" kuulla, ettei ole yksin näiden vaivojen kanssa :)

tytteli: supistuksista kysyit. supistusten aikana enimmäkseen mulla tuntuu kipu, mutta joskus tuntuu, että kipu jää " päälle" . toisaalta mulla on niin paljon muitakin vaivoja ja kolotuksia, että tuntuu, että ei aina edes erota niitä toisistaan. siis että milloin kannattimet venyy, milloin liitokset ja lonkat kipuilee ja milloin supistelee. mut just tuosta kohdun kovettumisesta olen sit päätellyt että milloin supistaa.

huh, onpas taas valitusta, kun on niin vaivainen olo... onneks tänne saa purkaa. mies ei ehkä kestäis, jos vielä lisää valitusta joutuis kuuntelemaan.

vaivosta huolimatta, mukavaa torstaita kaikille!

gabriela rv 21+6

Vierailija
10/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green] Mitenköhän sitä saisi itsestään niin paljon irti että pukisi ja alkaisi hommaamaan? Töitä pitäisi tehdä (teen kotona vielä viikon töitä, sitten menen töihin äitiyslomaan asti), imuroida pitäisi, koira käyttää pissalla, postissa pitäisi käydä...[/color]

[color=red] Extra stressinaihe tuli vielä kaiken päälle kun muistin että ystävänpäiväkortit pitää postittaa viim. huomenna. En noita nyt älyttömästi aio lähettää, mutta jonkun verran kuitenkin. Lähimmille ystäville vien kortin tiistaina itse pienen lahjan kera. Olen niin vanhanaikainen että tykkään lähettää ihmisille oikeita kortteja sähköpostien ja tekstiviestien sijaan ja mielelläni ottaisin itsekin oikeita kortteja =) [/color]

[color=blue] Nyt mulla on tullut jotain ihme kipua tuonne häntäluuhun. Kävellessä sattuu, eikä istuminenkaan tunnu kivalta. Mitä lie! Kaiken maailman vaivoja on tullut nyt toisessa raskaudessa mitä ensimmäisessä ei ollut ollenkaan.[/color]

[color=green] Kuten Krisselläkin, vaavi potkii, potkii ja potkii. Ja hyvä niin! Mulla meni aika kauan ennen kun potkut alkoi tuntumaan (istukka etuseinässä), mutta nyt kun ne tuntuu, ei kaveri meinaa olla paikallaan hetkeäkään. [/color]

[color=red] Nimi on meillä edelleenkin ongelma. Minulla olisi monta ihanaa nimiehdotusta, mutta kun miehelle ei kelpaa mikään. Sillä on muutama päähän pinttymä (mitkä ei taas kelpaa minulle), eikä se taivu mihinkään suuntaan. Taitaa jäädä poika ilman nimeä. Mulla ei ole oikein koskaan ollut mitään nimisuosikkeja, joten niitä ei ole onneksi päässyt viemään kukaan =) [/color]

Mutta nyt itseä niskasta kiinni ja toiminta!!!

Annamiina, poika 03/02 ja turo 21+6

Vierailija
11/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taas vähän ajan jälkeen pinoudun.

Jotenkin nämä päivät vaan menee, vaikkei mitään tekemistä olekaan, töissä meinaan, kotonahan niitä hommia kyllä riittää vaikka muille jakaa se vaan jaksaako ja viittiikö niitä tehdä niin onkin sitten eri asia.

Luin tuota eilistä pinoa ja siellä oli tuosta seksuaali-identiteestä juttua. Sen suhteen ei mitään kriisiä kyllä ole ollut, halut on vaan ajoittain hukassa. Ihmeellistä aaltoliikettä tekee. Tuttavat puhuivat joskus, että kun heille odotettiin poikaa niin sen kyllä huomasi äidin haluista, kun koko ajan oli vailla vaan meillä on asia ihan päin vastoin, ainakin tällä hetkellä. Eniten mua stressaa tässä muuttuvassa ulkomuodossa nuo rinnat, ne kun ei mitkään pienet ole normaalistikaan ja nyt vaan jatkavat paisumistaan niin en tiedä mihin niitä enää survoisin. Kun on vaikee löytää normaalistikin sopivia liivejä niin nyt se on ihan toivotonta. Kait sitä pitäisi tehdä shoppailupäivä tuonne Kajaaniin ihan liiviliikkeesseen, että edes yhet sopivat saisi.

Krisse oli menossa kirppikselle, minäkin sitä mietin, että josko noita vanhoja vaatteita menis myymään, vaan odottelen nyt, että joku lähipiirissä saisi tytön niin voisin sille luovuttaa nuo meitin tyttöjen vanhat vaatteet. Sain viime viikonloppuna miehen siskolta niitten poikien vanhoja vauvan vaatteita ja niitä olen tässä viikolla seulonut ja pessyt, että saan ne jonkinlaiseen järjestykseen. Tiedätkö muuten Gabriela onko nyt tulevana viikonloppuna Kajaanissa se lastentavaroiden suurkirppis vai koska se on? Muistelen että se ois joskus helmikuussa, mutta tuosta muisti ei aina tiedä.

Täytyy taas palata sorvin ääreen. Mukavaa torstaita kaikille.

-Magpierv.23+6, tytöt 08/2000 ja 05/2002

Vierailija
12/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANA aamu!! Menin nukkuun puol kymmenen ja heräsin ysiltä ja makoilin vaa hetken käsi mahan päällä ku Mutteri piti pienen bailutuokion. En oo varmaan kertaakaan vielä tuntenut niin selvästi erillisiä potkuja(tai iskuja) monta peräsin! =D

Nimistä on ollu puhetta, tää on tosiaan esikoinen mut joskus jo koulu iässä päätin et mun tytön nimeks tulee Viivi. Noh nyt vähän mietityttää ku tulee toi julkkis heti mieleen et mahtaako se vielä olla varma nimi mun tytölle. Pojalle ei oo enään mitään varmaa, tykkään yli kaiken Mikael nimestä, mut se on mun ex miehen toinen nimi nii taitaa jäädä sekin käyttämättä! :) Sit olisin joskus halunnut et mun tytön toinen nimi olis Amelie ku se on mun toinen nimi mut sekin lahos vuos sit ku laitoin sen mun liikkeen nimeks. :) Ei helppoo.

Noh nyt täytyy mennä laittaa ittee ihmisen näköseks ku tarvii sit jo kiiruhtaa töihin!

Odottavaparturi ja Mutteri 19+

Vierailija
13/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekaks galluppiin, eli seksi-identitettistä...Jotenkin on sellainen norsumainen olo, toi maha on kasvanut niin hurjasti parissa viikossa, että itseä tökkii oma olomuoto ja sen takia on vähän halut hukassa. Mies taas olis innokkaampi kuin koskaan, ärähdin jo yks ilta että eikö sulla ole muuta mielessä! Tais ottaa nokkiinsa kun nyt on ollut hiljaiseloa muutama ilta. Ja noi supparitkin on mietityttänyt, eli pelottaa sekstailla kun mietin kokoajan että jos kuitenkin ne lisääntyy vielä entisestään seksistä. Itseasiassa päiväsaikaan aina mietin että tänään kyllä sitten laitetaan lapset ajoissa nukkuu ja hmm hmm...mutta sitten illalla alkaakin ajatus tökkiä, ja painun pehkuihin. Outoa. Ja nämä liikkeetkin kun on nyt voimistuneet ihan villisti, eli tuntuvat jo masun päältäkin niin voin ihan helposti maata tunninkin selälläni ja vaan naama hölmössä virneessä " keskustella" vauvan kanssa. Tosin on mieskin innoissaan niitä liikkeitä tunnustellut harva se ilta.

Ehkä tämä tästä kun taas tottuu tähän masuun.

Kysymys teille vantaalaisille, eli miten oikein olette saaneet ajan hammaslääkäriin? Mä oon meinaan soittanut sitä aikaa joulukuusta asti, enkä ole saanut. Pyysivät aina vaan soittamaan seuraavalla viikolla uudestaan kun kuulema jotain lääkäreiden aikatauluja ei oltu vielä tehty. No sitten kun ne oli tehty sanottiin suoraan ettei aikaa saa, piste! Antoivat numeron minne voin tehdä valituksen. Mutta numerossa ei joko vastaa kukaan tai sitten on vastaaja päällä! En ole käynyt jokuseen vuoteen hammaslääkärissä joten ehdottomasti haluan mennä, eikös se saata lisätä ennenaikaisen synnytyksen riskiäkin jos suussa sattuu olemaan tulehdus? Tietääkö kukaan paljonko maksaa yksityinen hammaslekuri?

Marieela, ootko täällä tänään? Jos olet niin luin jostain aiemmin että olisitte lähdössä Thaimaaseen kun vauveli on noin 6kk, niin kysymys vaan (mekin ollaan lähdössä jos vaan saadaan sopiva hotelli ym., lähdössä iso joukko) että onko se ihan turvallista kun jostain luin että puoli vuotiaalla ei ole vielä tarvittavia rokotuksia esim. juuri Thaimaaseen...Minä kun tunnetusti yli-hysterisoin aina kaikesta, miehen mielestä, niin aloin nyt vaan tätä miettiä? Minne päin olette menossa muuten? Ja toinen mitä olen kuullut ja itsekin todennut kun aiemmin oon ollut matkastoissa töissä että siellä saa aika heikosti ns. perhehuoneita, eli vaikka tavalliset huoneet ovatkin suht isoja niin silti niihin ei juurikaan saa yli yhtä lasta. Eli pitäis sitten varata kaksi huonetta?? Tosin meillä on lähdössä mummoja ja vaari mm. mukaan niin voidaanhan niitä huonejakoja tehdä mukamas...

G:missä vaiheessa meinaatte laittaa äippäpakkaushakemuksen menemään? Mä ainakin yritiän kovasti saada sen uuden, vaikken edes tiedä millainen mahtaa olla, mutta ainakin toi tämän hetkinen on mun mielstä aika kauhea, etenkin jos tyttö tulis niin aika poikamaista kamaa siellä on. Missä vaiheessa pakkaushakemus pitää viimeistään laittaa, tietääkö kukkaan?

Onkos muuten muilla heittänyt ultran mukaan LA enemmän, ja onko sitä vaihdettu sitten? Mulla heitti 6päivää eikä sitä kuitenkaan nyt vaihdettu. Mietinkin vaan että koska mulle on tulossa sektio joka leikataan viimeistään 39+0 näillä näkymin niin jos ei LA:ta vaihdeta niin sittenhän mut leikataan oikeasti vasta 39+6,höh!

t. mariadee 19+6 (tai 20+5)

Vierailija
14/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen nyt ihan niin kamalaa ollut kuin pelkäsin! Mutta yksi viisaudenhammas sai kyllä poistotuomion -voi kauheeta!! No on kai siittä muutkin selvinneet...

Mariadee: Täällä läntisellä Vantaalla ainakin ajanvaraus onnistui ihan kivuttomasti. Kauheen nopeeta tuo toiminta ei ollut mutta kuitenkin... Varasin marraskuussa ajan ja nyt tänään siis siellä olin.

Mulla laskettu aika heitti ultrassa viikolla eli mulla on menkoista 20+6 ja ultran mukaan 21+6, mutta sitä ei muutettu. Hiukan se minua huolestuttaa, mutta onneksi saan senkin otettua siellä pelkopolilla puheeksi.

Jaa-a vähän pitäis vielä kuluttaa aikaa tässä kotona ja lähteä sitten kohti kättäriä.

Helmis taas :)

h.lääkäri

äitiyspakkaus

laskettu aika

Vierailija
15/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muistiinpanot jäi tuohon ed. viestin perään :)

Siittä äippäpakkauksesta piti sanomani vielä, että mä en ota sitä ollenkaan. Esikoiselta jäi niin paljon hyväkuntoista tavaraa, joten otan rahana ja ostan turvakaukalon. Kun ehdin sen jo myydä pois, ennen kuin tää poitsu ilmoitti tulostaan :)

Nyt voitte huokaista helpotuksesta, minun tarttee lähteä. Moikka :)

Vierailija
16/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magpie:

Tiedätkö muuten Gabriela onko nyt tulevana viikonloppuna Kajaanissa se lastentavaroiden suurkirppis vai koska se on? Muistelen että se ois joskus helmikuussa, mutta tuosta muisti ei aina tiedä.

ihan olen ulkona tuosta kirppari jutusta. olen kyllä itsekin yleensä niissä käynyt, mutta nyt on mennyt ihan ohi. varmaan jää ulkomaailman asiat huomaamatta täällä kotisohvalla. en siis tiedä milloin se on...

no niin, tsekkasin koti-kajaanista, mutta siinä ei ollut ainakaan mainosta. yleensähän on ollut mainos. että ehkä se ei ainakaan tänä vkonloppuna ole. ellei sitten viikonvaihteen koti-kajaanissa ole...

gabriela

Vierailija
17/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan äp-rahahakemuksen tänään kelalle. Me kun otetaan raha eikä pakkausta niin ei ole väliä milloin se tulee.

Seksigalluppiin: Miehen halut ei oo hävinneet minnekkään. Joku aika sitten tuntui, että se on koko ajan kimpussa mut nyt se on varmaan ymmärtänyt että on parempi ehkä mun tehdä aloite. Onhan se totta ettei haluta niin paljoa kun vauva potkii samalla ja väkisin ajatukset siirtyy vauvaan. Toinen juttu on se kun meidän isännällä on aika iso niin mua sattuu helposti esim. takaapäin asento. Lusikka-asento ja suihkussa vastakkain (minä seison korokkeella) ovat ainoita varteenotettavia. Mut toi vastakkainasento alkaa olla jo kohta poissuljettu kun vatsa kasvaa eteen. Välillä poden huonoa omaatuntoa siitä, etten " anna" tarpeeksi. Mut mielummin sit tyydytän miehen muulla tavalla kuin yhdynnällä. Yks hyvä kikka omien halujen herättämiseksi oli tällainen. Ajattelin, että olisi mukava vaan maata lusikka-asennossa alasti ilman mitään taka-ajatuksia. Mies suostui ja varmaan tunti maattiin silleen samalla kun katsottiin telkkaria. Miehellä rupes aika nopeesti ottamaan eteen ja sit rupes itelläkin tekemään mieli. Ja oikeasti en ajatellut, että tämä läheisyys johtaisi seksiin. Mut hyvää teki molemmille.

Tämmöistä... Tytteli-83

Vierailija
18/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin kotona.... Flunssa vaan jatkuu eikä minkäänlaisia merkkejä parantumisesta ole =(((. Viime viikonloppu meni jo sairastaessa eikä tämä tulevakaan kovin terveeltä ainakaan vielä näytä. Minulle muuten lääkäri sanoi eilen, että nenäsumutteita voi käyttää. (?) Jotenkin sitä epäilen, kun alkuraskauden aikana kävin flunssasta lääkärissä, niin lääkäri totesi, että sumutteet supistavat verisuonia ja tästä syystä eivät sovellu raskaana oleville. Tiedä sitten... voihan olla, että alkuraskaudessa niitä ei saa käyttää. Olen kuitenkin joutunut yöksi laittamaan muksun nasolin-nuhatippoja, koska muuten en saisi nukutuksi lainkaan. Toivottavasti niistä ei ole haittaa!

Selkävaivoista kärsiville minulla on yksi hyvä selän rentoutuskeino. Katsotaan osaanko selittää... Eli: Makaa lattialla ja laita pään alle pikkuinen tyyny ( ei siis liian muhkea ) ja nosta jalat n. 90 asteen kulmassa rahin/tuolin/sohvan päälle. Tässä asennossa (ala)selän pitäisi rentoutua ja ainakin minulla se tekee hvyää. Siinä kannattaa olla n. 15 minuuttia vaikka joka ilta. Kannattaa kokeilla!!!!

Eilen muuten taisin sanoa, ettei vauvan liikkeet tunnu vielä päällepäin... Noh, illalla ne sitten alkoivat näkyä ja tuntua! Tuli siinä sitten miehen kanssa naureskeltua ja mieskin sai " kokea" liikkeitä. Tuntuu muuten, että tämä kaveri ei ole hetkeäkään paikoillaan... =)

Nyt täytyy tästä jälleen lähteä höyryhengittelemään, että saisi edes viideksi minuutiksi nenän auki!

Mukavaa päivän jatkoa teille kaikille!

t.susse 21+6

Vierailija
19/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on taas kivoja juttuja ->kun vielä muistais kaikki kun alkaa kirjoittaa ;DD

Annamiina(?), mä kans mieluusti vielä laitan perinetisesti kortteja ystävänpvänä, jouluna jne ja otan itekkin niitä mielummin vastaan kuin esim. tekstiviestejä ja s.posteja.

Mariadee, joo meil on matkat varattuna Thaimaaseen, Phuketin saarelle marraskuun lopulla. Meitä lähtee kans isompi porukka, eli 3 perhettä. (Meidän kummmitytön perhe ja mun siskon perhe).

Kokemuksena voisin kertoa et ollaan oltu myös seillä kun poika oli sen 6kk. Tuli silloin matkalla sen 7kk täyteen. MEillä ainakin yksityisellä lääkäriasemalla lastenlääkäri sanoi että pienillä on vielä niin hyvät suojat esim. hepatiitteja ym vastaan ja siksi voi mennä rokottamattakin. Esim. hepatiiti rokotetta ei edes saa alle 1v. (Oltiin myös siellä kun odotin poikaa/raskaana ja mulla itsellä ei ollut mikään rokote voimassa) ja sen jälkeenkin perinteisesti kerran vuodessa.

Nyt siis syksyllä tulevassa matkassa meillä on normaali 2 hengen huone lisävuoteella. Eli huoneeseen tulee meidän kaikki 3 lasta. Normaali käytäntö on ainakin Thaimaassa että 2 lasta (2-12v.) saa tulla huoneeseen lisävuoteella, ja JOS kolmas lapsi on siis ALLE 2v niin siinä tapauksessa se kolmaskin lapsi saa tulla samaan huoneeseen. Mutta kun on 3 lasta ja kaikki yli 2 v, niin valitettavasti sitte joutuu ottamaan 2 huonetta (mun sisko perheensä kanssa siis tilasivat 2x2 hengen huoneen kun heillä 3 lasta ja he 6v ja 9v ja 9v). Ei edes ns. perhehuoneisiin saa sitä 3 lasta, valitettavasti. Saatikka edes 4 aikuista + lapset. ELi ottakaa normaalisti 2kpl 2 hengen huonetta, ne tosiaan on isoja ja Thaimaassa 2 tähden hotelli vatsaa Suomen 3-4 tähden hotellia, et siellä taso on huippua anyway ;)

Me varattiin matka Finnmatkoilta ja siellä Karon Beach:lla on hotelli nimeltä Phukiet Orchid resort, ja se on ainoa mihin saa 50% lisävuode alennuksen, eli lapsi/lapset pääsee ½ hintaan (missää muualla ei ole näin hyvää alennusta). JA alle 2 vuotias maksaa koko matkasta VAIN sen lentokenttäveron eli 50,-. Snekin takia kannattaa matkata jo pienen kanssa ;D Ja tämä hotelli on huippu hyvä, suosittelen!!!

Tässä linkki: http://www.finnmatkat.fi/Resorts/travel.aspx?id=16698&cat=2|143&entry=2…

Lennot Phukettiin on aina yölentoja mikä takaa et matka menee hyvin ja lapset nukkuu -> viimeeks oli 27 lasta samalla lennolla ja kaikki nukkuivat kuin tukit ;DDD

Mutta olikohan täs kaikki tarpeellinen jo? Mä helposti kerron tarinaa jos joku kyselee ;DDD Mutta suosittelen kuuntelemaan miestäsi - > turhaan stressaat ja huolehdit. Phuket on ainakin tosi hyvä ja 2 erittäin hyvää kansainvälistä sairaalaa takaamassa turvallisuuden tunnetta loman ajan. JA kysy ihmeessä lisää jos jotakin vielä mieleen tulee?? Mä oon aika konkari jo Thaimaan matkoista ;/

Seksuaalisuus juttuakin oli. Mulla oman itsensä identiteetti on kuin aallot. Välillä oon omasta mielestä (ainakin;D) kuin jo norsu ja ruma ja toisena hetkenä muka hehkeä ja täyteläinen. Mulla halut on kovassa nousussa koko ajan, mies taitaa olla normaali haluissaan. Mukavinta on että 2 lasta jo imettäneenä rinnat on kadonneet unholaan mutta näin raskaan ollessa ja imettäessä rinta varustus on kasvanut A:sta kokoon D, joten niihin olen erittäin tyytyväinen ;DDDD JA mieskin kieltämättä, heh..

Minäkin KRISSEN tavoin meen kirpparille myymään, mutta ens tiistaina. Meen ystävänpvä kirpparille meidän avoimeen pväkotiin. Oon siel myynyt ennenkin ja kauppa on käynyt aina erittäin hyvin!!

Länsi-Vantaan hammaslääkäri varauksesta en osaa sanoa muuta et ainakin lapsille olen saanut hyvin aikoja. Mun isähän on hammaslääkäri joten itse käyn vain hänen luonaan. Ja hän omaa siis oman yksityisen praktiikan ja yksityisellä maksaa varmaankin karekasti arvioiden 50,- ja ylös päin lekuri käynti.

Krisse, mun puolesta voit sen top 5 lisätä jos haluat :)

Odottavaparturi, kiitos niistä selkäjumppaohjista. Aloin sitte heti illalla niitä harjoittamaan ja aion jatkaa pävittäin paitsi Rooman matkalla ;D

Mutta nyt olen täyttänyt kyllä tämän pvän pinotilan jaaraamisellani, heh hee ;D

Marieela kera Paaperon 20+4

mariadee:

Marieela, ootko täällä tänään? Jos olet niin luin jostain aiemmin että olisitte lähdössä Thaimaaseen kun vauveli on noin 6kk, niin kysymys vaan (mekin ollaan lähdössä jos vaan saadaan sopiva hotelli ym., lähdössä iso joukko) että onko se ihan turvallista kun jostain luin että puoli vuotiaalla ei ole vielä tarvittavia rokotuksia esim. juuri Thaimaaseen...Minä kun tunnetusti yli-hysterisoin aina kaikesta, miehen mielestä, niin aloin nyt vaan tätä miettiä? Minne päin olette menossa muuten? Ja toinen mitä olen kuullut ja itsekin todennut kun aiemmin oon ollut matkastoissa töissä että siellä saa aika heikosti ns. perhehuoneita, eli vaikka tavalliset huoneet ovatkin suht isoja niin silti niihin ei juurikaan saa yli yhtä lasta. Eli pitäis sitten varata kaksi huonetta?? Tosin meillä on lähdössä mummoja ja vaari mm. mukaan niin voidaanhan niitä huonejakoja tehdä mukamas...

Vierailija
20/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa sitten tänään käyty, kaikki hyvin. Eka kerta kun mies ei ollut mukana. Täti sano et veikkaa mulle nättiä vatsaa tai on jo nyt kuulemma nätti (millai on sit ruma vatsa?) Hmm.. Jäi mietityttää.. masua mitattiin ja 20 se mitta näytti...

(Nyt sitten se odotus alkaa kun kuukauden päästä se lääkärineuvola, toiv. ultras näkyis jotain) ;)

Sain nuo kelan paprutkin ja joku paperi sairaalaan mikä ilmoittaa että olen tulossa synnyttämään.. Siinä kun kysytiin hätäkasteesta ni sainpahan jo laittaa johki paperiin nimiä lapselle.. tytölle tuli kaikki nimet ja pojalle vain se etunimi kun muita ei tiedetä vielä.. En mä vielä tota kelan papruu laita menemään kun yritän saalistaa sitä uutta pakkausta vaikken tiedäkää millai on. Mut kun on jo niin paljon tän vuoden puolella tuo syntymä ni kyl mä sen uuden pakkauksen haluun. Mut kuitenkin sielt tulee joku ruma pakkaus, koska tää nykyinen on mun mielestä ainakin ulkopuvun kannalta paras tähän mennessä olleista. Mutta se jää nähtäväks kumpi tulee. 2kk aiemminhan ne pittää lähettää...

Oliks joku seksi galluppi menossa? No täällä ainakin halujani metsästän.

Muuta?: Ei kait oikein tässä mittääpi tänään, kunhan nyt jotain kirjoittelin..

S@n ja rv TASAN 22