Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miksi vilkuilet muita naisia, vaikkaolet naimisissa?

Vierailija

En nyt tarkoita sitä, että miehen pitäisi muuttua immuuniksi naiskauneudelle heti naimisiin mentyään, mutta jos mies kovin aktiivisesti katselee muita naisia sullä silmällä, niin jostain se kertoo. Kertokaa miehet minulle, mistä? 

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Meillä jos mies noin tekisi, sais eropaperit kouraan! En tieten oo niin sanonu vaan tulee yllätyksenä jos alkaa muita vilkuilemaan.

Vierailija

No tuossa yhdessä ketjussa mies kirjoitteli, että on alkanut vilkuilemaan muita naisia, kun oma vaimo on lihonut, eikä kiihota enää. Tämökö on yleisin syy? Vai se, ettei omassa parisuhteessa ole enää seksiä ja puutteessa etsitään sitä muualta?

Vierailija

Jaa, minä pidän tuota ihan normaalina.

Kyllä omakin pää  kääntyy aina kun näkyy hyvännäköisiä miehiä.

Vierailija

No täytyy sitä kattoo että millasia kissoja on hoodeilla nykyään. Jos on pantavia kimmoja korttelit väärällään ja oma muija alkaa lihomaan niin kait sitä mies ihmisenä alkaa miettimään että turha saatana jäädä kotiin tumputtaan kun vapaata kalaa olis meri täynnä.

Vierailija

Akasta tullut kiukutteleva pihtari ja alkaahan tuo olemaan muutenkin vaihto ikäinen 40v, alkaa paikat löystymään ja roikkumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä jos mies noin tekisi, sais eropaperit kouraan! En tieten oo niin sanonu vaan tulee yllätyksenä jos alkaa muita vilkuilemaan.

Ja sinäkö saisit vapaasti kuolata muita miehiä minkä kerkiät?

Vierailija

Me katsella ihan kimpassa miehen kanssa kauniita naisia. Kaikista naisista kuitenkin minun kanssa hän on mennyt naimisiin.

Vierailija

Kyllä kai sitä nyt katsoa saa? Minä ainakin katson, jos on jollain tavalla kiinnostavan näköisiä miehiä tai naisia. Ei se liity omaan elämäntilanteeseen mitenkään enkä vertaa heitä omaan kumppaniin. Ihminen nyt vain havainnoi ympäristöä aika paljon näköaistilla. Olen nainen ja naimisissa.

testoman

Kertoo siitä että olen yhä elossa. Avioliitto ei muuta minua naiseksi vaikka hämmentävän moni nainen näin tuntuu toivovan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Me katsella ihan kimpassa miehen kanssa kauniita naisia. Kaikista naisista kuitenkin minun kanssa hän on mennyt naimisiin.

No sä et kyllä kuitenkaan oo kaunis nainen mutta munaa imit kuin paraskin huora ja imet edelleen siks naimisiin mentiin! -miehesi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö saisit vapaasti kuolata muita miehiä minkä kerkiät?

En mulle kun riittää toi oma ukko! Ja samaa toivon häneltä! 

Vierailija

Silmänruokaa haen, jotta olisi muuta mietittävää illalla pedissä, kun oma vaimo on jo parhaat päivänsä nähnyt.

Vierailija

Turhat toiveet. Siksi niitä on edes mukava katsella ja voi sängyssäkin ajatella että panisi sitä kissaa, jonka olisi oikeasti halunnut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat