Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät suomalaiset naiset saa enää pitää pitkiä hiuksia, kun ovat yli 30 v.???

Vierailija
22.04.2007 |

Ulkomailla näkee kauniisti harmaantuvia, naisellisia, pitkähiuksisia naisia. Piikkitukkia näkee todella harvoin! Mistä tämä johtuu?

Itse pidän kuninkaallisten naisten tyylistä. Pitkähköt, klassisen väriset hiukset. Oma hiustyylini on ehkä lähimpänä Madeleinen tyyliä. Mette-Maritilla on vähän liiankin blondattu.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaselkään asti eikä kukaan koskaan ole sanonut että en "saisi" pitää pitkiä hiuksia. En koskaan ole kuullutkaan moisesta.

Vierailija
22/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

59v - pitkät, tummanruskeat ja kihartuvat hiukset, vähän harmaata joukossa - olen niihin hyvin tyytyväinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti äitin äitiiiiiii.... yhy yhy yhy...

Miksi naiset yhy yhy yhy....

Miksei ne ole kuin äiti.... yhy...

KAIKKI ON NAISTEN VIKA!

NII!

Yhy!

Vierailija
24/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole keltään kysellyt lupia. Nyt vähän vyötärön alle, aika leikata taas kun tytär ehtii. 47 v.

Vierailija
25/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi naiset ei saa pitää pitkää tukkaa, koska ohut hiuslaatu mutta vieraat tietenkin saa. Näin on meidän ” pikkuparlamentti” asian päättänyt. Jos kaikki pitäis pitkää tukkaa, niin kampaamojen  työt ja ansiot vähenis, tässä toinen syy..

Vierailija
26/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyötäröön asti

N45

Niin myös minulla.

N45

Vierailija
27/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset laittavat rahansa mieluimmmin  perheen hyväksi, kuin itseensä. 

Pitkät hiukset ja kampaukset vaativat mieluimmin kampaajan käsittelyä kerran viikossa ja se maksaa useamman sata euroa kerta. 

Vierailija
28/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki silmälasit. Itse en ole jutellut yhdenkään naisen kanssa jolla olisi lyhyet hiukset. Pitkään aikaan. Jos katseletkin oikeasti miehiä? ;)

No aloitus onkin vuodelta 2007 :D

Vierailija
29/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos olisi paksut ja hyvin kasvavat hiukset, niin mikäs siinä. Hyvin usein suomalaisen hiuslaatu on ihan erilainen kuin ihan jo vaikka Virossa.

Vierailija
30/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa pitää sellaiset hiukset kuin haluaa. Monella suomalaisella on ohuet, lasimaiset hiukset jotka ei ole edukseen painovoimaa vastaan kamppailevan naaman vieressä sitten kun elämässä on muutakin tekemistä kuin hiusten värkkääminen.

Minä olen nelikymppinen, mulla on pitkä, luomuruskea tukka, ja sehän näyttää usein juurikin siltä kun parhaat päivänsä nähneen märän mopin olisi pukenut päähän. Mutta oon liian nössö leikatakseni, kolmasluokan polkkatukkatrauma vainoaa edelleen.

Vierailija
31/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset laittavat rahansa mieluimmmin  perheen hyväksi, kuin itseensä. 

Pitkät hiukset ja kampaukset vaativat mieluimmin kampaajan käsittelyä kerran viikossa ja se maksaa useamman sata euroa kerta. 

Hmm. no kyllä me ihan itse pidetään hiuksistamme huolta. Pitkä hius ei ole vaikea hoitaa.

Vierailija
32/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan tuon ikäisenä peitettiin hiukset huivilla, nyt ilmeisesti vain kynitään lyhyiksi. Merkki siitä, että nainen on saavuttanut mummoiän.

Vierailija
33/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset kuuluu teini-ikään. 

Vierailija
34/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten pituuden päättää nainen itse.   Mikäli joku kysyy noin tyhmästi, "miten kehtaat pitää" niin opetelkaa joku napakka vastakysymys häntä varten.  Monen moisia alistajia/tunnelman pilaajia on aina varmaankin ollut, ja jotkut heistä esiintyy muka ystävänä.  Nega-ystävistä kannataa pyrkiä mahdollisimman pian eroon.  Naiset -> saamme olla onnellisia ihan sen pituisin hiuksin, joissa itse viihdymme.  

Vierailija
35/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko nuoruuden ollu pitkät hiukset. Vaihtelu virkistää.

Vierailija
36/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v, pitkä, paksuhko vaalea tukka ja useimmiten auki. En ole leikkaamassa, ellei mitään erityistä syytä tule. Enkä siis kerjää keneltäkään hyväksyntää hiuksilleni.

Vierailija
37/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ihmeellinen tanttamuoti kun kaikilla on lyhyt tukka, lihava tasapaksu vartalo ja mustat vaatteet.

Vierailija
38/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta vanha aloitus pitänyt nekrota. Ap tuskin vastaa teille.

Vierailija
39/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukseni eivät kasva enää kunnolla ja latvat hasottavat. Hiukset ovat luonnonkiharat ja kostealla ilmalla suorastaan sen näköiset kuin olisi karmea käkkäräpermis päässä. Viimeksi hiukseni ovat kasvaneet edes yli olkapään ulottuviksi, kun olin raskaana ja siitä on reilusti aikaa. Pidän hiukset siinä mitassa, että saan ne halutessani takaa kiinni. Jos äitiäni seuraan, niin ikääntyessäni on puolet tästäkin hiusmäärästä kadonnut ja sisäkumi paistaa.

Voihan sitä noinkin kertoa inhoavansa itseään.

Vierailija
40/52 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ihmeellinen tanttamuoti kun kaikilla on lyhyt tukka, lihava tasapaksu vartalo ja mustat vaatteet.

Naiset eivät halua houkuttaa miehiä puoleensa. Itsekin olen ollut jo kaapumoodissa pitkään, vaikka olen vasta 35. Hiukset pitkät, mutta tiukasti nutturalla kaikkialla, missä on miehiä, koska ei kiinnosta tulla ahdistelluksi tai vongatuksi.

Opetelkaa edes aviovelvollisuudet niin antaisitte jotain syytä vetää teitä puoleenne. Nyt naiseus suomessa vetää puoleensa vain seks.hyväksikäyttäjä mieslapsia. Kuka sellaista haluaa, ei kukaan tietenkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän