Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chisu puolustaa Jenni Vartiaista Imagen haastattelussa: Jenni tekee itse biiseihinsä huomattavan paljon vaikkei sitä kukaan usko.

Vierailija
17.10.2015 |

Chisu ja Jenni Vartiainen ovat parhaita ystäviä. Chisulta kysyttiin seuraava kysymys Imagen uudessa haastattelussa ja vastasi näin:

"Sinua ja Jenni Vartiaista pidetään ”Suomen eturivin naisartisteina”. Tuntuuko vertaus epäoikeudenmukaiselta, koska Vartiainen ei tee itse laulujaan?

Ei. Tiedän, että Jenni tekee äärettömän paljon itse. Kun biisin tiedoissa lukee, että sen on tehnyt Jenni ja pari muuta, ihmiset ajattelevat, ettei Jenni ole oikeasti tehnyt mitään. Se on väärin ja seksististä ja kertoo asenteesta, ettei kaunis nainen kykene olemaan kuin kaunis. Lahjakkuus piilee myös kyvyssä tietää, mitä esittää. Studiossa mä olen tuottaja, mutta siellä on myös rumpali, äänittäjä ja muita ihmisiä, jotka antavat hirveästi sille levylle. Myös Jennillä on ajatus, jota lähdetään jalostamaan."

Taitaa olla sovittu juttu tämä haastis, ja typerää että Jenni on vaatinut OIKEAN huippulaulaja Chisun itseään julkisesti puolustelemaan kun ei itse siihen pysty. Hyi vittu.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin Imagesta tuon Chisun koko haastattelun. En olisi ikinä uskonut, että tuollekin naiselle on noussut menestys hattuun ja aika narsistista itsekehua latelee tulemaan. En tarkoita että täytyisi yrittää olla vaatimaton kun on menestynyt, mutta aikamoisesti on Chisun jutut muuttuneet muutamassa vuodessa. 

Me Naisten haastiksessa: "– Olen aina ollut tosi menestynyt enkä ole kokenut täydellistä floppia. En tiedä, miltä tuntuu epäonnistua. Mietin, miten mahdan reagoida, jos jatkuva nousu nyt tyssää tähän, Chisu sanoo."

Ja turkistakki päällä kuvissa...

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/chisu_aitiys_on_o...

Tottahan tuo on. Chisu ei ole koskaan flopannut, aina yhtä suosittu. Ja nyt suositumpi kuin koskaan. 

Vierailija
22/23 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: Ei Chisu tuossa mitään puolustele. Häneltä kysyttiin selkeä kysymys ja hän vastasi siihen. En tajua mitä tässä on niin ihmeellistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisu ja Jenni on bestikset. Jenni asuu Chisun omistamassa asunnossa. Viettävät vapaa-aikaa yhdessä. Tottakai Chisu puolustaa ystäväänsä, vaikka tietääkin puolustukset täysin perusteettomiksi ja naurettaviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme