Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juon viiniä ja kirjoitan koulujuttuja, haluaisitko kysyä minulta jotakin?

Vierailija

Luulin, että kirjoittaminen olisi helpompaa viinin kanssa, mutta se ei ole. Kävin ostamassa karkkia, jos se auttaisi paremmin. Testataan.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Puolet pullosta mennyt!

Miks vessapaperin ostaminen on niin noloa? Nolompaa on kyllä se, että vessapaperi loppui jo eilen, mutta sain ostettua vasta tänään lisää. Kenellä aikuisella ihmisellä loppuu vessapaperi kokonaan??

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile lukea tissit paljaana ja postaa kuva tänne.

Käykö manboobsit?

ap

Miksi puhut lukemisesta? Kirjoittaahan tässä pitäisi. Tiedätkö jotakin mitä minä en?

Okei, on mulla tenttikin tulossa.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koulutehtäviä vai koulujuttuja? Kronikka kenties? Mitä viiniä juot? Kuunteletko musiikkia samalla?

Tässä on nyt monta tekstiä työn alla, mutta pääpaino on eräässä tieteellisessä kirjoitelmassa, jossa vertailen kasvista saatavia uutteita lääkkeellisessä käytössä. Viininä toimii Kendermanns Classic riesling 2013. Musiikkia en kuuntele tällä hetkellä, koetan sitä seuraavaksi.

Kamilla

Mä kirjoittelin koulujutut ja nyt lasi valkkaria, maistuu ihan pirun hyvältä :)Piti mennä tehtävissä pari tuntia, mutta meni lähes puoli päivää. Jään aina pohtimaan liian syvällisiä ja hinkkaan liikaa sanamuotoja jne. Ihan niinkuin ketään oikeasti kiinnostaisi! Opiskelen työn ohessa ja ei nyt hirveesti innostaisi, mutta pakko ajatella tulevaisuutta ja sitä, että on rahaa harrastaa niitä mieluisia juttuja. Ja matkustella. Ja juoda valkkaria netin ääressä lauantai-iltana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä kirjoittelin koulujutut ja nyt lasi valkkaria, maistuu ihan pirun hyvältä :)Piti mennä tehtävissä pari tuntia, mutta meni lähes puoli päivää. Jään aina pohtimaan liian syvällisiä ja hinkkaan liikaa sanamuotoja jne. Ihan niinkuin ketään oikeasti kiinnostaisi! Opiskelen työn ohessa ja ei nyt hirveesti innostaisi, mutta pakko ajatella tulevaisuutta ja sitä, että on rahaa harrastaa niitä mieluisia juttuja. Ja matkustella. Ja juoda valkkaria netin ääressä lauantai-iltana.

Hyvä, onnittelut! Mitä viiniä juot? Oon huomannut, että kaikkeen menee pitempi aika kuin aluksi ajattelee... Olen itse hyvin tarkka kirjoittaja, joten ymmärrän nuo pohdinnat ja muut, tuttua jokaiselta kirjoituskerralta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, onnittelut! Mitä viiniä juot? Oon huomannut, että kaikkeen menee pitempi aika kuin aluksi ajattelee... Olen itse hyvin tarkka kirjoittaja, joten ymmärrän nuo pohdinnat ja muut, tuttua jokaiselta kirjoituskerralta.

t. ap. TAAS. yritän muistaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miks mulla ei oo viiniä! Kellokin jo yli 7 ;( 

Hiton Suomen lait

Käy tunnin mittaisella juoksulenkillä. Saat lähes yhtä hyvän olon. Tai twerkkaa peilin edessä. Harmi, kun ruokakaupoista ei saa viiniä </3

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa tuhlata viikon ainutta vapaapäivää koulujuttujen tekemiseen. :(

Ihan oikein! Nauti elämästä!

ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat