Mies, miksi vilkuilet muita naisia, vaikkaolet naimisissa?
En nyt tarkoita sitä, että miehen pitäisi muuttua immuuniksi naiskauneudelle heti naimisiin mentyään, mutta jos mies kovin aktiivisesti katselee muita naisia sullä silmällä, niin jostain se kertoo. Kertokaa miehet minulle, mistä?
Kommentit (25)
No tuossa yhdessä ketjussa mies kirjoitteli, että on alkanut vilkuilemaan muita naisia, kun oma vaimo on lihonut, eikä kiihota enää. Tämökö on yleisin syy? Vai se, ettei omassa parisuhteessa ole enää seksiä ja puutteessa etsitään sitä muualta?
Jaa, minä pidän tuota ihan normaalina.
Kyllä omakin pää kääntyy aina kun näkyy hyvännäköisiä miehiä.
Jaaha. Taas tää...Eikö asia ole jo aiemmissa ketjuissa selvinny?
No täytyy sitä kattoo että millasia kissoja on hoodeilla nykyään. Jos on pantavia kimmoja korttelit väärällään ja oma muija alkaa lihomaan niin kait sitä mies ihmisenä alkaa miettimään että turha saatana jäädä kotiin tumputtaan kun vapaata kalaa olis meri täynnä.
Akasta tullut kiukutteleva pihtari ja alkaahan tuo olemaan muutenkin vaihto ikäinen 40v, alkaa paikat löystymään ja roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä jos mies noin tekisi, sais eropaperit kouraan! En tieten oo niin sanonu vaan tulee yllätyksenä jos alkaa muita vilkuilemaan.
Ja sinäkö saisit vapaasti kuolata muita miehiä minkä kerkiät?
Me katsella ihan kimpassa miehen kanssa kauniita naisia. Kaikista naisista kuitenkin minun kanssa hän on mennyt naimisiin.
Kyllä kai sitä nyt katsoa saa? Minä ainakin katson, jos on jollain tavalla kiinnostavan näköisiä miehiä tai naisia. Ei se liity omaan elämäntilanteeseen mitenkään enkä vertaa heitä omaan kumppaniin. Ihminen nyt vain havainnoi ympäristöä aika paljon näköaistilla. Olen nainen ja naimisissa.
Kertoo siitä että olen yhä elossa. Avioliitto ei muuta minua naiseksi vaikka hämmentävän moni nainen näin tuntuu toivovan.
Vierailija kirjoitti:
Me katsella ihan kimpassa miehen kanssa kauniita naisia. Kaikista naisista kuitenkin minun kanssa hän on mennyt naimisiin.
No sä et kyllä kuitenkaan oo kaunis nainen mutta munaa imit kuin paraskin huora ja imet edelleen siks naimisiin mentiin! -miehesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä jos mies noin tekisi, sais eropaperit kouraan! En tieten oo niin sanonu vaan tulee yllätyksenä jos alkaa muita vilkuilemaan.
Ja sinäkö saisit vapaasti kuolata muita miehiä minkä kerkiät?
En mulle kun riittää toi oma ukko! Ja samaa toivon häneltä!
Katselen muita, kun oma akka ei anna. Jos joku muu sitten antaisi.
Silmänruokaa haen, jotta olisi muuta mietittävää illalla pedissä, kun oma vaimo on jo parhaat päivänsä nähnyt.
Turhat toiveet. Siksi niitä on edes mukava katsella ja voi sängyssäkin ajatella että panisi sitä kissaa, jonka olisi oikeasti halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Turhat toiveet. Siksi niitä on edes mukava katsella ja voi sängyssäkin ajatella että panisi sitä kissaa, jonka olisi oikeasti halunnut.
voi vittu! Eroa! Kuvottavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi vittu! Eroa! Kuvottavaa!
Välillä rasvataan, voita ei olla kokeiltukaan. Jos pamputtaisi ja siellä olisi voita, niin mitähän siitä kirnuamisesta tulisi.
Minä katson kauniita ja viehättäviä ihmisiä, sekä miehiä että naisia. :)
T: Nainen
Hmm, kait se hieman riippuu mitä ja miten katsoo...
- Iloisuus / hymy saa huomiota.
-Tietynlaiset silmät kiehtoo.
- Erikoisemmat hiukset koukuttaa.
- Kengät... Ei, ei ole mitään fetissiä :D
- Ja myönnetään, pakaroista tykkään.
Mutta kysymys naisille...
Jos katseleminen on pahasta, niin väitättekö että ostatte vaatteet, meikkaatte, käytte kampaajalla ym ainoastaan omaksi iloksi? Ettekö halua herättää huomiota ja kääntää päitä?
En tajua miksi aistit pitäisi jotenkin sulkea julkisella paikalla ollessa sen jälkeen kun on mennyt naimisiin. Miksi ei saa katso jos näkee jotain kaunista. Ei siinä ole mitään pahaa, jos katsoo kunhan se jää siihen katsomiseen. N33