Helpompi olo kun en ole nähnyt hetkeen miestä, johon olin ihastunut. Mitä hittoa?

Vierailija

Miten on mahdollista, että minulla on paljon parempi olla nyt, kun emme ole nähneet tämän miehen kanssa vähään aikaan?

Ajattelin olevani ihastunut häneen, mutta nyt kun emme ole nähneet hetkeen minulla on niin hyvä olo ettei ole ollut aikoihin näin hyvä! En haluaisi kyseistä miestä enää koskaan.

Osaako joku kertoa, mitä tämä tarkoittaa?

Kommentit (14)

Vierailija

ihastuksissa oleminenhan on ihan hemmetin raskasta hommaa oikeasti :) tuntuu ihan fyysisessäkin voinnissa kun se saa henkisen elon niin sekaisin. kun tuoretta ihastusta ei näe hetkeen, ihastus alkaa yleensä vähän laantumaan ja olo on tasaisempi ja normaalimpi.

Vierailija

Et ollut tarpeeksi ihastunut...tai mies herätti sussa alitajuisesti huonoja fiboja jotka nyt ovat poissa kun et ole miestä nähnyt. Been there done that

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ihastuksissa oleminenhan on ihan hemmetin raskasta hommaa oikeasti :) tuntuu ihan fyysisessäkin voinnissa kun se saa henkisen elon niin sekaisin. kun tuoretta ihastusta ei näe hetkeen, ihastus alkaa yleensä vähän laantumaan ja olo on tasaisempi ja normaalimpi.

Jep! Kun muistelen pari vuotta taaksepäin niin olin kuin eri ihminen ja hemmetin raskasta aikaa oli. Onnex pääsin tuosta ja nyt elämä on normalisoitunut.

Vierailija

Olet päässyt irti ihastumisen tunteesta, ilmeisesti hyvä kohdallasi niin. Itsekin odotan samaa, sillä en pysy yhden miehen mielenliikkeissä mukana. Välillä ottaa yhteyttä tiiviisti ja sitten loistaa poissaolollaan. Ihmettelen itsekin, miksi suostun tuollaiseen odotteluun ja epätietoisuuteen. Ilmeisesti välit exän kanssa epäselvät.

Vierailija

Niin se vaan menee, että nainen on parhaiten tasapainossa silloin, kun ei ole miehiin liittyviä tunnemyrskyjä, sen paremmin positiivisia kuin negatiivisiakaan. Itsellä aivan sama. Jos vähään aikaan ei miestä näe, niin pian ei enää huvita nähdä ollenkaan, kun on niin mukava vaan tössöttää yksin omassa kämpässä edestakaisin ja tehdä omia juttuja.

Vierailija

Mulla oli joskus pidempään yhden miehen kanssa juttu, meillä oli hyvää seksiä ja läheisyyttä. Mä jotenkin aistin silti, että sen mielestä oli painostavaa tavata mua, siis jotenkin sille se oli raskasta. Ehkä se liittyy siihen että en sopinut sen muuhun elämään ja kaveripiiriin oikein, ja vaikka tykkäs mun kanssa olla, niin se ristiriita rasitti. Joka tapauksessa lopulta yhteydenotot väheni ja loppui kummaltakin. Mulla on haikea olo koska nautin siitä ajasta, mutta jos toista oikeesti stressasi niin parempi näin!

Nytkin on olo, että olis kiva kun olis joku, mutta en jaksa sitä tunteiden vuoristorataa, tutustumisen vaivaa, toisen seksimieltymysten opettelua... Ne on ihania asioita, mutta vaatii oman energiansa.

Vierailija

Itse en ihastumisvaiheessa alkaisi seksiä harrastaa, molemmat pitkät parisuhteeni ovat kestäneet vuosikausia ja seksi tullut kuvioon vasta sitten, kun on päätetty viettää aikaa yhdessä. Olen nyt ihastunut ja pallo on miehellä. Hän tietää tunteeni. Jos kokee samalla tavalla, ollaan askel pitemmällä. Ellei mitään kuulu, annan asian olla. Kyllä se ihastus siitä lievittyy, kun itse huomaa voivansa paremmin ilman turhia haihatteluja.

Vierailija

Minulle on käynyt samoin jo kaksi kertaa tänä vuonna. Kummatkin olisivat olleet melko mahdottomia juttuja, joten kai se on jonkinlaista defenssiä. Poissa silmistä, poissa mielestä.

Vierailija

Itselläni on niin isot tunnekuohut ihastuksen seurassa, joskus hän on hyvinkin flirtti, joskus käyttäytyy kun olisin viimeinen nainen maan päällä kenen kanssa pariutuisi, joten itselläni on helpompi olla kun en ole hänen seurassaan. (Ja silti samalla kaipaan häntä)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Samassa veneessä... Punastuttaa ajatellakin, että vielä kaksi viikkoa sitten sanoin rakastavani.

Hahah! Tämmöistä se naisen rakkaus on :D Mäkin aina sanon, mutta haihtuvaa laatua on rakkauteni. Anteeksi miehet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samassa veneessä... Punastuttaa ajatellakin, että vielä kaksi viikkoa sitten sanoin rakastavani.

Hahah! Tämmöistä se naisen rakkaus on :D Mäkin aina sanon, mutta haihtuvaa laatua on rakkauteni. Anteeksi miehet.

No mulla ei todellakaan ole tapana sanoa tuollaista turhaan. En yhtään tiedä, mikä muhun meni. Aamuyön pimeinä tunteina tuli tuollainenkin möläytettyä ja nyt, viikon erossaolon, jälkeen en tunne ikeastaan minkäänlaista ikävää. Hupsista.

Vierailija

Mä olin yhdessä vaiheessa kuukauden näkemättä ihastusta ja tuntui elämä niin helpolta. En sano et ihastuminen loppui vaan ehkä hieman laimeni. Sen jälkeen ollaan tavattu pari kertaa viikossa. Ihan hirveältä tuntuu. Ihan kuin olisi riippuvainen toisesta. Oksettaa kun ajattelen miten heikko olenkaan. Ja toiseen tutustuminen ja siihen liittyvät jutut, ei se helppoa ole.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat